slofteugel bij een shetlander

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
tijgeramigo

Berichten: 97
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: gelderland- elburg

slofteugel bij een shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 20:28

--------------------------------------------------------------------------------

hallo, ik heb nu een week een slofteugel bij mij shet gebruikt maar het is vet op geknapt! met aan de teugel ik reed haar gisteren zonder slof en toen wou ze zomaar aan de teugel wat ze anders nooit deed wel vreemd maar in draf wil ze het nog niet zo en galop helemaal niet.

maar vinden jullie wel dat ik een slofteugel mag gebruiken bij een shet van 105 cm?

I LOVE AMIGO AND POLLY!! EN MIJN VERZORG SHETJES


xXfamkeXx

Berichten: 129
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: de wilgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:38

Ik vind slofteugel sowieso slecht. Ik heb zelf nog nooit met slofteugel gereden, maar mijn paardje loopt nu harstikke lekker aan de teugel. Ik zou dus zelf niet met slof gaan rijden, toen ik nog op mijn verzorg shetjes reed heb ik dat ook nooit gedaan en ze kon we mooi aan de teugel na een tijdje. dus k zou het niet doen.

Djoke mis you

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:41

Ik ben niet voor een slof teugel, bij geen enkel paard. Maar waarom bij een shet niet en een groot paard wel? Een paard is toch een paard, als het helpt(en je weet waar je mee bezig ben) is er niets mis mee.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Ophelia

Berichten: 824
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Assendelft (N-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:09

Waarom open je 2 keer hetzelfde topic?? Zag hem nl bij RT ook al staan??

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:09

Als je met een slof kan rijden zie ik er geen kwaad in. Het is niet de bedoeling om dat ding om te hangen zodat je je paard/pony in de krul kan rijden.


Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:11

Dubbelpost met RT


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: miepmier26, Wieke en 50 bezoekers