Moet van paardrijden af...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Moet van paardrijden af...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 18:23

Ik heb een heel slecht rapport en me ouders zeiden bij je volgende rapport, als het nog zow slecht is of nog slechter ga je van paardrijden af.
Dus nu heb ik m'n rapport en moet ik dus van paardrijden af.
Ik heb nog heel erg me best gedaan...
iemand tipz? Huilen Huilen


Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:27

Goed je best gaan doen op school, zodat je bij je volgende rapport weer terug op paardrijden kan!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:33

ik snap dit soort dingen niet... Alsof je ineens heel erg slim wordt als je niet meer paardrijd... Verward

Inderdaad heel hard werken en bij je volgende rapport supercijfers laten zien! Als je nu al heel erg hard werkt en je hebt nog steeds moeite met school is misschien het niveau te hoog voor je! Dan moet je met je mentor gaan praten!

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:35

neem een baantje, ik had op mijn 13e ookal een krantenwijk zodat ik kon blijven paardrijden omdat mijn moeder het niet meer wilde betalen.

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 18:37

Wind schreef:
ik snap dit soort dingen niet... Alsof je ineens heel erg slim wordt als je niet meer paardrijd... Verward

Inderdaad heel hard werken en bij je volgende rapport supercijfers laten zien! Als je nu al heel erg hard werkt en je hebt nog steeds moeite met school is misschien het niveau te hoog voor je! Dan moet je met je mentor gaan praten!


En ik rij nogwel op zaterdag he!
Ik kan tog zondag me huiswerk etc. maken!!?!!?!
Ouders, wat moet je ermee???? Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:38

In ieder geval standaard goed nederlands proberen te schrijven. Tips niet tipzzzzz.

Daarnaast is het inderdaad verstandiger om nu van paardrijden af te gaan en even een tijd alleen aan je schoolwerk te spenderen zodat je later je eigen paard kan betalen....... makes sence to me....... maargoed ik ben dan ook mamma, en geen meid meer

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:38

jeej wat erg zeg!! zorg dat je volgend rapport beter is. zodat je misschien wel weer op paardrijden mag!
veel sterkte hoor!! lijkt me echt super erg als je niet meer op paardrijden mag!

Profiel update!!

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 18:41

Jans16 schreef:
jeej wat erg zeg!! zorg dat je volgend rapport beter is. zodat je misschien wel weer op paardrijden mag!
veel sterkte hoor!! lijkt me echt super erg als je niet meer op paardrijden mag!



Dank je wel...
Ik ga héééééél erg mijn best doen en ik zie het wel, als ik weer op paardrijden mag laat ik het weten!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:51

Hmm... welke klas zit je? misschien helpt het als je om bijles vraagt, dat je dus serieus laat zien dat je ervoor wil gaan werken?

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:57

Ik heb ook een hele tijd bijles gehad voor wiskunde, want dat is echt een drama voor mij! Dat heeft goed geholpen en is echt aan te raden!

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 18:58

Ellende schreef:
Hmm... welke klas zit je? misschien helpt het als je om bijles vraagt, dat je dus serieus laat zien dat je ervoor wil gaan werken?



Ik zit nu in de tweede, maar ik heb al bijles voor frans (dat is mijn slechste vak)
Ik heb al gevraagt of ik voor wiskunde bijles kan krijgen maar die bijles-docent zit al helemaal vol, dus er is geen plek meer....... Ach gut
Zal me best doen ---> promise <---

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:58

ik denk dat het niveau anders tehoog voor je is?! wat voor niveau heb je? en met welke vakkeen heb je echt onvoldoendes.. meot je vragen of je daar bijles kmee mag bij ons kan je bepaalde vakken lager op doen.

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:00

Wind schreef:
ik snap dit soort dingen niet... Alsof je ineens heel erg slim wordt als je niet meer paardrijd... Verward

Dus dat moet je zeggen tegen je ouders.

