Femme fatale!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Femme fatale!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 17:58

Het is weer zover: de feestdagen staan voor de deur. Dus de grote vraag komt ook: wat ga je doen met oud en nieuw? Mn zusje en ik hadden geen zin om weer op t laatste moment te beslissen dus hebben we besloten het dit jaar eens heel anders te doen. We zijn nogal van de grote feesten dus dat leek ons wel leuk. We hebben dus kaartjes gehaald voor Qlubtempo #25 in Amsterdam. Heel gaaf denken we. Er komen errug veel goede hardstyle (en meer dj's) enz. Beloofd een leuk feestje te worden maar dan het volgende probleem: wat trekken we aan? Het thema die avond is de mannen als Scarface of iets in die richting en de vrouwen als femme fatale. Errug leuk natuurlijk. Een mooie jurk, panty en hoge hakken is echt femme fatale maar niet echt praktisch als je naar een groot feest gaat. Dus aan jullie de vraag: hebben jullie leuke en sexy ideeën? Ik hoor het graag.


Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:08

Je kunt ook een mooie zwarte broek aan doen met niet al te hoge hakken er onder. Leuke top er bij en je ziet er toch sexy uit maar het is lekker comfortabel.
Ik zou dan je haar en make up iets extremer doen, dus echt het accent op je haar en make up. Veel mascara, donkere oogschaduw en rode lippen met veel glans.
Je haar strak naar achter en misschien een paar losse krullen aan de voorkant.
Het is maar een ideetje.

Ook bekend als Kim20!

nappie29

Berichten: 236
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:06

hey daar ga ik ook heen!!
ik weet ook alleen nog nie wat ik aan moet.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:57

je zou ook kunnen kijken in van die modebladen... staan vaak ook tips in... succes OK dan!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 22:58

Hmm kim20 dat is eigenlijk nog niet eens zo'n slecht idee!! Ik ga er iig over nadenken.. Dank je.

Nappie29: dat is leuk misschien hebben we dan wel een ongemerkte mini boktmeeting,haha. Heb er wel heel veel zin in!

Zijn er nog meer mensen met goede ideeën??


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:23

een leren rokje? Tong uitsteken en dan een panty,of netkousen met van die puntschoenen Knipoog

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:38

Een femme fatale is volgens mij meer stijlvol dan slet... Een nette zwarte broek met puntschoenen met hoge hakken en een mooi truitje is inderdaad een goed idee... Voor je haar en make up kan je misschien kijken op http://www.trendystyle.net Als ik jou was zou ik mijn haar los laten, maar er dan wel allemaal krullen in zetten.

OoMyriaMoO

Berichten: 4176
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 21:20

een kort rokje met van die frummeltjes er aan (kan je gewoon zelf kortknippen, wat met lint,glitters, felle kleurtjes enz. versierde veiligheidsspelden Haha! )

Dan een zwarte panty en platte puntschoentjes (aangezien het een groot feest is lijken hakken mij niet zo slim..) en een leuk fel truitje er op Knipoog

Klaar!

i was hoping;
we could crack each other up
<3

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 23:40

ik zou toch gaan voor een lange jurk, stijlvol haar en make-up, panty en niet te hoge schoenen, zodat je nog wel goed mobiel bent. En anders zwarte broek met een supertop, dus geen simpel topje .

Z1+1

femmigje
Berichten: 292
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 13:06

Dank je allemaal voor de tips! Heb weer wat meer ideetjes. Ga zo door!!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:12

Ik zou voor Kim20 dr look gaan. Een lange jurk is zekerweten NIET aan te raden Scheve mond Als ik een vriendin van me ken overhalen ga ik zekerweten ook Lachen

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie