Wie weet leuk bedrijf in Duitsland?????????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Wie weet leuk bedrijf in Duitsland?????????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 12:34

Hallo, ik ben audrey en doe een paardenhouderij opleiding. Ik kan aan het eind van het school jaar een stage in het buitenland gaan lopen. Daar wil ik graag duitsland voor uitkiezen maar ik kan nergens op het internet een leuk bedrijf vinden. Dus als jullie een leuk bedrijf weten laat het mij aub horen!!


Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:14

Wat voor bedrijf zoek je? Een springstal, dressuurstal, manege, enz. enz.
Wat wil je? Rijden, verzorgen, groomen, stalmanagement, enz. enz.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:56

Sherwood Shires in Bimolten Lachen PB sherwood hier op Bokt maar even Knipoog

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:59

hahaha was wel een leuke stage toch? audrey je bent ook van harte welkom hoor. stuur maar even een pb.

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 13:11

Ik zoek een stage waarbij ik kan rijden en de paarden verzorgen. Ook zou ik graag als daar de mogelijkheid voor is mijn paard willen mee nemen. en ik moet natuurlijk een plek hebben om te slapen.
Ik snap niks van het forum!!! ik heb net als het goed is een pb gestuurd. Kan ik het zien als mij er iemand 1 stuurt?

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:47

ik kan kijken of Nadine Capellmann nog plaats heeft voor een stagaire

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:49

Da's normaal, ik snapte in het begin ook niks van het forum. Je ziet vanzelf of je een pb hebt gekregen.
Bij Paul Schockemöhle kun je veel leren, daar krijg je ook behoorlijk wat paarden te rijden en goede begeleiding. Maar of je een paard mee mag nemen, dat weet ik niet. Ook niet echt handig, want als je op de handelsstal werkt heb je daar absoluut geen tijd voor. Verder zou ik een moord doen voor een stage bij Ingrid Klimke. Vraag anders bij de DRFV de lijst van erkende stagebedrijven in Duitsland, staan gewoon de adressen en telefoonnummers bij. Bellen maar! Zit vast wel wat tussen......

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 15:52

ik ben heel blij met jullie reacties!!!!!!!!! waar zal ik die lijst op kunnen vragen dan? enne waar zit paul schockmohle? heeeeel erg bedankt!!

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 16:34

Paul Schockemöhle zit in Mühlen, dat zit bij Vechta in de buurt, niet zo héél ver over de grens. Voor meer info: www.schockemoehle.com
Zijn partner is Ullirch Kasselmann, hij doet de dressuurafdeling, ook een goed adres: www.psi-sporthorses.de/kasselmann

Bij Capellmann lijkt me ook gaaf.

Bij de DRFV kunnen ze je een boekje toesturen, voor info ed: www.berufsreiter.com
Ik geloof dat ik toen contact had met mevr. Vogel. Kijk onder
Ansprechpartner voor adres/e-mail/telefoonnummer.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 16:36

Hey Audrey, volgens mij zit jij op het Groenhorst in Barneveld of niet? Daar zit ik ook en volgens mij zit er een Audrey in 1 van de andere paardenklassen...

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 16:45

gijsenkim schreef:
ik kan kijken of Nadine Capellmann nog plaats heeft voor een stagaire


Ik heb ooit gesolliciteerd bij Nadine Capellmann, toen had ze My Lord nog. Geweldig paard vond ik dat, maar ja ik val dan ook op vosjes Haha!
Ik ben toen ergens anders heen gegaan via Homac.nl
Je kunt ook daar eens kijken of ze daar iets hebben in DL.
Ik heb gewerkt bij Hoff Iserneichen... Misschien dat je dat iets vindt. Werken met renpaarden (fok) en militarypaarden. Verzorgen en rijden is het daar...
www.iserneichen.de

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:06

griebels"]
[quote="gijsenkim schreef:
ik kan kijken of Nadine Capellmann nog plaats heeft voor een stagaire


Ik heb ooit gesolliciteerd bij Nadine Capellmann, toen had ze My Lord nog. Geweldig paard vond ik dat, maar ja ik val dan ook op vosjes Haha!
Ik ben toen ergens anders heen gegaan via Homac.nl
Je kunt ook daar eens kijken of ze daar iets hebben in DL.
Ik heb gewerkt bij Hoff Iserneichen... Misschien dat je dat iets vindt. Werken met renpaarden (fok) en militarypaarden. Verzorgen en rijden is het daar...
www.iserneichen.de
[/quote]


Mylord een vieze vuile klere bok wast, die was het doodschoppen niet waard, wat een asbak, Hoevaak dat paard niet uitgehaald heeft naar me, hoevaak hij niet rechtovereind stond, echt zo een asbak. Ze deed er zelf ook niks mee hoor. liet ze mooi aan ons over. Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik dat paard ongestraft naar mijn leven moest laten staan dat ik m een paard schoppen voor zn flikker gaf, stom genoeg toen ze net keek Haha! Haha! Haha! , toen hebben we lichtelijke woorden gehad met als gevolg dat ze zelf haar levensgevaarlijke bok terug naar stal mocht brengen en ik mn koffers heb gepakt. Later hebben we het wel weer bijgepraat maar ik had er geen zin meer in

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:13

Tja dat zijn dingen die ik dus niet weet. Ik vond hem wel heel mooi! Maar dat het een vieze vuile klere bok was... Haha! Haha! Haha! dat wist ik niet
Ze had toen trouwens niet zoveel paarden staan. Iets van 5 in totaal en dat was inclusief een paar shetjes.

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:19

klopt ik was toen een jaar of 24 dus das 10 jaar terug, ze had toen wat jong spul en een ouwe taaie (daar mocht ik op rijden Cool ) maargoed het paard was goed doorgereden en ik heb er enorm veel van geleerd. Het was ook wel heel gaaf hoor. Ik woonde daar in het portiershuis en dat huis zou je hier voor een euro of 500.000 kopen. Ze heeft een geweldig mooi spulletje daar en het is heel relaxed werken, als je een beetje normale paarden hebt.

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 17:27

Als je niet zo'n grote stal wilt, kun je ook nog proberen bij Sven en Gonnelien Rothenberger. Wel heel zwaar maar je kunt er een hoop leren.

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 17:51

oke zo gaat het wel lukken enne, Georgette ik zit indd in barneveld op school maare volgens mij ken ik je niet. welke klas zit je dan?

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:51

Georgette en ik zitten in 2pa1
Ik ga waarschijnlijk ook naar duitsland, met een klasgenoot.
Als het goed is wordt er een bedrijf voor je uitgekozen!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 09:38

ja maar dat wil ik juist niet! ik vind het leuker om zelf een bedrijf uit te zoeken. en de bedoeling is dat er een meisje uit de bbl met me meegaat en als je vanuit school gaat mag je niet met ze 2en op een bedrijf!.... ze staat hier als midara misschien kennen jullie haar wel.

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:16

Ik zal vanmidagg ff ann tante Joke vragen of zij misschien nog iets weet.
Maandag komt die man uit Duitsland naar Any-Dale dus dat zal ik ook gelijk vragen. Die zal denk ik wel wat erover weten.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 19:02

zal beter zijn. zijn dat pipo en plurk op de foto??

Leven met paarden is hemel op aarde, maar komt u te sterven, dan valt er niks te erven!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam en 65 bezoekers