Sisi

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 19:28

Hoi bokkers!

Hmm het is me van vroegs af aan voor de neus gelegt, nouja ik keek gewoon lekker mee. En vanavond was het weer op tv, ik zat aan de tv gekluisterd hahaha Haha! Eigenlijk schaam ik me wel een beetje Bloos maarja haha zo mooi die jurken enzo Tong uitsteken En die sissi was daar nog maar 16 hoorde ik van mijn ma! Jeetje zo oud als ik, zou je ook niet zeggen!

Zo moest het ff kwijt, ben benieuwd of jullie de films kennen en of jullie het wat aan vonden Lachen Doegg kussies BounceBabe


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:32

de films zijn inderdaad heel leuk, ik heb ze waarschijnlijk al 80 keer gezien en je blijft kijken!!

ik ben nog op vakantie geweest naar het kasteel shonbron en naar de begraafplaats van de echte sissi dan, niet van romy sneider!!
ik heb er een hele spreekbeurt overgemaakt alleen jammer dat het echte leven van sissi(de echte dan) vo met ongeluk zat!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 19:34

ja echt elke keer weer leuk om die films te zien Haha! haha Word verslaafd joh Haha! Haar zoontje die was toch op de punten van een hek gevallen ofzo? Echt erg lijkt me dat, ze was ook fysiek helemaal kapot...


Groetjes BounceBabe

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:37

Nou ik geloof dat ik alle delen kan dromen Haha!

Ik heb ze lekker ook allemaal op videoband *LOL*

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:57

En ik ben dan weer helemaal fan van de musical. Elisabeths leven was heel anders dan de films hoor... heb haar als onderwerp gekozen voor mijn eindexamenproject geschiedenis.
Haar zoon heeft zijn liefje vermoord en heeft vervolgens zelfmoord gepleegd, haar dochter is aan een ziekte gestorven, als ik het goed zeg. Van haar man kreeg ze een geslachtsziekte en vervolgens werd ze vermoord. Hoezo drama? Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:00

goh , dat is heel wat anders dan de teken filmpjes op fox kids Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:06

Ooh heerlijke films Haha! Daar kan ik echt bij wegdromen HEEERLIJK.... Ik wist niet dat ze op tv waren. Ik wil ze erg graag hebben op dvd.. De musical ben ik niet naartoe geweest...


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:13

Mayo schreef:
Nou ik geloof dat ik alle delen kan dromen Haha!

Ik heb ze lekker ook allemaal op videoband *LOL*


Ik kan ze ook dromen maar helaas heb ik ooit aan iemand mijn serie van videobanden uitgeleend en is die persoon failliet verklaart waardoor MIJN sisi videobanden in beslag zijn genomen Boos! ben ik heel verdrietig om Huilen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:43

Laura schreef:
En ik ben dan weer helemaal fan van de musical. Elisabeths leven was heel anders dan de films hoor... heb haar als onderwerp gekozen voor mijn eindexamenproject geschiedenis.
Haar zoon heeft zijn liefje vermoord en heeft vervolgens zelfmoord gepleegd, haar dochter is aan een ziekte gestorven, als ik het goed zeg. Van haar man kreeg ze een geslachtsziekte en vervolgens werd ze vermoord. Hoezo drama? Haha!


Ik ben ook naar de musical geweest Kwijl Wat was dat gaaf!

Ik ken helaas ook het drama van haar leven, echt erg. Je wenst het niemand toe

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:19

Sisi? Ja walgelijk romantisch... heerlijk om even voor te gaan bankhangen Haha!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:26

Ik heb ze allemaal gezien, echt geweldig Haha!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:20

BounceBabe schreef:
ja echt elke keer weer leuk om die films te zien Haha! haha Word verslaafd joh Haha! Haar zoontje die was toch op de punten van een hek gevallen ofzo? Echt erg lijkt me dat, ze was ook fysiek helemaal kapot...


Groetjes BounceBabe


dat was de zoon van romy sneider, die sissi acteerd!!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:23

Ja klopt.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:16

Laura schreef:
En ik ben dan weer helemaal fan van de musical. Elisabeths leven was heel anders dan de films hoor... heb haar als onderwerp gekozen voor mijn eindexamenproject geschiedenis.
Haar zoon heeft zijn liefje vermoord en heeft vervolgens zelfmoord gepleegd, haar dochter is aan een ziekte gestorven, als ik het goed zeg. Van haar man kreeg ze een geslachtsziekte en vervolgens werd ze vermoord. Hoezo drama? Haha!


Vergeet haar afaire met de Dood (de dood, alleen de dood, de liefde, un grandé amore!!!!) niet Knipoog

Idd, Elisabeth vind ik ontzettend mooi (de musical dus)

En de tekenfilm serie natuurlijk (kon ik als een vogel vliegen, dan vloog ik naar jou, bij jou wil ik zijn.... lalalala Haha!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:23

Sissi... *Zwijmel* Het is dat ik vandaag geen tijd had, anders had ik zeker voor de Belg gehangen om naar Sissi te kijken. Prachtige film, prachtig verhaal en prachtige vrouw. Ik vind dat soort zwijmelfilms super! Zal ooit de video's wel eens gaan aanschaffen denk ik

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 08:20

ik heb ze ook al ontelbaar keren gezien en ik blijf kijken. Je zou voor die prachtige jurken en uniformen gewoon blijven kijken. Ik denk dat het in die tijd al dure jurken waren, maar laat ze nu eens maken? Ik denk dat ze bijna niet te betalen zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Googlebot, SemrushBot en 11 bezoekers