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:03

Ik had bijles buiten school om, via een advertentie in de krant heb ik iemand gevonden! Misschien dat je bijles van iemand uit een hogere klas kan krijgen, tegen een kleine vergoeding.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:05

Relliej"]
[quote="Wind schreef:
ik snap dit soort dingen niet... Alsof je ineens heel erg slim wordt als je niet meer paardrijd... Verward

Dus dat moet je zeggen tegen je ouders.
[/quote]
Mee eens. Dat vind ik nergens op slaan.
Ik kan het begrijpen dat ze je niet laten gaan als je een test week hebt of zo, dat je moet leren. Maar om je er direct onderuit te halen

Zeg dat maar eens. En zeg dat het belangrijk is voor je ontwikkeling (een sport beoefenen) en dat je conditie in orde blijft en voor je sociale contacten Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:17

Goh wat komt me dat bekend voor!
Ik heb vroeger ook met ups en downs op paardrijles gezeten! Ene trimester wel, dan weer niet etc etc. Ook ivm slecht rapport! Hahaha als ik er nu aan terug denk eigenlijk best komisch!

En puntje bij paaltje, ik heb mn HBO niet gehaald, maar heb wel mn eigen paard nu!

Gewoon goed werken en inzet tonen, dan veranderen ze zelf wel van gedachten!


Fiej

Berichten: 2928
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:19

Relliej"]
[quote="Wind schreef:
ik snap dit soort dingen niet... Alsof je ineens heel erg slim wordt als je niet meer paardrijd... Verward

Dus dat moet je zeggen tegen je ouders.
[/quote]


gelijk heb je

ik zou zeggen... goed studeren en laten zien dat je wat voor je school doet en dat je veel voor het paardrijden over hebt

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard
  • Winnie the pooh

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 19:22

horsewisper schreef:
ik denk dat het niveau anders tehoog voor je is?! wat voor niveau heb je? en met welke vakkeen heb je echt onvoldoendes.. meot je vragen of je daar bijles kmee mag bij ons kan je bepaalde vakken lager op doen.



Ik zit op havo..........

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:41

..dat is niet zo leuk!
Neem bijles of vraag extra huiswerk!
Laat zien dat je er wat voor over hebt!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:51

Btw:
Je plaatst net op RT een vraag over je wedstrijd rijden.
Als je moet stoppen met rijden mag je dan wel wedstrijd rijden? Verward

Dit vind ik een beetje gek

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:47

sofiekexxx"]
[quote="Relliej"][quote="Wind schreef:
ik snap dit soort dingen niet... Alsof je ineens heel erg slim wordt als je niet meer paardrijd... Verward

Dus dat moet je zeggen tegen je ouders.
[/quote]


gelijk heb je

ik zou zeggen... goed studeren en laten zien dat je wat voor je school doet en dat je veel voor het paardrijden over hebt
[/quote]
ik weet niet, maar als je een dag in de week les hebt, ben je misschien 2-3 uurtjes weg, beetje vreemd als ze je dat ook nog willen ontnemen...
aan de andere kant, als je heel de dag daar op de manege rondloopt snap ik hun reactie weer wel Knipoog

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:28

Ze hebben bij mij ook gedrijgd dat ze Sting zouden verkopen als ik dit jaar niet overga, terwijl ik nu een vrij slecht rapport sta, dus ik ga heeeeel hard mn best doen!!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:55

Sorry maar dit vind ik aardig slecht hoor. Je ouders ontnemen jou je vrije tijd. Voor mij is paardrijden ontspanning (voor zover dat mogelijk is) Dat mogen ze niet van je afnemen.....

Maar de enige optie die er is, goed je best doen en zorg dat je ouders dat ook zien! Mischien dat je dan al spoedig weer mag rijden

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:57

gijsenkim schreef:
makes sence to me.......

Nou wil ik niet mierenn**ken hoor Tong uitsteken Maar sence = senSe, opgelet bij engels vroeger? Haha!

Some people look for a beautiful place, others make a place beautiful

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:07

Concorde"]
[quote="gijsenkim schreef:
makes sence to me.......

Nou wil ik niet mierenn**ken hoor Tong uitsteken Maar sence = senSe, opgelet bij engels vroeger? Haha!
[/quote]
Goed opgelet, Condorde... Knipoog

Gelukkig hebben mijn ouders gedreigd met stoppen met paardrijden. Ze waren volgens mij allang blij dat ik ergens aan meedeed... Haha! Maar als je school niet voldoende is, kan ik me wel voorstellen dat ze een "straf" verzinnen die je heel erg vindt, om je te stimuleren om beter je best te doen.
Een goede opleiding is namelijk hardstikke belangrijk, daarmee kun je later leuk leven en bijvoorbeeld dus ook een paard kopen en onderhouden. En dat wil je toch?
Gewoon goed je best doen, dan zit je zó weer op paardrijden! OK dan!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 142 bezoekers