Zucht, hoe kan hij toch ontsnappen :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 19:42

Mijn huurpony staat in een soort paddockje/bakje.
1,5 week geleden had hij het door dat hij kon ontsnappen...
Eerst was er best een laag hekje (oja, met een elec. schok), daar sprong hij overheen (is gezien). Ik dus een grote paal erin slaan, en hek heel hooggemaakt, ging hij er dus onderdoor Boos!
Dus toen 2-draads hek, ontsnapte op de één of andere manier ook weer, niks was kapot, maar hij wel de hele nacht zich volvreten.
Dus toen 3-draadshek, laagste draad ongeveer 20 cm boven groot, hoogste draad 1.80 boven de grond. De pony zelf is 1.15....
De 1e nacht bleef hij mooi in het hekje Lachen, maar de nacht daarna walsde hij gewoon door mijn hek heen, draden waren kapot.
Vannacht was hij weer ontsnapt (draden waren wee heel Verward ), net zoals vanavond (ik hem overal zoeken). We hebben hem nu op stal gezet, omdat hij vanochtend buikpijn had (hij had zich weer helemaal volgevreten).
Ik snap nog steeds niet hoe hij kan ontsnappen .....


Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 16:59

Update: Vanmidag was hij weer ontsnapt, dus ik me verstoppen. Blijkt dat hij er toch onderdoor gaat, ondanks het draad (met elec. schok) die 20 cm boven de grond is (en hijzelf is 1.15). Maarja, dat heb je met zo'n wintervacht hé Boos!
Heb nu het draad nog lager gemaakt, hopen dat hij erin blijft.....

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 17:10

euh ff vraagje,kan je die lijn niet beter omhoog doen? want over 20cm springt ie makkelijk overheen Frusty

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 17:14

Beter lezen Knipoog Ik heb nou dus een 3-draads hek met het hoogste draad op 1.80 en laagste op 20 cm...

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 18:16

sorry,mijn oog viel op de 20cm Schijnheilig

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 18:22

ik heb al gehoord van een pony van 1.15 m die over een draad van 1.80 sprong en over 1m50 en anderhalve m naar beneden maar ja das ook weer een very exeptional horse eeeee *LOL* nog veel succes experimenteer anders wat id piste hoe hoog kan ie enz. verder kan k je geen raad geven! suc6!!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 18:24

Haha, nou.... die van mij heeft volgens mij niet zo'n springtalent hoor Knipoog Maar ben benieuwd of hij er vannacht achterblijft.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bellieee, EsmeeKKK, GoogleAdsense en 22 bezoekers