Mijn wedstrijdverslag van gisteren (springen) |(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Mijn wedstrijdverslag van gisteren (springen) |(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 12:56

Gisteren had ik dus springwedstrijd op onze eigen club!! De laatste maand was het heel goed gegaan met les en oefenparcours enzo ik had geen 1 fout gemaakt en iedereen was heel tevreden over me!!

Nou begon het vorige week al: ik werd zo zenuwachtig als het maar kan (dat word ik altijd wel heel erg maar nu was het gewoon zo erg dat ik de laatste avond voor de wedstrijd amper had geslapen) Bloos!

Maar goed ik moest pas rond half 12 gisteren of zo dus ik was 's ochtends nog even naar stal gegaan om nog even in te vlechten (ik doe er maar een kwartier over dus zoveel tijd heb ik er niet voor nodig) en even heel goed nog te poetsen enzo! Nou om 10 uur kwam me vader me halen!

Dus wij daar aangekomen rond kwart over 10 of zo! even betaald en toen kon ik parcours gaan lopen Verdrietig Verdrietig toen begon het al!! ik werd nog zenuwachtiger!! Even goed het parcours bekeken en toen naar mijn pony! Ik zat er een half uur van te voren op! even lekker losgereden en toen het losspringen!! Ging echt super een paar keer een kruisje, steiltje en oxer! het losspringen ging zoo goed dat ik op dat moment niet eens zenuwachtig was!!! Bloos Bloos
Toen nog even stappen en ik mocht de ring in!! Nou ik ga dus een rondje galopperen voordat ik de ring in mocht vind me pony een fel oranje bordje eng dus toen lag ik er al weer bijna naast!!! Grrrr...... voordat ik in de ring moest werd k ook al weer zenuwachtig hoor maar goed ik ging groeten door de start gereden en hindernis 1 was foutloos YEEEEE Haha! hindernis 2 was foutloos YEEE Haha! hindernis 3 was foutloos YEEE Haha! hindernis 4 was foutloos YEEEE Haha! dus ik rijd verder naar hindernis 5 en daar stond heel blij dat fel oranje bordje dus ik stond al 7 meter voor hindernis 5a stil dus ik gaf em een tik en een schop en toen sprong ie toch hindernis 5a dus ik reed em iets meer door zodat ie hindernis 5b ook nog kon halen maar hij sprong veelste hoog waardoor ik het niet meer uit kon zitten Huilen ik heb later gehoord dat ik eerst door de lucht ben gevlogen en daarna dus op de grond terecht ben gekomen!! Ik viel echt pats op mijn rug en heup dus ik had echt zoveel pijn dat ik me niet kon bewegen! Ik heb er gewoon well 10 minuten gelegen!!! Ik had gewoon zoveel pijn dat ik helemaal niets kon doen!! Ze zeiden al dat ze de 112 gingen bellen maar dat is nou iets wat ik echt nooit wil!! hoe erg het ook is maar goed 2 mannen me overeind geholpen en me in de kantine neergezet!! Nou weer een leuke wedstrijd maar nie heus! Ik nog een half uur in de kantine gezeten en toen begonnen ze met het progressief en ik zat er zo overin of ik dat nou moest rijden of niet!

Ik heb besloten om het te proberen!! Nou ik weer heel rustig opgezadeld en los gaan rijden! Ik had nog wel pijn maar heb toch door gezet!! Nou de ring in !! het begon alweer lekker want bij hindernis 1 stond ie alweer stil!! Nou opnieuw aangereden en hij sprong em hindernis 2 ging ie ook in 1 keer over en hindernis 3 moest je een linksomkeert rijden en ja hoor me pony gleed uit!! Huilen ik dus ook weer mee!! En ik lag gewoon op dezelfde plek als de eerste val maar nu viel ik plat op mijn buik dat deed heeel zeer maar ik stond wel gelijk op en mijn pony had gelukkig ook nix!! Ik mocht het parcours afrijden Lovers hindernis 3 ging ie later in 1 keer over! Hindernis 4 stond ie weer stil later hindernis 5 foutloos en bij hindernis 6 stond weer dat leuke oranje bordje dus stond ie weer stil!! het belletje heel fijn ik was uitgebeld ik mocht nog 1 sprong doen maar hij kwam gewoon in verzet hij sprong niets meer Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen nou een leuke wedstrijd dag dus

's avonds lekker onder de hete douche gegaan en ben lekker wat opgeknapt en toen ben ik even naar het sinterklaasfeest op de club gegaan!! Wat was dat gezellig zeg!! Iedereen moest bij sinterklaas komen dus ik ook!! Owww wat erg zegt ie ook nog: "ik heb gehoord dat jij soms niet zo stevig in het zadel zit!!!! Verdrietig grrr ik kon em wel wurgen want ik wist wie de pieten en sinterklaas was en waren!! Maar goed best grappig!! MOest Daarna lekker disco gevierd met de kleintjes maar die waren rond 10 uur allemaal weer weg dus later nog even met de wat oudere!! Komt Willeke van Vulpen later naar me toe: "ik zat me even te bedenken he? je was al heel lang niet gevallen dus het moest wel eigenlijk een keer weer gebeuren Haha!:D owww zij heeft altijd van die opmerkingen dus daar ben ik nu onderhand wel aan gewend!! Knipoog Wat een ongelovelijke DOOS is het ook!! de mensen die haar kennen weten dat wel!! Maar uiteindelijk toch nog tot een uurtje of half 1 of zo volgehouden!!

