Yasmine

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 20:52

Heb sinds vandaag een nieuwe pil, yasmine. Na zes jaar diana 35, die ik van de huisarts heb gekregen tegen mijn pukkeltjes, vond hij het tijd voor een nieuwe.

Zijn er meer mensen aan de Yasmine? Ervaringen?



Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 02:09

never heard of her... Lachen

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 11:48

Nee het is een vrij nieuwe. Ik las net de bijsluiter en het zou een lichte pil zijn. Wel beter dan de diana dan denk ik, want die schrijnt vrij zwaar te zijn...

Gulpje

Berichten: 8070
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:01

Ik ben er vorig jaar mee gestopt, nadat ik had gelezen dat er een aantal vrouwen trombose door gekregen hadden. Ook mijn huisarts raadde me aan om een andere pil te nemen. Nu heb ik Mycrogignon (?) en die bevalt goed. Althans, ik beval niet, en dat is de bedoeling!

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:28

Dat van die trombose zegt men van de Diane 35 pil ook... Ik slik zelf ook Diane 35, wonderbaarlijk goed tegen pukkeltjes! Ben wel benieuwd of die bij jou nu wegblijven nu je bent overgestapt. Ik wil dat nl ook een keer doen, omdat ik toch wel in mn achterhoofd heb dat zo n zware pil nooit heel gezond kan zijn

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 14:42

Hmm er doen enge verhalen rond over de pil! Vandaar dat ik maar eens navraag heb gedaan hoe het met die mannenpil zit, want na zes jaar hormonen vonden en ik mijn vriend dat hij maar eens aan de beurt was. Maar helaas....die is nog niet op de markt. Dan moet ik maar weer even slikken.....ik ben ook benieuwd hoe het met de puistjes zit Juliaa, PB me maar even over een maandje Lachen

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:11

*heeft er nog nooit van gehoord!*

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:22

Yasmine is wat lichter dan de diane. Geen idee of het ook tegen puistjes werkt Verward In het kompas wordt daar alleen de diane voor genoemd

Je kunt trouwens van iedere pil trombose krijgen. De kans dat je het krijgt is nog steeds heel klein, maar wel verhoogd tov vrouwen die de pil niet slikken. En daarom wordt het vermeld in de bijsluiters
(je kunt ook trombose krijgen door lang in een vliegtuig te zitten, maar lang niet iedereen die lang in een vliegtuig zit krijg trombose Knipoog )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlauweSteen, Dees, eva1969, Fientj, Freekieee, gerlindie, Googlebot, Juudepuutje, KleinBoefje, Leedebee, NadjaNadja, Novastar, Paloma_Janet, petje86, Room_Soesje, sberg, SemrushBot, Sewri, Slmt9, TurboDi, turtlelito, xChoco, Zil en 188 bezoekers