Wie hebben er meegedaan (Peachtree Ranch)??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Wie hebben er meegedaan (Peachtree Ranch)??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 10:06

Bij The Peachtree Ranch gisteren ?

En wat was de uitslag ? Scheve mond

Groetjes Sammy Jo


Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:57

IKKE!!! In de trail (beginners) was ik 4e, in de pleasure (beginners) was ik 1e en in de horsemanship (beginners) was ik 1e!!! Ik was supertrots op mijn paardje!!! Het was trouwens een erg leuke dag en alles verliep goed volgens planning. Leuk ook trouwens dat er steeds meer mensen van 'buitenaf' komen naar deze wedstrijden. Dat geeft het toch wel een extra dimensie!! De volgende wedstrijd is gepland op 25 januari. De volgende clinic van Wendy van Os is gepland op 15 februari!!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:03

Jeetje wat goed Patricia!! Op je nieuwe paardje, neem ik aan? Dan hebben jullie snel aan elkaar kunnen wennen. Twee keer eerste! Super! Heeft er nog iemand foto's gemaakt? Ik kon er namelijk zelf niet bij zijn Scheve mond

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:32

Eric heeft ook megedaan met Fresnos.
4e in de beginners Pleasure
ongeplaatst in de beginners Horsemanship en in de
beginners Reining was ie de kluts kwijt Schijnheilig

Maar hiuj was toch tevreden over zijn allereerste wedstrijd. Haha!

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:16

Ik heb geprobeerd om mee te doen (Bonanza liep vanaf maandag niet zo lekker, b'tje kreupel, maar niet echt duidelijk ofzo). De vrijdag ervoor had hij vrijwel nergens last van, en in draf op het harde liep hij gewoon regelmatig. Dus besloten dat ik toch wel mee kon doen. Bij het losrijden ging het eigenlijk best goed. Tijdens de pleasure heeft Wendy me een paar rondjes mee laten doen, maar uiteindelijk haalde ze me toch maar naar het midden (volkomen terecht). Het leek ook of het erger werd. Achteraf zei ze ook dat hij gewoon echt niet goed liep. Vandaag wordt de vee-arts gebeld... Scheve mond

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:00

Gera, ik heb wel een paar foto's, maar deze zijn van erg slechte kwaliteit (met de digitale camera: veeeeeel te donker!!).... Een paar foto's van de trail en een paar foto's van de prijsuitreiking. Ook nog een paar buiten op mijn (nieuwe) kanjer!!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 23:17

Wie zijn er geplaatst in de reining ?

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:25

In de Open Reining was Christina eerste met haar Quarter Justin, Kelly Deelen was tweede.

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:35

Toekie schreef:
Ik heb geprobeerd om mee te doen (Bonanza liep vanaf maandag niet zo lekker, b'tje kreupel, maar niet echt duidelijk ofzo). De vrijdag ervoor had hij vrijwel nergens last van, en in draf op het harde liep hij gewoon regelmatig. Dus besloten dat ik toch wel mee kon doen. Bij het losrijden ging het eigenlijk best goed. Tijdens de pleasure heeft Wendy me een paar rondjes mee laten doen, maar uiteindelijk haalde ze me toch maar naar het midden (volkomen terecht). Het leek ook of het erger werd. Achteraf zei ze ook dat hij gewoon echt niet goed liep. Vandaag wordt de vee-arts gebeld... Scheve mond


Wel een beauty hoor, jouw paardje. Was er ook, als publiek. Super dat Wendy, vooral bij de reining, alle deelnemers vertelde wat haar was opgevallen en waar aan gewerkt moest worden. Kantine was overigens een waar rookhol, mijn haar stonk zelfs na het douchen nog naar nicotine, hihi. Hoogtepunt was trouwens wel de meneer met de zwart/gele blouse en baard. Nam het begrip "hobbelpaard" erg serieus maar volgens mij had ie de grootste lol.

