gister priveles en ik ben dom geweest....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 13:34

...heel dom
Ik was nl. me cap vergeten en me pa had geen zin om daar voor nix heen te gaan dus moest ik er maar zonder cap op, dat heb ik dus tog maar gedaan,a sl ik nou alleen meost rijden dan niet maar nu was pietrick erbij dus heb ik ut wle gedaan.
Iedereen keek me wel zo aan van: dies tog nog lang geen 18....Verward
Maar het ging redelijk goed, het wijken ging ook goed, maar nagevelijkw as ze absoluut niet, ja op het laatst maar dan geeft ze zich over.
Nou end an komt de grote Bennie van Es weer met een van z'n mooie hengsten (bijrijdpaarden), nee hoor iwk as in draf en hij in stap maar hij moet en zal voorang krijgen wat gebeurt er dan: boing...
Eigen schuld dikke bult.
Zit ie in het begin ook nog dat paard met z'n zweep tegen de kop te rammen.
Wat paarden allemaal met hem moeten doorstaan, ongelovelijk. Maar de helft word of teugelkreupel of ej kan er helemaal nix meer mee...
Maargoe, ik zo tegen Pietrick: ik had tog voorrang of niet Verward
Ja, zei ze: maar niet bij Bennie.
tsssss, dara kan ik me zo pissig om maken dus heb ik hem ff zitten te klieren, toen hij in draf was was ik OP de hoefslag en ikw as net voor de hoek kwam hije raan draven, nee hor meneer moet en zal voorrang hebben dus hij prutst dat paard gewoon helemaal de hoek door en daar krijg ik een knie tegen mijn knie aan, daar kan ik noue cht zo kwaad om worden.
nouja..

ohw ja, Jellie struikelde ook nog en daar gingenw e bijan allebei over de kop maar het liep goed af, ze viel op dr knieen, arme poppert, maargoe ik maar doen alsof er nix aan de hand was anders word jellie onzeker dus we gingen vrolijk door..

-Maaike-

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:46

Bij ons op stal loopt er ook zo 1 rond.
Die heeft meerdere paarden dus hij zal wel beter zijn ofzo.
Als hij je niet mag gaat hij dus ook echt niet opzij voor je.
Hij zal ook nooit sorry ofzo zeggen want hij is god.
Gatver wat heb ik toch een hekel aan zulk soort mensen Misselijk

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:47

Rare bok Haha! die Bennie...

Volgende keer gewoon capje lenen!
Er zullen vast wel niet-rijdende-maar-wel-in-bezit-van-cap toeschouwers langs de bakrand gestaan hebben...

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:11

wij hebben 3 van die gastjes op stal rond lopen, neee 4 ze dneken allemaal het zelfde, kop naar beneden en showen sporen er in en binnenkomen in verzamelde galop...... ach die mensenhebje altijd en dan nog vragen aan mij (wel via via stel je voor dat ik bijt Cool ) Vind je mij niet aardig of zo omdat je nooit wat zegt???? Tja ik zeg niets omdat ik niets te zeggen heb behalve 'hoi'!!! Tja waarom moet ik praten?? Verward

Maar goed was off-topic...... die mensen heb je dus altijd die dneken dat ze heel wat zijn omdat ze geld hebben of zo!!!

....

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 15:49

dan is Bennie dus niet de enige, ik d8 even dat ik pech had met zo'n 'rare bok'

ik heb btw wel heel veel gevraagd naar cap of of ik die van hun mochten lenen maar nee Boos!

Nou het is goed afgelopen en voortaan check ik eerst ff of ik me cappie in the car heb

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 17:45

bij ons op stal kan je altijd wel een cap lenen.
Toch vreemd dat het bij jullie niet ging.
Heb je daar geen kluisje ofzo waar je hem standaard in kan leggen?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-01 19:00

nee het is gewoon een manege zonder paarden enzo, een pony/paardenclub end aar liggen nooit caps, ja heel af en toe maar deze keer niet Boos!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 bezoekers