Dhr. Schriel, Ruinerwold

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barbara_vv_2
Berichten: 3
Geregistreerd: 20-11-03

Dhr. Schriel, Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-03 15:57

Lachen Hallo, Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met Dhr. Schriel en ben benieuwd naar hun meningen. Wil er namelijk misschien met mijn paard heen.

Alvast bedankt...........

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 19:35

een collega van mij komt bij hem met haar paard. ze zweert bij hem qua kundigheid en onkosten. alleen zegt ze dat hij geen nieuwe patiƫnten meer aanneemt vanwege zijn hoge leeftijd en bijbehorende gezondheid. maar wellicht zal hij dat per geval bekijken.
succes!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 20:09

Haha en een instructrice van mij vertelde dat hij een kwakzalver was. Ik heb ook goeie verhalen over hem gehoord hoor, wat ik heb gehoord is dat hij spiertechnisch heel goed is.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-03 21:05

Wat doet hij precies??

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 12:50

Hoihoi,

Naar wat ik heb begrepen, neemt iemand uit Hilversum hem waar (vrouw) . Hij is zelf idd op leeftijd.
Ik heb dus zelf die vervangster bij mijn paard gehad. Kostte heel wat euro's maar ik schoot er dus nix mee op. Ze keek geeneens hoe het paard liep maar had een apparaat waarmee ze 'doormeette'. Ody had volgens haar iets verrekt en er kwam een apparaat met laser aan te pas. Daarna moest ik een paar weken rustig aan doen en alleen maar buiten rijden. Ik kreeg een paar middeltjes mee (die je overigens ook prima zelf bij de paardendrogist kunt kopen of bij puurnatuur.nl) en dat was het dan. ZE is in totaal 2x geweest maar echt, het hielp geen moer.
Daarna ben ik maar met het paard naar bodegraven geweest en bleek ze aan 3 benen niet goed te zijn......de kreupelheid kwam van achteren....Ik neem dus die persoon NOOIT weer!!

Als je toch graag naar iemand wil, ga dan of naar een manueel therapeut of naar Rodinde. Die hebben mijn paard na bodegraven wel weer goed gekregen! Voor het spiertechnische gebeuren weet ik nog wel iemand anders, die is echt heel goed.


groeten en sterkte!

naomi_s
Berichten: 1354
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:00

ik zou Rodinde adviseren, ze werkt in de buurt van amersfoort. ik heb alleen maar positieve ervaringen over haar gehoord en meegemaakt.

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 00:18

Barbara_vv_2 schreef:
:) Hallo, Ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met Dhr. Schriel en ben benieuwd naar hun meningen. Wil er namelijk misschien met mijn paard heen.

Alvast bedankt...........


Ik ben weleens bij hem geweest,met goed resultaat.
Hij is niet duur, althans toen niet. Haha!

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37241
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:52

Hij is mij destijds voor mijn merens merrie aangeraden door de tussen parsoon van de verzekeringsmaatschappij waar mijn paardje verzekerd was.

Zij stuurden bijna alle paarden die afgekeurd waren op spier en gewrichtsproblemen eerst naar hem voordat ze definitief afkeurden. Onder het motto als hij er niks aan kan doen is het echt ongeneeslijk.

Maar ook toen nam hij al bijna niemand meer aan vanwege zijn leeftijd en dat was 2 jaar geleden.

In hilversum zit ook nog een man die hetzelfde doet, zijn voornaam is Henk maar meer weet ik helaas niet, hij heeft mijn tinker van zijn scheve nekwervels afgeholpen, normaal schijnt hij veel in de draverswereld te werken.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 21:35

de eigenaar van mijn oude verzorgpaard ging er met haar altijd heen, ze had een scheef zittende wervel. op zeer dubieuze wijze drukte hij deze weer op z'n plaats Clown .
1 keer met zelfde eigenaar maar ander paard daar geweest, leek niet helemaal rad. ging die met een apparaat langs zijn lichaam om te zien of er ergens een gewricht vastzat, bleek in zijn nek te zijn, ging hij als een idioot aan het halster hangen en volgens het apparaat was het toen over Verward , sure...
ik geloof er absoluut niet in ik heb betere verhalen gehoord over andere mensen die hetzelfde werk doen.
het eerste paard uit mijn verhaal kon op het laatst niet meer fatsoenlijk staan en is uiteindelijk afgemaakt Boos! , het andere paard ging ook alleen maar slechter lopen en is naar de verzekering gegaan. Boos!
ik zou er zelf nooit meer heen gaan

