Clinic Wendy van Osch (Nederlands Kampioen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Clinic Wendy van Osch (Nederlands Kampioen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 14:28

Op 15 februari wordt er weer een clinic gegeven door Wendy van Osch (o.a. Nederlands Kampioen Junior Reining 2003).
Plaats: Peachtree Western Ranch in Sterksel (NB).
Telefoonnr: 040-2240027

Wees er snel bij!!

Voor meer info kun je me pb-en. Lachen

Groetjes,
Toekie Cool

Afbeelding

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D



DubbelFun

Berichten: 88465
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:42

Wat wordt er op de clinic behandeld.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 15:02

Ze is vooral gericht op reining. Als je bijv. een probleem hebt, kun je dat aangeven, en dan gaan jullie eraan werken. Ikzelf heb nog geen clinic gehad van Wendy Bloos! Bloos (omdat ik al les heb van haar Schijnheilig Haha! ). Gabacho heeft dit weekend een clinic gevolgd, misschien dat zij uitgebreid kan vertellen hoe het is gegaan... Lachen

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D

Gabacho

Berichten: 284
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Brabant!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:07

In principe is het reining gericht, maar ik wilde graag eens op 1 hand met een 'billy allen' bit rijden. Dit heb ik nu onder begeleiding goed kunnen oefenen. Ook hebben we wat aandacht besteed aan Horsemanship, omdat ik besloten had, afgelopen zondag eens mee te rijden in deze rubriek. De vorige clinic was echt meer reining, maar wat Toekie al aangeeft, een groot deel van de invulling van je clinic doe je zelf!!

Lads Go Shamokin, zoon van Shamokin x Mafors Lena Sugar
[EA-CO] Western instructie aangeboden in Brabant, regio Eindhoven. Neem vrijblijvend contact op: huijberthorse@live.nl

Funnygirl
Berichten: 579
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:52

Ben in oktober bij haar naar een clinic geweest en heb me al weer opgegeven voor februari.

Adrienne

Berichten: 1535
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:04

Gabacho schreef:
In principe is het reining gericht, maar ik wilde graag eens op 1 hand met een 'billy allen' bit rijden. Dit heb ik nu onder begeleiding goed kunnen oefenen. Ook hebben we wat aandacht besteed aan Horsemanship, omdat ik besloten had, afgelopen zondag eens mee te rijden in deze rubriek. De vorige clinic was echt meer reining, maar wat Toekie al aangeeft, een groot deel van de invulling van je clinic doe je zelf!!


Wist niet dat je weer een paardje had Gabacho. Ik heb dus eens even gespiekt in je profiel. Kon alleen geen foto´s zien
Een drie jarige paint leuk zeg! fotooooooooooos

Maar uuuuuuuuuh voor 1 hand en Billy Allan is het nog een beetje te vroeg ben ik bang. Niet alleen jij maar ook je paardje moet ver genoeg geschoold zijn om dat te kunnen. Maar dat krijg je van Wendy van zelf te horen. Wie weet heb jij een snel lerend paard.

Groetjes

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:18

Is aan de bakrand staan gratis? Ik zit er aan te denken om te komen. Ik denk dat het erg leerzaam zal zijn voor me.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 13:08

Kijken is gratis ja, maar één probleem: er is geen bakrand!! Tong uitsteken Haha! Je kunt wel vanuit de kantine meekijken, maar dan hoor je dus niets. Misschien dat je kunt vragen of je in de bak mag meekijken (in een hoekje ofzo). Dat zal geen probleem zijn denk ik...

Ob-la-di ob-la-da, life goes on... brah! :D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot, SentiBot en 1 bezoeker