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:52

Zwart - Gele blouse?? Was dat Eric met Fresnos???

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:54

Zou zo maar kunnen, hij had het in elk geval goed naar zijn zin. Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:55

Eric heeft toch geen baard? Verward

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:56

Deze meneer had een grijze baard en grijs haar, zijn blouse was van onder zwart en van boven geel en hij reed volgens mij op iets Arabisch.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:02

Ik heb geen idee, maar dan is het Eric in ieder geval niet geweest

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:03

Al sla je me dood, ik ken Eric niet. Haha!

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:07

Ooh, da's Koos met Jill. Tja, die heeft in het ieders geval altijd plezier als hij op zijn paardje zit!!!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:09

Heb je mijn kanjer trouwens ook gezien, of is je dit niet opgevallen?? Ik was zo verschrikkelijk trots op mijn paardje!!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl


Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:12

bubbels"]
[quote="Toekie schreef:
Ik heb geprobeerd om mee te doen (Bonanza liep vanaf maandag niet zo lekker, b'tje kreupel, maar niet echt duidelijk ofzo). De vrijdag ervoor had hij vrijwel nergens last van, en in draf op het harde liep hij gewoon regelmatig. Dus besloten dat ik toch wel mee kon doen. Bij het losrijden ging het eigenlijk best goed. Tijdens de pleasure heeft Wendy me een paar rondjes mee laten doen, maar uiteindelijk haalde ze me toch maar naar het midden (volkomen terecht). Het leek ook of het erger werd. Achteraf zei ze ook dat hij gewoon echt niet goed liep. Vandaag wordt de vee-arts gebeld... Scheve mond


Wel een beauty hoor, jouw paardje. Was er ook, als publiek. Super dat Wendy, vooral bij de reining, alle deelnemers vertelde wat haar was opgevallen en waar aan gewerkt moest worden. Kantine was overigens een waar rookhol, mijn haar stonk zelfs na het douchen nog naar nicotine, hihi. Hoogtepunt was trouwens wel de meneer met de zwart/gele blouse en baard. Nam het begrip "hobbelpaard" erg serieus maar volgens mij had ie de grootste lol.
[/quote]

Heeeeeeeeeeeeeej, wie was jij dan? Ben ik wel benieuwd naar, hihi! Lachen

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:17

Ik was niet bijster opvallend, zat achterin de kantine. Grijze trui met roze, paarse, witte en blauwe strepen, bruin haar, liep met een wat kleiner meisje met bruin haar en camelkleurige broek en een maffe cowboy met een woeste buffel achterop zijn blouse. Haha! Goed opsporing-verzocht-signalement dus. Knipoog

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:18

Gabacho schreef:
Heb je mijn kanjer trouwens ook gezien, of is je dit niet opgevallen?? Ik was zo verschrikkelijk trots op mijn paardje!!


Als je jezelf + paard beschrijft weet ik het vast wel weer. Donker haar in een staart/vlecht toevallig? Rooie blouse?

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:25

Nee, geen lang haar en dus geen vlecht! (Dat is toch wel erg 'in' zeg!!). Ik reed op een Paint ruin (met erg weinig wit, met erg lange manen). Zelf had ik een beige broek, een beige hoed en een zwarte bloes aan.... Ik reed mee in de trail (beginners) de pleasure (beginners) en de horsemanship (beginners). Ik heb dus samen met die man (met die zwart-gele bloes) in de rubriek gereden.... Rinkelt er nu een belletje??

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:27

Ehm, nee. *schaam schaam*

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:34

Boehoe!!! Volgende keer maar eens wat 'concreter' afspreken??? Rijd je volgende keer zelf ook mee???

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:39

Zou wel willen, maar denk niet dat Baduh en ik dat al kunnen.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:49

Ach joh; een oefenwedstrijdje!! Knipoog Doe lekker mee! *LOL*

Kijk hier maar 's.

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fantast en 9 bezoekers