Bosavontuur!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Bosavontuur!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 18:06

Ik had met een stalgenoot afgesproken om weer eens naar het kralingse bos te gaan. Het was alweer een tijd geleden. Vol goede moed gingen we op weg. De pony's waren vrij braaf al is wachten voor het stoplicht toch wel moeilijk soms Tong uitsteken
Toen we in de buurt van het bos waren kwamen we een groep schooljeugd tegen, ondanks dat ze alleen maar een grote bek hadden (en ik lekker ook Knipoog ) werd Arti 2x zo groot en al dribbelend gingen we verder.

Eenmaal in het bos eerst een stuk rustig gestapt en toen een rustig drafje, althans dat was het plan. Arti vond een drafje niet snel genoeg en ging over in een harde rengalop! Jahoor daar ging ik in vliegende vaart op een onbestuurbaar paard! Scheve mond Stalgenoot kwam er natuurlijk achteraan en daardoor ging Arti alleen nog maar harder *slik*

Ik deed een poging om Arti weer terug te krijgen, maar als antwoord bokte ze heel hoog met der hoofd laag, de rest raden jullie wel denk ik. Ik viel er dus heel hard vanaf.
Op dat moment had ik de teugels nog beet, stalgenoot kwam eraan gesjeest, gelukkig kon ze stoppen, want op dat moment deed Arti heel hard haar hoofd omhoog en had ze haar eigen hoofdstel afgetrokken Wow!

Gelukkig rende ze niet hard weg en kon mijn stalgenoot haar zo pakken. Ik ondertussen weer overeind gekomen, hoofdstel weer omgedaan. (gelukkig was het niet kapot) en weer opgestegen.

Net toen ik weer van de schrik bekomen was en weer een drafje wilde gaan proberen. Schoot er al blaffend vanuit het niets een witte canadese herder uit de bosje het ruiterpad op!
Weer de paarden aan de kletter! Dit keer viel mijn stalgenoot van haar pony...toen haar pony stopte ging Arti gelukkig ook langzamer en kon ik haar zelf stoppen pff...

De rest van de weg verliep gelukkig zonder incidenten...maar we gingen maar niet meer galoperen vandaag

Ik zit nu achter de computer met een gekneusde kaak... fijn zo'n bosrit Schijnheilig
Stalgenoot had gelukkig niets alleen blauwe plekken

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:09

altijd leuk, zo'n lekker ontspannen ritje Scheve mond Schijnheilig

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:15

lekker ja...
Ben gister ook weer naar buiten geweest, zonder zadel (kan niet met beugles rijden ivm wond aan m'n binnenbeen (lang verhaal)) en dan ben ik ook zo'n schijterd! (ben ik sowieso al Tong uitsteken)
We hebben uiteindelijk 1,5 uur gestapt Haha! en een heel klein stukje gedraaft, maar dat was niet echt de bedoeling
Ach, verder was het wel lekker...
Je gaat het toch nog wel nog een keer proberen hè?! Doe ik ook.. Tong uitsteken

Liefs Ilse

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:02

nou weer een leuk dagje gehad dus ..
Gelukkig heb je je eigen niet verwond en je stal genoot ook niet

Volgende keer maar beter Haha!

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:02

Echt leuk
Een beetje vreemd, trekt je paard zomaar haar hoofdstel af ???

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 19:13

tanja15 schreef:
nou weer een leuk dagje gehad dus ..
Gelukkig heb je je eigen niet verwond en je stal genoot ook niet

Volgende keer maar beter Haha!


Dus wel Huilen Ik heb een gekneusde kaak nu...

Ja mijn pony stond dus plots zonder hoofdstel...alle riempjes zaten nog gewoon vast, echt vaag...Zo los zat het niet vast Er kon een vuist tussen de keelriem en 2 vingers tussen de neusriem, zoals het hoort, toch?

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:43

Djiez! Denk je lekker te gaan rijden!
Ik hoop niet dat je nu eangst hebt gekregen om een volgende keer weer te gaan.....

Ach gut

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:00

jeetje... da's niet best.... en dan ook nog zo'n "fijne" hondeneigenaar...

Sterkte met je kaak... Ach gut

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:27

Ahh schiet niet op he ineke.. Sterkte met je kaak.. Ennuh volgende keren voor de verandering er weer eens op blijven zitten? Extreme duivel (grapje hoor Ach gut )
Sterkte met je kaak en hopelijk durf je volgende keer wel weer gewoon het bos in Scheve mond

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:33

Nou.. lekker ritje Scheve mond

Ik hoop maar dat het de volgende keer wel weer goed gaat met buiten rijden.

Heb je nog steeds zoveel last van je kaak..?

Sterkte hoor Lachen

Ineke2

Berichten: 33108
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 13:40

Ik heb nog wel last van mijn kaak ja, dat zal wel even gevoelig blijven Verdrietig
Of ik nog durf te galoperen in het bos...weet ik niet, merk ik volgende keer wel. Zal voorlopig niet kunnen in verband met vuurwerk.