Toch geen te klein zadel he?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Toch geen te klein zadel he?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 16:42

Tijdens het poetsen vandaag,ontdekte ik 2 iniminie bultjes op de rug van mijn paard..Naast de ruggengraat.Het enige wat ik kan bedenken,is dat het van mijn zadel is.
Heb mijn zadel er eens 'kaal'opgelegd en alles goed nagezien. Tussen voorkant van het zadel en de schoft,paste er ruim een vuist in,als ik er vanachter onderdoor keek lag de ruggengraat ook vrij en leek er overal wel gelijke druk te zijn.Kon er in iig goed onderdoor kijken..Het leek alleen alsof de zweetbladen een beetje afstaken..Maar dan nog niet echt noemenswaardig.

Gelukkig ga ik morgen toevallig naar de zadelmaker,maar misschien dat jullie nog een idee hebben van wat het zou kunnen zijn?


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:47

Zijn de kussens helemaal egaal gevuld of zitten er onregelmatigheden in?

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 16:48

Hmm,hij voelt inderdaad wel wat 'golfvig' aan...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:49

Misschien eens opnieuw laten vullen, zodat hij weer egaal is. Ik weet niet of dat jouw probleem gelijk verhelpt, maar baat het niet dat schaadt het niet.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:22

Die bultjes kunnen ook wat anders zijn, weet niet meer precies hoe het heet, maar een vriendin van me heeft het gehad met haar fjord. Ze heeft toen o.a. een tijd met zo'n grote gelpad gereden...

Lachen


KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 17:32

Miko schreef:
Die bultjes kunnen ook wat anders zijn, weet niet meer precies hoe het heet, maar een vriendin van me heeft het gehad met haar fjord. Ze heeft toen o.a. een tijd met zo'n grote gelpad gereden...


Klopt,kan ook een soort allergie zijn . Heeft mijn paard gehad op haar benen,maar dit is toch weer net iets anders...Een gelpad eronder heb ik al een tijdje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Jadero, Lui_, MissMarije en 43 bezoekers