help mijn tel is dood :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

help mijn tel is dood :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 17:15

zoals jullie aan de titel hebben gelezen, mijn mobieltje is "dood" Boos! hij doet het niet meer..... ik had hem in mijn tas gedaan, die gleed van mijn schouder af, zo op de grond... kwam ik er achter dat hij uitgevallen was... dus ik alle verschillende mogelijkheden geprobeerd, batterij eruit, simkaart eruit. mijn vader hielp ook nog mee en die molt meteen mn mooie frontje met knipperlichtje Verdrietig, is een heel stuk uit! Scheve mond maarja, hij proberen, en hij deed het weer... maar geluid stond uit. Vandaag wilde ik mijn geluid aanzetten, en ik gebruik altijd voor geluid aanzetten een ander profiel, dus ik drukken op dat knopje bovenaan (nokia 3410), lukt gewoon, later.. is tie uit Verward echt raar! dus ik steeds opnieuw aan enzo, maar steeds als het lichtje uitging ging hij uit, of zelfs helemaal nieteens aan Verward net bleef hij wat langer aan, maar ik vind het zo raar! hij zat gewoon in mijn tas en dan is hij zo van de wijs.... Scheve mond

wat zal ik doen?! ik heb nog garantie tot januari.... ik vind het zo raar! mijn vorige telefoon heb ik 1000 keer laten vallen, en die doet het nog steeds! (mijn pa heeft hem)

marjon[/i]

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:25

Gebeurt bij mij ook heel vaak de laatste tijd, ik heb een nokia 3310. Meestal als ik hem dan een dreun geef dan krijg ik weer beeld.. Haha!
Tegen een lantaarnpaal rammen helpt trouwens ook wel is.. Tong uitsteken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:47

Oef, ik hoop dat ik daar geen last van krijg... De mijne is net 2 uur in de lucht (Nokia 3510i) en als die nu kapot gaat: ik moet er niet aan denken.

Als je nog garantie hebt, dan ga je er toch gewoon mee terug?

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 19:05

moet je als je hem aan doet de batterij blijven aandrukken naar boven zodat ie goed contact maakt.
algemeen probleem bij nokia''s dat ze zo uitvallen.

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 19:26

dan mogen ze er wel bekend om staan, ik wil gewoon een telefoon met een beetje kwaliteit! heb er anders voor de rest nog nooit last van gehad Scheve mond

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:07

Is ie echt dood?
Sterkte hoor echt heel veel sterkte!!! *LOL*

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:05

bliksemluver schreef:
dan mogen ze er wel bekend om staan, ik wil gewoon een telefoon met een beetje kwaliteit! heb er anders voor de rest nog nooit last van gehad Scheve mond


tja ik zeg het alleen maar hoor.
houd voortaan m'n mond wel Knipoog

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:18

Heb ook een 3410! en die doet ook zo raar. begint ook te piepen dat zn batterij leeg is als ik bel, vervolgens valt ie uit, zet ik m weer aan en zit de batterij toch echt gewoon vol. stom ding

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:44

Ik heb 8310 , en ja die valt ook wel eens uit... maar dan gaatie ook gewoon weer aan Verward

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:46

R.I.P telefoon van marjon Verdrietig

Haha!..mijne valt niet uit! gelukkig!