Bij Leontine (Fitzroy) op bezoek geweest

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Bij Leontine (Fitzroy) op bezoek geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 22:24

Het stond al een tijdje in de planning (sinds Almelo (juni dit jaar) ofzo Bloos), maar gisteren kwam het eindelijk echt goed uit.

Aangekomen bij Leontine eerst ff gezellig wat gedronken, bijgepraat over onze paarden en bij behorende DA ellende Knipoog
Daarna natuurlijk naar Fitz. Ik had hem vorig jaar al gezien in Almelo, maar mocht 'm nu ook uitproberen, dat sla ik niet af natuurlijk Lachen
Leontine heeft hem eerst ff gereden. Ondanks dat ie net weer getraind wordt na een periode van kreupel zijn, liep hij erg fijn vond ik.
Goed, toen werd het voor mij tijd om op te warmen (brrrr koud naast de bak) en 1,74 m te klimmen Haha! Het was heel ff aftasten maar toen ik de knoppen gevonden had reed ik er best fijn mee weg. En erg leuk, zo'n paard die zo doorgetraind is, goed om eens te voelen hoe het allemaal hoort Haha!
Vond het erg gezellig Leontine, kom snel eens naar het noorden, is helemaal niet zo ver als je denkt Knipoog
Laatst bijgewerkt door Naz op 30-11-03 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:26

Hey wat leuk zeg! Ben wel benieuwd hoe Fitzje momenteel in z'n velletje zit

Wel gaaf dat je hem mocht proberen, lijkt me wel even heel wat anders dan onze 'basispaarden' *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:31

Mayo, Fitz z'n velletje is muisgrijs momenteel Knipoog

Het was echt hartstikke gezellig gisteren, Nienke.
Uiteraard was ik net zo benieuwd als jij of je Fitz na kon rijden en ik vond dat je het super deed OK dan!
En vandaag liep Fitz weer super, hij zit gewoon top in zijn vel op dit moment. Ik had het idee dat ik zo de ring weer in kon.
Morgen gaat hij weer in training dus ik heb al gezegd dat ik een fijn paard aflever Schijnheilig

Nienke, ik kom een keer naar het 'hoge Noorden', even de ontwikkelingen rond Ironique afwachten Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:39

Fitzroy schreef:
Mayo, Fitz z'n velletje is muisgrijs momenteel Knipoog

En vandaag liep Fitz weer super, hij zit gewoon top in zijn vel op dit moment. Ik had het idee dat ik zo de ring weer in kon.
Morgen gaat hij weer in training dus ik heb al gezegd dat ik een fijn paard aflever Schijnheilig



Ik bedoelde het bovenstaand vetgedrukte velletje Tong uitsteken Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:52

Leuke dag dus gehad Lachen. Naz: Leontine was nog bang dat je verdwaald was op de heenweg, maar dat is dus helemaal goed gekomen Haha!.

Ennuh, volgende keer kom je ook maar bij ons langs. Dat is zo ongeveer dezelfde kant op en Kev zit ook rond de 1.74 Haha!. (alleen dat 'doorgetrainde' gedeelte is nog niet zo aan de orde Cool).


Machie

Berichten: 15955
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:54

klinkt leuk nienke
tsja, een goed getraint paard... Ik ben jaloers! Hoop dat ik zelf binnenkort weer eens op een getraind paardje kan rijden! Aangezien baloe nog niet zoveel voorsteld... *LOL*

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 23:00

Apple schreef:
Leuke dag dus gehad Lachen. Naz: Leontine was nog bang dat je verdwaald was op de heenweg, maar dat is dus helemaal goed gekomen Haha!.

Ennuh, volgende keer kom je ook maar bij ons langs. Dat is zo ongeveer dezelfde kant op en Kev zit ook rond de 1.74 Haha!. (alleen dat 'doorgetrainde' gedeelte is nog niet zo aan de orde Cool).


Nou ben ik ook een held in verdwalen, maar deze keer is het goed gekomen Bloos (dankzij een goede routebeschrijving OK dan! )

Is goed Apple, lijkt me leuk om Kevin ook eens te bewonderen Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:04

Ik had je verhaal al gehoord! Leuk hoor, op zo'n ver doorgereden paard rond rijden en dat het dan ook nog lukt Haha!
Ben benieuwd naar Leontine, dus als jullie wat afspreken, doe dat dan niet stiekem, dan kan ik ook even gedag zeggen en kennismaken Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:44

Gezellig zeg! Lijkt me best gaaf om op Fitz te rijden, kon je er wel op blijven zitten? Schijnheilig
Wel heel erg jammer dat er geen foto's gemaakt zijn hoor, ik had je best willen zien zitten Haha!

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:14

Het was idd jammer dat Nienke haar digi niet bij zich had, want het zag er echt netjes uit en het had zeker niet misstaan op HAW Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 21:15

Ik kom het wel een keertje overdoen als het wat minder koud is, met digi uiteraard Knipoog

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers