Leuk "cadeautje" voor verzorgsters?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Leuk "cadeautje" voor verzorgsters?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 13:19

Ik heb 2 verzorgsters:

Romy, 14, rijdt 1x in de week met jamaica mee in de manege les, en rijdt 1x zelf.

Geralda, 9, rijdt 1x in de week op een manege pony les, en rijdt verder een paar x op Honey.

Nu zat ik te denken om ze voor de kerst, als bedankje, beide een les van mijn instructrice te geven.
Is dat leuk of kan ik beter iets tastbaars geven?


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:32

les van je instructrice is toch leuk? als zew graag rijden... zowieso voor dat meisje van 14 leert er wat van en mischien dat kleine meisje ook.. ik ozu ze een les geven!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:03

Persoonlijk zou ik erg blij zijn met een les, maar aan de andere kant kan dit natuurlijk per persoon verschillen.
In iedergeval een heel erg leuk idee!
Misschien is het iets om hun die les in kerst-out-fit te laten mee rijden. De meisjes en de pony's leuk verkleed.
En jij foto's nemen natuurlijk Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Daihyo

Berichten: 88038
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:10

Is toch leuk? Ik zou het wel willen. En ze leren er nog iets van ook. Ik weet van mezelf dat ik vroeger een priveles helemaal geweldig vond. Ik neem aan dat het dan ook een piveles wordt??

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:15

ja, dat is toch leuk ?

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:00

Wat is het niveau waarop je instructrice les geeft? Dat moet natuurlijk wel een beetje te doen zijn voor hun. Ze zullen er vast wel wat van leren, maar voor dat meisje van 9 jaar is het misschien iets te zwaar.

- Offline -


Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:09

Ja ,een les isheel leuk natuurlijk!
Ik zou er zelf ook blij mee zijn, aangezien ze 1x in de week lessen zou een x extra erg leuk zijn,
Gewoon doen dus!!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:12

Les vind ik een leuk cadeautje, als je instructrice haar niveau kan aanpassen aan het niveau waar die meisjes op rijden, dat moet toch wel te doen zijn neem ik aan. En zeker als die meisjes gewend zijn om in groepen les te krijgen, dan is een privéles (neem aan dat je dat bedoeld?) toch heel bijzonder!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:13

Wat je kan doen is bv een mooie foto van je paardje maken en dat in een envelopje doen met een vrijkaartje voor een les (die ze zelf kunnen regelen). Ik vind het een leuk idee zo'n les maar doe er wel iets tastbaars bij zodat ze kunnen zeggen.. oh ja die foto kreeg ik toen met dat erbij.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:47

super leuk idee, het is fijn voor die verzorgsters om te weten dat je hun hulp wardeert, ik zou idd ook een kaartje maken met een tegoedbon ofzo! Heel leuk idee!

|| ==-- Hoezo geen idealen, ik wil een heleboel mensen verbeteren --== ||

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:30

vind het egt een heel goed idee!!! en ook dat van een tegoed bon is erg leuk!! ik hoop voor je dat het een succes word!!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:37

voor de 14 jarige zeker leuk, iemand van negen is denk ik blijer met iets tastbaars (liefst in mooie kleur Haha! ). Maar aangezien je ze het best allebei hetzelfde kan geven, en een les altijd nuttig is, zou ik dat maar doen.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:08

Ik zou voor iets tastbaars gaan een les zijn ze zo weer vergeten.
Mijn bijrijdtster heb ik een bedeltje voor aan haar ketting gegeven een stiegerend zilver paardje. Kost 12 euro bij luigi lucardi.

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:16

ik zou ook voor iets tastbaars gaan dan vergeten ze het minder snel....

ONDERSCHRIFTLOOS

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:42

Ik vind les wel een heel leuk idee, helemaal als je het geeft zoals tartuffo voorstelt. Tenzij ze nog heel kinderlijk zijn, dan moet je inderdaad misschien toch voor wat tastbaarders gaan (nieuwe penny agenda? paardensnoepjes? paardenposter?).

Lachen

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:55

Ja harstike leuk!! ze moeten blij zijn met je !! veel verzorgsters hebben het zwaar te voorduren als ik het hier weleens lees allemaal!!

Ik heb Annemarie mijn paards zn verzorgster een mooie getekende foto van mango gegeven om in te lijsten, haar vader vond hem zo mooi dat ze hem in het de huiskamer hebben hangen!!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:24

k zelf ben ook verzorgster/bijrijdster van een paard maar als ik een priveles krijg dan zou ik dit persoonlijk een heel leuk kado vinden! Hier heb je veel meer aan dan een prulletje ofzo.

Lianne007

Berichten: 2886
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:30

Ik vindt dat een heel leuk origineel idee zeg!...
Daar hebben ze wat aan,ook leuk is als je er dan een mooie foto van elk in de les maakt,en die aan hun geeft.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:31

bij de hema kun je leuke dingen als bekers, puzzels, muismatten etc. laten maken van (digitale) foto's, misschien dat dat leuk is

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:44

Mmmm Een les lijkt me super Haha! maar t kan ook niet leuk worden stel je paard heeft zen dag niet zoo of de berijdster... Dan is dat gene wat leuk zo moeten zijn toch niet zo leuk... Dan kan je beter bijvoorbeeld een tekening of hele mooie uitvergrote foto kunnen geven daar hecht je oook echt emotionele waarde aan

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Myranda

Berichten: 305
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:57

Ik ben ook verzorgster en ik heb vorig jaar een beker met een mooie foto van m'n verzorgpaard erop gekegen. Vond ik echt heel erg leuk!
Misschien een leuk ideetje?
Les vind ik ook een leuk idee, leren ze tenminste ook nog iets van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 00:12

Ik vind het idee van Tartuffo het leukste: ieder een foto van z'n verzorgpaardje en een vrijkaartje voor een gratis les. Zeker weten dat die meiden dat wel leuk vinden!

Of wat je anders zou kunnen doen (ik denk dat ze niet buiten mogen rijden van je he?) is ze een buitenrit laten maken op de ponys, bv in de kerstvakantie. Jij op de fiets mee met evt. de paarden aan de lijn, en zij te paard. Is ook leuk (en gezellig!)

Leuk hoor, om je verzorgers even in het zonnetje te zetten met de feestdagen. Zouden meer eigenaren moeten doen!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 00:39

Geralda mag naar buiten op voorwaarde dat haar vader of moeder mee gaat (lopend of op de fiets, maar hon iig vast)
Romy mag naar buiten, maar alleen over ons eigen ruiterpad, en niet op de weg.
Denk dat ik idd maar een tegoedbon maak. Heb het met mijn instructrice al in het geniep overlegd, en zij heeft ook kerst vakantie, dus dat moet wel lukken.

Verder vind ik het eigenlijk gewoon normaal. Ik kreeg vroeger van de eigenaar van mijn verzorgpony met de kerst ook altijd 5 gulden. (ja sonja, van dat pleuriswijf van Erna, kan je na gaan.... Haha!)

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 01:06

Ik heb mijn bijrijdster (oké, die is al wel ouder dan 9 en 14 Haha!) een mooie uitvergrote ingelijste foto van Kasje gegeven en ook een muismat met een foto van hem erop. Ze hield niet op met glunderen Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:15

Onze minigrooms krijgen zo af en toe een cadeautje van ons (verjaardagen, kerst); ze mogen niet rijden (zowel Meagan als Limo lenen zich daar niet echt voor) zonder dat wij erbij zijn. Monique (verzorgt Meagan) mag soms een buitenritje maken als dat samen met iemand is die ik daarin vertrouw of met mij er lopend naast; Judith (Limonero) mag hem heel soms uitstappen in de bak met Wouter erbij. Beide dames zijn zo ongelofelijk trouw en hebben voor hun leeftijd (13 en 11) een erg groot verantwoordelijkheidsgevoel, echt twee supermeiden!!
Ze hebben beiden van ons een bodywarmer gekregen met de namen van de paarden erop (beetje op de groei gekocht) en die worden trouw gedragen! Een T-shirt met fotoprint van hun verzorgpony's is ook leuk natuurlijk!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 96 bezoekers