Welk leuk park aan zee?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Welk leuk park aan zee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 23:06

Begin juni zijn de exames voor bij, en wij willen als afsluiting met een groep van ongeveer 12 man een week op vakantie.
We dachten aan een centerparks-bungalow(s) te huren, maar we komen er niet echt uit.
Ons "eisen"lijstje is:
- liefst aan zee
- leuk uitgaansleven in de buurt
- 8 persoonsbungalows mogelijk
- en het liefst een leuk zwembad,... stel dat het geen mooi weer is Knipoog

De Eemhof in Flevoland (noemen we ook strand Knipoog ) deed aan onze eisen, behalve dat er geen uitgaansleven in de buurt is.

Wie weet er een leuk park, wat een beetje aan onze eisen voldoet?
Camperen zien we niet zo zitten Schijnheilig

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet


Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:10

Kim (pinky_girl) is pas bij de roompot ergens geweest, aan zee. Ik weet alleen niet hoe het uitgaansleven daar was, maar pb haar anders Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48196
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:19

ik heb bij Centerparks gewerkt.... Lachen

Port Zélande en Zandvoort liggen aan de kust, Eemhof heeft idd ook aardig wat water.....

Ik vind zelf Heyderbos het leukste park... daar is nl. een manege (Bergemo)............

Kempervennen heeft de langste langste waterglijbaan van Europa geloof ik (85 meter)...

Veel plezier alvast!

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 00:23

We zaten ook al voor heyderbos te kijken, maar is niet aan zee.
En die manege... ik kan wel een weekje zonder, en de andere rijden allemaal geen paard Knipoog
Ik zei al dat als we naar zee gaan, en ik heb op dat moment een paard, dat ik wel mijn paard mee neem Knipoog
onmogelijk maargoed Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 08:48

Ik ben naar 'Kijkduinpark' geweest, dat is in Den Haag. Het is heel leuk echt vlakbij de zee ), er zijn 4 maneges in de buurt en je kan er fantastische strandritten maken.

Het is een camping, maar je kunt er ook (mooie) huisjes huren. Echt een aanrader

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:19

Port Zelande schijnt heel leuk te zijn Lachen. Ik ben er zelf nooit geweest, maar dat is dus van horen zeggen Lachen.

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:26

Hoi! Ik ben (jeetje alweer zooooooo lang geleden!? Pling ) 4 jaar geleden na mijn vwo-examens gelijk doorgegaan naar Port Zelande met een groepje! Was zeer geslaagd we hadden twee huisjes naast elkaar, leuk park en heel dichtbij het strand (toen wij er waren giga-storm! maar je hoopt toch op een beetje zon!)
Verder leuk uitgegaan in Ouddorp, was gewoon OK dan! !

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:26

Port zelande echt onwijs gaaf.
Je zit vlak aan de zee, een paar kilometer veder heb je Renesse (daar is volgens mij een heel leuk uitgaansleven in het voorjaar en in de zomer) en tot slot zit er nog een manege in de buurt waar je heerlijke strandritten kunt maken........
En ik kan het weten watn ik ben er voor 3 weken terug geweest Tong uitsteken en ik kan het je zeker aanraden OK dan!

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:02

Renesse! Echt geweldig weet alleen niet of daar al iets te doen is voor de zomervakantie's
Wij gingen toen kamperen op camping duin en strand!
Je kunt ook naar Blankenberge gaan in belgenland. Mensen die ik ken waren daar na hun examens geweest en die vonden het super vet! (Beetje renesse achtig maar goedkoper geloof ik)

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 14:46

Als we gaan camperen zijn er een aanal watjes die af vallen Knipoog
We hebben één chaffeur (aangezien ik dan nog niet mijn rijbewijs heb) en die mag geen 11 mensen rijden, en ook niet elke avond bob hoeft te spelen... dus uitgaan moet een beetje op wandel afstand zitten, of bussen.
Maakt de keuze al heel beperkt Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:23

In Zandvoort zit een park, uitgaan is tien keer niks, maar er gaat een (nacht)bus naar Haarlem en Amsterdam

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:29

In blankenberge zit het uitgaan op loopafstand, als je daar een appartement kiest. En je zit wat zuidelijker dus waarschijnlijk iets mooier weer. Je moet natuurlijk zelf weten maar uitgaan en feesten kun je daar meer als genoeg! Haha! Succes en laat natuurlijk weten wat het is geworden


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:02

www.vvvameland.nl Haha! Wel geen centerparks, wel aan zee, met zwembad en uitgaansmogelijkheden *LOL*
Bijvoorbeeld het Zilverberkpark Boomhiemke

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:22

Ik ga voor het park Euroase Kijkduinpark, echt een aanrader leuk zwembad, zee op loopafstand, zondags lekker shoppen en uitgaan in Den Haag, op dit park ben ik regelmatig te vinden = van ons werk namelijk, echt geweldig daar.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:48

Nieuwvliet ( De roompot) aan de zeeuwse kust, met een grote manege vrijwel naast de deur
En port zelande, leuk park, met zwembad en erg schattige huisjes! Ook best wel groot! paardrijden kun je daar ook via de receptie regelen bij een manege inde buurt.

Vandaag even geen achterhaalde quotes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4leggedmates, aeckker03, Bodan, Danseresje, estell__, Esther_r20, GrapeshotBot, janderegelaa, Lisa_22, Lugea, PlukenKrul, RenskeFrea, Reyndir, Sanne_zepp, Siers83, Unoo, xMyrth, zimbri en 24 bezoekers