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:45

Ik ben meerdere keren bij hem geweest en ik ben tevreden over hem.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:50

Deze man is geen dierenarts en volgens mij zelfs ooit decorbouwer geweest. Hij heeft een tijdje samengewerkt met een dierenarts die zelf middelen samenstelde en deze recepten heeft doorverkocht aan VSM (vandaar dat je de producten bij puurnatuur en de paardendrogist kan kopen). Verder heb ik er niet veel goede verhalen over gehoord, en al helemaal niet spectaculaire verhalen dat iets goed is geworden. Zou eerst maar eens een gewone paardenkliniek bezoeken en dan een homeopatische dierenarts. Zelf zou ik er nooit heen gaan.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:55

heb jaren geleden probleem gehad met een paard die steeds een kortere pas maakten - ben bij meerdere dierenartsen geweest maar probleem bleef. Schriel heeft er toen naar gekeken en bleek dat zijn knie niet helemaal goed zat - na een flinke beweging moest ik 5 dagen rechtuit en daarna beginnen. Probleem was nu na 5 mnd wel opgelost: vroeg me wel af waarom de andere dierenartsen dit niet gevonden hadden. Ken nog een paar goede ervaringen.

Azhari
Berichten: 899
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: in de buurt van Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:43

Ik ken ook een aantal mensen die bij hem zweren. Zelf heb ik er geen ervaringen mee. Wij hebben een holistische dierenarts bij onze merrie gehad. Zij had wel haar dierenarts diploma! Die heeft ontzettend goed geholpen. Dus in principe geloof ik wel in homeopathie. Maar met Schriel heb ik geen ervaring.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 23:04

en zo valt over elke kliniek, DA, VA, homeopaat en Jomanda wel iets goeds en kwaads te zeggen... je moet het dus zelf ervaren Lachen

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:25

Pellie schreef:
en zo valt over elke kliniek, DA, VA, homeopaat en Jomanda wel iets goeds en kwaads te zeggen... je moet het dus zelf ervaren Lachen

wat een wijze uitspraak OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:31

Ik zou er flink ver uit de buurt blijven met mijn paard. Niets meer dan alleen maar slechte ervaringen met die man.

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:50

Citaat:
Ik zou er flink ver uit de buurt blijven met mijn paard. Niets meer dan alleen maar slechte ervaringen met die man.


Ik ook, zowel zelf met 1 paard als anderen die ik ken.
Het ergste is dat hij geen DA is en toch paarden spuit. En wat spuit hij erin?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 10:34

Waarom zou je je paard naar iemand toe brengen die geen DA is terwijl het land vol staat met goede paardenklinieken met aangesloten fysio's, manueel therapeuten, gedragsdeskundigen, holistisch dierenartsen etc, die wel gewoon hunh studie met succes hebben afgerond
Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 06:10

De dame die het heeft overgenomen ken ik persoonlijk............dus puur prive. Mocht je haar nr willen pb mij dan.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 09:16

Ik had prima ervaringen met Schriel..........
.......... 18 jaar geleden. Haha!

AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:46

Ik heb ook goede ervaringen met dhr. Schriel. OK dan! We hadden toen een heel leuk handels paard staan maar die bleek kreupel, mee naar de kliniek geweest en daar vertelde ze ons dat hij waarschijnlijk in zijn been iets blijvend beschadigd had...huppa paar honderd gulden voor neergeteld. De handelaar vertrowde dat oordeel niet en is naar Schriel gegaan. Hij heeft Geronimo doorgemeten en na 15 minuten pakte hij zijn staart, trok hem tussen de achterbenen door en gaf er een behoorlijke ruk aan.....knak hoorde je toen! Probleem weg! Haha! Hij is nooit meer kreupel geweest. Dit is ook wel zo'n 9 jaar geleden Knipoog

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:07

niet positief, had voorbeen gepakt, staart en naarelkaar getrokken. je kon wel direct erna weer rijden nou niet... wat een drama !
en hij wou ook dat we zelf papier tussen het kussen en het zadel stopten omdat hij het scheef vond.....

mika11

Berichten: 11107
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Dhr. Schriel, Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:10

Topic is wel 10 jaar oud.

unihorses

Berichten: 7308
Geregistreerd: 23-08-12
Woonplaats: bennekom

Re: Dhr. Schriel, Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 00:30

oeps, keek alleen naar de 30 11, niet naar het jaartal :o

Anoniem

Re: Dhr. Schriel, Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 22:32

Oud topic, tijd voor een slotje.