Oplinken van foto's Arabische volbloeden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Almase
Berichten: 7
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Boutersem, Belgiƫ

Oplinken van foto's Arabische volbloeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 16:53

Beste Forum gebruikers,

Ik ben op deze website gekomen nadat ik in de statistieken van mijn website gemerkt dat een bepaald onderwerp (nl hoofdjes van Arabieren) vorige maand 40% (!!!!!) van mijn toegestane bandbreedte geconsumeerd had. Vanzelfsprekend ben ik over mijn quota gegaan en moet ik een flinke surplus gaan betalen!!

Als ik zie hoeveel debiet dit forum van mijn eigen website gebruikt, dan snap ik eerlijk gezegd niet hoe de grotere sites zoals straightegyptians.com dit financiƫel kunnen volhouden?

Aub een klein beetje respect, als je foto's steelt, download ze tenminste eerst ipv ook nog eens bandbreedte te stelen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:55

Huh? Ik als leek weet niet waar je over spreekt... Duidelijkere uitleg is gewenst.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:07

Ze bedoelt dat mensen hier van Bokt plaatjes van haar site pakken zonder daar toestemming voor te vragen, toch? En dat ze daarvoor "verlies" lijdt?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:00

Door simpelweg te kopieren en te plakken??? En welke site hebben we het hier over?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:04

als je een plaatje hier plakt Griebels dan doe je dat door de url tussen codes te zetten. Het plaatje staat dan wel hier maar neemt hier geen ruimte in. Dat plaatje haalt hij dan van de betreffende website. Alleen, bij providers heb je te maken met een aantal MB/GB whatever siteverkeer per maand. Ga je daar overheen dan krijg je daar extra kosten voor. En als men hier zonder toestemming plaatjes gaat plakken dan krijg je dat dus. En dat is niet eerlijk. Ik begrijp dus ook volledig de reactie van deze mevrouw/mijnheer.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:08

Ja dat snap ik ook. Ik moet bekennen dat ik dat ook weleens gedaan heb. Ik geloof bij kossack stud een keer of 3...
Ik wist eerlijk gezegt niet dat dat hun ruimte kost... Goed dat ik het nu weet. Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:31

ik heb dat ook wel eens gedaan sorry hoor nooit geweten oeps ..ik zal dit idd niet meer doen!!!