Lekker kroelen en knuffelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jelle99
Berichten: 34
Geregistreerd: 29-10-03
Woonplaats: Regio Rotterdam

Lekker kroelen en knuffelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 22:18

Ha Meiden,

Wat vindt een paard nou lekker, waar vindt hij het het lekkerst om geaaid of een beetje gemasseerd te worden.

Hoe kan je lekker kroelen en knuffelen met een paard?

Lijkt me zo leuk om te kunnen zien dat ze het fijn vinden, bij een kat merk je natuurlijk aan het knorren dat ze het aaien fijn vinden. Ik weet eigenlijk niet hoe dat allemaal bij een paard zit...

Groetjes,
Jelle!


Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:19

Nou ik zie het aan mijn paardje als ie lekker tegen me aan gaat duwen met ze hoofd en als ik um lekker kietel oid gaat iemet ze ogen dicht lekker relaxen:D

Jasmijn 29-04-2011
<3 Jasmijn <3 Mampina
Brusje op komst!


Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:34

Bij ieder paard verschillend. Ik ging vanmiddag naar een manege om een buitenrit te maken, en dat paard waar mijn moeder op reed vond het lekker als je rondjes aait op zijn hals. Dus gewoon rondjes maken en heen en weer over zijn hals.

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:45

Sunny vind het lekker als je haar benen poetst, dan komt dat hoofd omlaag en zit je haar heerlijk onder het kwijl. Verder vind ze het lekker als je achter haar oor kriebelt Verward

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

roosaatje

Berichten: 207
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:51

verschild zeker per pony/paard mijn ene vind het helemaal niet fijn om geknuffeld te worden heel soms maar dan pak ik gelijk de termometer om te meten of ze geen koorts heeft en we hebben ook een merrie als je har aande binnekant van haar achterbeen kriebelt vind ze dat egt heel lekker dan gaat ze helemaal met haar lip zitten frunniken

*LOL* *LOL* *LOL* welsh for ever *LOL* *LOL* *LOL*
bokken is verslavender dan roken Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:40

Als je Bas in zijn manenkam kriebelt word hij helemaal gek zo fijn vindt hij het, hij weet niet wat ie met zijn hoofd moet doen.
Z'n hals gaat helemaal naar voren, hoofdje beetje schuin omhoog en lippen pruilt ie helemaal gespannen naar voren.
Superleuk om te zien

Maffick vind het het fijnst als ik hem op zijn (voor)hoofd kriebel, hij laat zijn hoofd helemaal tegen me aan zakken en kan eeuwig zo blijven staan, oogjes op half 7 en lekker tegen me aan hangen terwijl ik zijn hoofd aai/kriebel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 00:16

Elk paard heeft zo z'n eigen favo kroelplekes. Leonardo vindt het het allerlekkerst als je z'n manen rustig gaat staan kammen. Dan staat 'ie echt met z'n ogen halfdicht te kreunen van genot. Mileen vindt het lekker als je met een vrij harde borstel of met je vingertoppen/nagels over de bovenkant van haar hals rost, net onder de manenkam.

Ik denk dat dat nou net een van de leuke dingen is; ontdekken wat jouw favoriete paard het lekkerst vindt, en dat dan voor 'm doen Lovers Dus ga maar lekker op ontdekkingsreis bij je lieveling; misschien vindt die van jou het wel heerlijk als je z'n oortjes masseert, of als je 'm op de schoft kriebelt, of de kingroeve borstelt, of.......
Veel kroelplezier gewenst!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers