bokt kat verkiezing 2003

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

hoe willen jullie de puntentelling?

Poll eindigt op

in een poll
33 (60%)
een top 10 maken, nr1, 10 punten nr2. 9 pnt enz.
14 (25%)
op 1 kat stemmen
8 (14%)

Totaal aantal stemmen: 55


Mellow

Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-06-02

bokt kat verkiezing 2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 12:52

geef hier je kat op voor de bokt kat 2003 verkiezing.

opgeven t/m 7 december.

suggesties kunnen ge pb't worden.

vertel ook wat over je kat.
leeftijd, geslacht, gekke streken enz.
Laatst bijgewerkt door Mellow op 30-11-03 13:28, in het totaal 5 keer bewerkt


Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:54

Afbeelding

Hierbij Geef ik dan men kat Misty op Haha!

Stal TC Welsh B Pony's Fokkerij

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:57

Mijn katten:

Zappa:
15 jaar, is toen hij 7 weken was lang de weg gevonden met z'n zusje... gedropt...
Hobbies: Slapen, bij voorkeur in het zonnetje naast de compu of over het toetsenbord heen Clown Ook poseren voor foto's is geen enkel probleem.
Afbeelding

Sientje:
Een jaar of 11, is bij ons gekomen toen ze 8 was. Ze is stokdoof en gek op slapen (in haar hangmat aan de verwarming), eten en geaaid worden (haren afgeven Schijnheilig )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Cathelijne op 30-11-03 13:37, in het totaal 2 keer bewerkt

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:01

Sokje is een zwarte poes van 3,5 en ze heeft 4 sokjes, een befje en een witte vlek op haar buik. Ik heb haar nu ruim 2 jaar. Sokjes is lichtelijk gestoord, ze kan echt hele rare dingen doen Clown Ze is een beetje te dik... Sokje is een echte prater, heel gezellig! Het is een beetje een angsthaas en durft niet naar buiten, maar bespioneert wel graag de buren vanaf het balkon! Haha! Snachts ligt ze vaak op mn bed en ik word vaak wakker gemaakt omdat mevrouw weer eens heeft besloten om mn gezicht te wassen Bloos


Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Imre op 30-11-03 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:15

Ik heb 3 katten met een heel eigen verhaal

Ik nomineer BLUES
Blues is een poes van ongeveer 14 jaar oud. Ze is afgestaan aan de kattenopvang omdat haar baasje was overleden. Helemaal aangeslagen van verdriet wilde Blues niet meer eten. De eigenaresse van het pension heeft Blues maanden lang met de hand gevoerd en zelfs in haar eigen huis opgenomen. Na anderhalf jaar vond Blues eindelijk een plekje in mijn huis
Afbeelding




Rhythm is een je-weet-wel kater van ongeveer 9 jaar oud. Rhythm is geen afstands kat maar meer een weg-werp kat. Op heel voreg in de nacht is hij voor het hek van de kattenopvang gezet. Ook Rhythm wilde niet meer eten van verdriet en was helemaal van slag dat hij door zijn baasje zo was afgedankt. Inmiddels is het een brutale knuffel geworden die weet wat ie wil.
Afbeelding



Jeromis een vondeling, zo werd er bij verteld. Jerom was absoluut niet hand-tam toen hij bij ons kwam. De eerste maanden heeft hij alleen maar hoog boven op de kast gezeten en begonlelijkte blazen als we hem aankeken. Na een dikke 3 jaar klimt hij graag bij je op schoot en kan hij vreselijkgoed knuffelen
Afbeelding

Mellow

Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 13:21

jippie, het zijn kruisjes Scheve mond

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:22

Ik nomineer mijn vriendje Homer.
Homer is een zoon(tje) van onze huispoes Oscar, en samen met z'n zusje Bartje zet ie regelmatig de boel op stelten.

Dit is Homer, hier 3 weken oud:
Afbeelding

Even kroelen met z'n zusje:
Afbeelding

En zo ziet ie er nu op (zojuist betrapt tijdens het inpikken van mijn tas voor de laptop):
Afbeelding

Mellow

Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 13:24

hierbij geef ik mijn kat ook op.

naam: does.
leeftijd: officieel 1,5 jaar maar het gedrag van een 3 maanden oud dondersteentje.
geslacht: een meid met ballen Cool

streken: je laten schrikken.
tikkertje spelen.
je bij je handen en voeten grijpen.
en nog veel meer.

Afbeelding

Afbeelding

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:25

Ik nomineer bij deze:

Spooky
Afbeelding

Afbeelding
Spooky is echt een katje met een eigen wil, ze is hier gekomen toen we nog een andere kat hadden, Sasja. Sasja vond Spooky maar nix, terwijl Spooky ontzettend graag wou spelen. Sasja is inmiddels overleden, en we hebben er nog 3 katten bij gekregen, waar Spooky het niet altijd mee eens is. Vooral ons jongste katje Assepoes vind ze een gruwel, als die in de buurt is veranderd ze in een monster. Maar het is ook een heerlijke knuffel, als ze in een goeie bui is, kletst ze je de oren van het hoofd. En ze houdt van de meest vreemde plekjes om te slapen, zoals hier te zien is, bovenop het droogrek! Haha!

Binky
Afbeelding
Hoewel zijn naam anders doet vermoeden, is Binky een ongelofelijke schijtluis. Hij laat altijd over zich heenlopen, zich van de lekkerste plekjes wegjagen, het eten uit zijn bak eten. Toen hij hier kwam, begin dit jaar, was hij ontzettend schuw. Hij komt bij een speciale 'kattenvrouw' vandaan die katten opving die niet goed in een asiel terecht konden. Waarschijnlijk is hij vroeger mishandeld, maar hij begint meer en meer zijn plekje bij ons te vinden. Hij kan heerlijk kroelen, springt af en toe uit zichzelf op schoot! Als Spooky en Binky bij elkaar liggen kan je ze haast niet uit elkaar houden!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:27

Afbeelding
Hierbij nomineer ik mijn kat Blutch, die op het randje van leven en dood heeft gestaan, door een bacteriele longinfectie te hebben. Maar hij heeft het gehaald, en daar gaat het om Lovers

... And we like all the fluffy animals.


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:48

ik nomineer er twee van de 4 Tong uitsteken

Als eerste Dusty.

Dusty was een zwart poesje (met witte teentjes een wit lipje en een wit driehoekje op haar buik wat op een onderbroekje leek Nagelbijten / Gniffelen ) van ongeveer twee weken oud toen ik haar kreeg, een week eerder was ze op straat gevonden in een doos met 8 broertjes en zusjes en opgevangen door een vrijwilliger van de dierenambulance. Ik heb haar precies 10 dagen gehad voor ze overleed, ze was gewoon te jong en kon niet overleven zonder moeder (de rest van het nest heeft het wel overleeft). 10 dagen lang heb ik haar met de fles gevoed, 10 dagen lang heeft ze naast mijn bed in een doosje geslapen, 10 dagen lang heeft ze gevochten voor haar leven. Maar helaas is ze dus toch overleden Verdrietig .

Afbeelding
hier was ze ong. 2 weken oud en had nog nietzo lang haar oogjes open en kon alleen nog maar heel wankel een beetje rondkruipen wat een super lief gezicht was Lovers


Mijn tweede nominatie is Ginny

Ginny was ook een poesje, een lapjes poes (terwijl ik dacht dat ze gewoon tabby met rood was Verward ) Haar moeder is een Noorse Boskat met stamboom vader is onbekend. Ik was helemaal blij toen ik haar ging halen (rit van totaal 4 uur Bloos! ) maar toen ik thuis kwam en haar voor het eerst te eten gaf zag ik al meteen dat er iets niet goed was, twee weken lang ben ik bijna elke dag naar de dierenarts geweest omdat ze haar eten er meteen weer uitgooide en heel erg vermagerde. Na twee weken heeft die dierenarts de moed opgegeven en heb ik haar in moeten laten slapen Verdrietig . Omdat ik toch wilde weten wat er aan de hand was heeft de dierenarts een autopsie gedaan en daaruit bleek dat ze een aangeboren afwijking had, een deel van haar aorta zat om de slokdarm gedraait waardoor ze geen eten binnen kon krijgen en geen kans op overleven had Verdrietig Ginny is 10 weken oud geworden.
Ginny was echt heel erg lief en heel nieuwsschierig, wanneer ik aan het bokken was lag zijn vrolijk op mijn schoot te spinnen. Ze kon overal mee spelen maar vooral met nix *LOL* , ze kon echt uren achter haar eigen staart of schaduw aan zitten (en maar kauwen op dat staartje Tong uitsteken ) En als ik 's avonds naar bed ging kwam ze meteen bij me liggen, heel dicht tegen me aangekropen en zo viel ze knorrend in slaap Lovers .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:52

hierbij geef ik mijn kat baloe op.
Afbeelding

Hij is nu 1 jaar oud. En heeft al veel meegemaakt.
Toen hij klein was is hij waarschijndelijk mishandeld. Toen hij ong 1/2 maanden oud was is hij in een doos, in heel slecht weer op straat gezet.
Hij is opgenomen in een asiel, en daarna in een "gast-gezin"
Sinds 6 maanden hebben wij hem uit het asiel en hij is inmiddels gecastreerd.

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:57

Dan geef ik iig Tijger op, ze ligt hier in haar favo houding OK dan!
Ze heeft niesziekte gehad en dat allemaal overleefd, heel veel werk aan haar gehad, maar ze is nu bijna 5 jaar, geweldige kat OK dan!

Afbeelding

Afbeelding

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:34

Dit is PING
Overleden aan een bottumor op 29 maart 2002, toen 11 jaar.

Citaat:
Five weeks old, and you fit in the palm of my hand;
Eleven years old, and you fit barely on my lap.

As Real as they come; fierce hunter; comfort in sorrow; play-Ping; ever cheerful; dangerously fast; Ping-Rinkelding; buried in the garden; farewell, dear friend.

"Hello! You're back!" You purred, curling around my legs, "where have you been? I've missed you!"


Een achtergebleven manegekatje dat nog geen 5 weken was toen hij bij ons kwam; een fenemonale jager die in bepaalde seizoenen met 3 belletjes aan z'n halsbandje nog met een Ekster thuiskwam, en de gezelligste kat die ik ooit gekend heb. Ping vond het vooral heel gezellig om lekker dicht bij je te zijn. Ik mis 'm vreselijk.
Afbeelding


En dit is PADOEK
Die is gelukkig nog bij ons, en nu 12 jaar.
Dit fotogenieke rooie monster weet zich altijd in doosjes en mandjes te proppen waar hij met z'n 7 kilo eigenlijk veel te groot voor is. Hij kwam als kitten van de dierenbescherming, vreselijk schuw was hij, maar is ondertussen uitgegroeid tot een echt party-animal : als we mensen over de vloer hebben gaat hij als een vorst van schoot tot schoot, even uitproberen waar hij het comfortabelst is.

Afbeelding

Hier staan ze samen op toen ze nog heel klein waren:
Afbeelding

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:29

Bobby móét natuurlijk ook meedoen.
Het is een jeweetwel kater van 3,5 jaar die denkt dat hij een hondje is. Als de bel gaat, gaat hij altijd ff checken wie er nu weer komt. Ook rent hij dingen achterna die je weggooit, terugbrengen doet hij nog net niet, maar dat komt vast nog wel Knipoog
Bobby is ook erg sociaal, als je op de bank zit en hij ligt op de rugleuning, wil hij je haar nog weleens gaan wassen Haha!. En aan tafel heeft hij een eigen stoel Bloos
Een minder leuke kant is dat hij nog weleens óp je hoofd komt liggen als je slaapt *LOL*
Dit is Bobby:
Afbeelding
als je goed kijkt, zie dat zijn rechter oog blauw is, en zijn linker oog geel Lachen
hij heeft trouwens geen hangbuik, maar gewoon een hele lange vacht

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:31

Hierbij geef ik Clair op.
Clair is een kruising OOsterse Korthaar/Siamees heb ik 17 jaar geleden als 2 jarige uit het asiel gehaald.

Hij kan zo heerlijk de oren van je hoofd kletsen, uren lang op schoot kroelen (vooral nu hij ouder is). Ligt altijd in mijn armen in bed te slapen... idd al 17 jaar lang.
Gek op ham, vis en kip...

Vorige week zondag heeft ie een hersenbloeding gehad maar hij is er wel weer goed bovenop gekomen.

(zie [VvdD] Verslag van de Dag Mijn kat heeft een attack..**snik** )

Afbeelding

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Leo

Berichten: 50038
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:36

Net als bij de honden geef ik vanavond ofzo 4 van mijn katten op Lachen

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:38

Ik heb drie katten, maar ik nomineer Mazzeltje...... Lovers

hier was ie nog lief klein:
Afbeelding

Afbeelding

iets groter alweer:
Afbeelding

en nu:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij is in z'n korte leventje alweer 2 keer onder narcose geweest en heeft last van z'n oogje maar is een topper

Belker

Berichten: 15258
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:42

Oke mijn monster dan ook maar.
November Rain, ergens geboren rond augustus 1992. Sinds november 1992 in mijn bezit. Via de dierenambulance.
Heeft al heel wat meegemaakt in mijn leven. Heeft al in heel veel huizen gewoont en ltijd was ze er. Ondanks haar leeftijd ziet ze er nog goed uit. Begint wel wat problemen te krijgen.

Gewoon een ontzettende aanhankelijke lastige kat, die altijd die dingen doet die niet mogen of net niet hoeven. Meester in de verkeerde dingen doen.
Afbeelding

Mellow

Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 15:47

als ik het stemtopic maak moeten er geen kruisjes meer zijn.
mijne zijn helaas ook geen foto's meer.

maar dat probleem lossen we volgende week wel op.
in dit topic geen berichtjes van ik weet al wie ik ga stemmen.
alleen opgeven en je vragen stellen.


Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:47

ik ben hard aan het werk om de kruisjes om te zetten in foto's.. hopelijk lukt het zometeen! Boos!

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:50

Deze katten geef ik op:

Ricky,
Een eigenwijze praat kat van 9 jaar.
Is ook gecastreerd.
Als ie iets wil, of je komt binnen, begint ie altijd tegen je aan te 'praten'.
Verder is ie gek op knuffelen en spelen.

Afbeelding

Wat een knuffel he..

Afbeelding

Lovely,
Een lieve kat (gecastreerd) van 8 jaar.
Een ontzettende aanhankelijke kat, maar het is wel een beetje een scheiterd Haha! Als ie in de tuin loopt, en er vallen blaadjes naar beneden, dan loopt ie half door zijn poten heen, haha.

Afbeelding

Wat een lievie he..

Afbeelding

Afbeelding

Als laatste Mouse.
Lief poesje van waarschijnlijk 10 jaar oud.
Is aankomen lopen, was ontzettend schuw, en is nu ook erg aanhankelijk.
Verder is ze ontzettend lui, maar welke kat niet?

Afbeelding

Helaas is dat mijn enigste foto op de pc, hij is zeker niet in haar voordeel, want ze is echt ontzettend mooi getekend!
Laatst bijgewerkt door Hanneke84 op 30-11-03 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

"Be the change you wish to see in the world."
"Happy Barehoof"

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:51

Afbeelding

Saar en Lotje.

Ik ga trouwens niet stemmen hoor, kan echt niet kiezen tussen al die leuke katten Lovers

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:56

achhh ze zijn echt allemaal HEEEEEEEEEL lief en leuk om te zien, tjee dit wordt moeilijk kiezen, van mij mogen ze allemaal nummer 1

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:58

Sokje is een zwarte poes van 3,5 en ze heeft 4 sokjes, een befje en een witte vlek op haar buik. Ik heb haar nu ruim 2 jaar. Sokjes is lichtelijk gestoord, ze kan echt hele rare dingen doen Ze is een beetje te dik... Sokje is een echte prater, heel gezellig! Het is een beetje een angsthaas en durft niet naar buiten, maar bespioneert wel graag de buren vanaf het balkon! Snachts ligt ze vaak op mn bed en ik word vaak wakker gemaakt omdat mevrouw weer eens heeft besloten om mn gezicht te wassen Haha!

Afbeelding

Afbeelding


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, IASCrawler en 22 bezoekers