Maar me rug, heup en buik doen nog zooo pijn Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen en volgende week weer wedstrijd en ik begin nu alweer zenuwachtig te worden!! Ik ga gewoon een soort van anti-zenuwachtig heids pillen innemen in de hoop dat ik iets minder zenuwachtig word!

Live,LOve,'ndLaugh


mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:01

jeetje wat vervelend zeg maar wat knap dat je doorgereden hebt ech heel goed van je! en het komt best goed op een gegeven moment leer je daar mee om gaan en worden de zenuwen minder nu zal je toch wel even zenuwachig blijven na dit onplezierige avontuur... ga maar gewoon lekker oefenen en het komt echt goed sucses! groetjes melissa OK dan!

Just Beleve and HOPE

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:33

Tja, fijn is het niet dat je zo hard gevallen bent. Volgens mij heb je een vogelvlucht gemaakt. Alleen had ik misschien het 2e parcour niet gereden. De eerste keer was je hard gevallen en daar schrikt je pony ook van. Maar aan de andere kant is het wel goed, je krijgt er vertrouwen in. Alleen heel jammer dat je dan nog een keer moet vallen Scheve mond

Veel succes de volgende keer, dan gaat het vast goed Lachen


Annash
Blogger

Berichten: 26413
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:14

sjeej best minder zeg!!

arme jullie!!! mjah dat komt vast weer heeeeeeeeeeelemaal goed Knipoog

succes ermeej Margon!!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 14:24

Bedankt voor jullie reacties!!! Ik ga er vanaf nu alles aan doen om niet zo zenuwachtig te worden want daar komt het gewoon door!!! Ik heb het 2e parcours meer gereden om ook weer een beetje vertrouwen in het springen te krijgen enzo!!!

Live,LOve,'ndLaugh

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:49

tja jammer joh! je weet nooit of het goed is om het 2e parcours te rijden, achteraf gezien niet zo handig, maar ik viel laatst bij de allerlaatste hindernis eraf, mocht hem nog wel even springen en had toen ook veel pijn maar moest meteen het 2e parcours rijden(was de laatste in het Z en daarna de 1e in het Z) heb het toen wel gedaan, maar dat meer omdat ik wist dat het aan mij lag! en achteraf ben ik blij dat ik het heb gedaan, want hij deed zo goed izjn best!

nou de volgende x beter he!!!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:05

Margon ik ben nog steeds Fan van je hoor!!!!
Ik vind het super maar dan ook super goed van je dat je zo doorzet! ga zo door! op een dag kom je er wel! goed luisteren naar de mensen die je helpen! kan je veel van leren!!! en dan komt het egt wel goed Lachen

Ik ga nu maar weer mn mond houden want ik ben pas 1 x in mn leven op een officiele wedstrijd foutloos rondgekomen Bloos

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 15:07

Ach ingrid lekker boeiend ik ook pas 3 keer hoor!! Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:49

Oohh Jeetje he das niet zo mooi!!!
Maar ik vind het goed dat je het weer hebt geprobeert hoor Knipoog
anders hou je de angst straks van een parcour springen!!
maaruh alvast heeel veel succes voor volgende week en ik hoop dat het dan wel goed gaat!!!! Haha!:D

:+: Trotse eigenaresse van GUCCI BROWN(v. Bordeaux)16-05-2011
[KS-ITP] Droom ik? M'n 1e EIGEN paard: prachtige hengst GUCCI BROWN!
Besselink's Benti M1 + 8 :D, Springen B+ 15 :D [RIJ-ITP] Geweldige fotoshoot van knap paard en geweldige outfit LOOK!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 17:57

Pasha schreef:
Maar ik vind het goed dat je het weer hebt geprobeert hoor Knipoog
anders hou je de angst straks van een parcour springen!!
maaruh alvast heeel veel succes voor volgende week en ik hoop dat het dan wel goed gaat!!!! Haha!:D


Jaah dat vond ik van me zelf ook wel want 9 van de 10 keer dat ik ben gevallen raak ik mijn vertrouwen kwijt dus!!
Bedankt Knipoog

Live,LOve,'ndLaugh

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:08

Hee wat jammer zeg, hopelijk heb je de volgende keer wat meer geluk! Succes en beterschap!

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 20:23

Ja dat is wel te hopen zeg!! Gisteravond (dat feest dus) had ik bijna totaal geen last maar nu is het toch echt weer erg! Ik moet me niet teveel bewegen anders doet et echt super pijn!!

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ladypronk, Melzazu en 10 bezoekers