groom endurance!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

groom endurance!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 19:02

hallo mensen

het nieuwe seizoen wil ik voor het eerst endurance wedstrijden gaan rijden. eerst een paar keer in de kennismakingsklasse en den "echt". mijn lieve vriendje word mij groom! maar hoe werkt dat eigenlijk als groom? krijg je een route mee? en wat doet de gemiddelde groom... ja water geven.... drinken en mischien eten voor mij geven.... wie kan mij daar meer over vertellen?

groetjes vanessa

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!



Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:26

De groom krijgt meestal wel een route kaartje mee. Mijn groom neemt altijd een stratenboek mee en die is heel handig met het vinden van groomplaatsen. Bij sommige wedstrijden krijgen de grooms een volledige route beschrijving mee van groompunt naar groompunt.
De gemiddelde groom staat klaar met flessen koelwater, emmers drinkwater en meestal een deken voor als je stil moet staan op de p/a of voor vlak na de finish.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:34

En geestelijke steun, vergeet dat niet Lachen Het is gewoon heel lekker om hier en daar iemand te hebben staan die aanmoedigt en evt. ervoor zorgt dat je goed eet (dat wil er bij mij nog wel eens bij inschieten) en die de dingen erom heen regelt zodat jij alleen maar hoeft te rijden.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:46

En grooms hebben het lang niet altijd makkelijk!! Als ik erg in de wedstrijd zit praat ik erg in gebiedender wijs enkelvoud!!!Na afloop, zeker als de nakeuring goed was valt alles van mij af en knuffel ik mijn groomie dood!!!! Onze vaste groom is mijn vriend en daarnaast hebben we "wisselende contacten" Knipoog

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker