Over 2 weken mag ik weer ....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Over 2 weken mag ik weer ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 13:45

want vandaag ben ik nog niets wijzer geworden.
(btw dit is het vervolg op dit topic: [AM] Bloeding in oog gehad: stuk gezichtsvermogen kwijt )

Het onderzoek viel me overigens alles mee, ik had gelukkig geen bijverschijnselen van de natriumfluoresceine, behalve dat mijn urine nogal geel is *LOL*
Uit de foto's bleek dat de bloedprop (nog) te groot is om te kunnen zien waar het is ontstaan en of het te behandelen is.
Over 2 weken hopen ze dat de bloedprop minder is zodat ze het dan beter kunnen onderzoeken. Dan krijg ik weer hetzelfde onderzoek.
Ik duim dus maar mee dat die prop wat minder heftig wordt. Het is overigens niet gezegd dat dat zo is, er zou zelfs nog een bloeding bij kunnen komen. Boos!
Afwachten dus maar weer!

Ann

Berichten: 13246
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:48

Dat wordt rustig aan doen de komende twee weken, ik hoop dat je dan meer weet en dat er iets aan gedaan kan worden, sterkte de komende weken Ach gut

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:57

Balen dat je nu eigenlijk nog niets weet. Wel fijn dat het onderzoek mee viel. Stel je voor dat dat was tegengevallen en je moet na 2 weken nog een keer Scheve mond Doe het maar rustig aan en ik blijf duimen dat er volgende keer goed nieuws is! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:11

baal baal Ach gut

Voorlopig zit er niet anders op dan af te wachten. Heb je verder nog beperkingen opgelegd gekregen of kun je gewoon alles doen? [zat te denken aan autorijden?]

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:13

Jemig hé, wat eng allemaal! Ik hoop voor je dat je over twee weken echt meer weet. Mag je wel je lenzen gewoon dragen? En hoe kom je eigenlijk aan zo'n bloedprop?

juval

Berichten: 13200
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:02

veel sterkte ermee, ik hoop dat het gauw beter gaat.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 09:29

ik was al op zoek naar een update, jammer dat je eigenlijk niet veel wijzer bent geworden. Ik zal voor je duimen!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 10:28

Schiet ook niet op zo Scheve mond
Hopelijk valt het mee over twee weken....
Sterkte Ach gut

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:40

Heb je daar nou niet ontiegelijk hoofdpijn van, dat je gezichtsvermogen zo verminderd is? lijkt me erg vermoeiend...

Anyhow; ik hoop dat ze wat meer voor je kunnen doen over twee weken, ik duim

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 11:46

Dat is balen Ach gut

Ik hoop dat ze binnen twee weken wel iets voor je kunnen doen, ik duim in ieder gaval mee

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 12:36

Jee, ik heb je vorige topic gemist maar mn pa heeft iets vergelijkbaars gehad twee jaar terug.. Ze hebben eigenlijk best lang gewacht met laseren en het haalde ook niets meer uit. Hij is bijna al zijn gezichtsvermogen in zijn linkeroog kwijtgeraakt..

Hopelijk voor jou valt het allemaal mee en kunnen ze nog laseren! Sterkte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:02

Djiez Fitz, gelukkig is het jaar 2003 bijna om, dat is geen geluksjaar geweest voor jou. Ik hoop dat 2004 wat makkelijker en leuker wordt....

Sterkte dus maar weer, deze keer voor jezelf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:05

Dat schiet ook niet op, een hoop spanning maar nog niks wijzer.
Ik duim mee dat er volgende keer wat meer duidelijkheid voor je komt.
Sterkte!

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:19

In het ziekenhuis zijn ze goed in mensen te laten wachten. Gelukkig maar 2 weken, maar jij zit met de spanning. Ik hoop voor je dat die 2 weken zo voorbij zijn en dat ze dan iets meer kunnen vertellen.

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 21:11

Dees schreef:
Heb je daar nou niet ontiegelijk hoofdpijn van, dat je gezichtsvermogen zo verminderd is? lijkt me erg vermoeiend...



De eerste paar dagen wel, maar het lijkt erop dat mijn rechteroog nu gewend is aan het opvangen van het linkeroog.

Ik heb nog wat gesurfd op internet en daar werd ik niet vrolijk van. Ik zit nog te twijfelen of ik die arts nog zal opbellen om te vragen of ze de naam van de oogziekte al wil geven.