weer s naar buiten geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimmy

Berichten: 3922
Geregistreerd: 01-02-03

weer s naar buiten geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 21:57

Knipoog gister eindelijk na 4 maanden niet buitenrijden weer s een buitenritje wezen maken.
heb in dat half uurtje de hele buurt gezien volgens mij Boos! , ik moet eerts langs een vrij drukke weg met veel vrachtwagens, tractors en mensen die het leuk vinden om hard en dicht langs je te scheuren en dan ook gaan toeteren. dus eerst een stukje ernaast wezen lopen (heb buiten weinig zelfvertrouwen ben als s bijna onder een vrachtauto beland) maar 3 x bokkend op de weg gestaan, en hij liep met enige twijfel langs alle brievenbussen en andere "enge" dingen Verward .
Toen een rustige zijweg in, ik erop, eerst stappen, omdat een hond ging blaffen bijna in de sloot beland, en hij moest ook weer s macho uithangen voor een merrie in een weiland. maar verder nix aan de hand op die 500 meter. daarna langs de geluidswal, ff gedraaft, is er 1 keer vandoor gegaan, weet ook niet waarom scheen te moeten. en via een bospad, waar we elke 5 meter stilstonden omdat meneer ergens niet langs wou weer richting huis gegaan.
laatste stukje toch maar weer ernaast gestapt (was maar goed ook heel veel verkeer)
verder was het wel weer s leuk om te doen, en met een puber kun je vanalles verwachten duzz viel nog mee, ben blijven zitten.
volgende week maar weer s proberen s zien hoe het dan gaat.

groetjes



Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 10:42

dat was dus een heftig ritje Haha!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, FCSA, Vagabondo en 7 bezoekers