Horselover zadel voor een Fjord?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Horselover zadel voor een Fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 22:50

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed zadel voor Pjelk ( brede Fjord). Dit blijkt alleen heel moeilijk omdat de echt brede Haflingerzadels er alleen in 18 inch lijken te zijn ter wijl ik juist een zadel van zo'n 17 inch wil.
Nu zag ik op het internet dat ze van Hyporama ea gratis komen passen. Maar wat voor merken hebben zij eigenlijk en vooral: hebben ze ook zadels voor bredere paarden?



judithM
Berichten: 1490
Geregistreerd: 17-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:16

Hoi, dat gratis passen geldt meestal alleen als je idd ook een zadel bij hun koopt hoor! Even mee oppassen dus! Misschien is een Wintec wat voor je omdat je daar verschillende bomen ik kunt zetten en dus makkelijk aan te passen is!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:21

haha ik heb het net andersom, ik zocht een 18" zadel voor mijn haflinger, en zag alleen maar 17/17,5".
Heb uiteindelijk ook een 17,5 "gekocht gister Lachen

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 10:30

Ik zou ook voor een wintec kiezen.. Ik heb dus een wintec gekregen voor op mijn verzorgpony, een kunststoffen. Maar aangezien zadels toch altijd prijzig blijven, wilde mijn moeder dan het liefst met verstelbare boom. Dan kan je er, als je ooit op een andere pony gaat rijden, gewoon een andere boom in doen en dan past hij weer prima. Ik vind het zadel bovendien ook heel lekker zitten, en het is zeer makkelijk schoon te maken

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 20:52

Ja Wintecs zijn fijne zadels maar ik vroeg me dus af wat voor merken Horselover verkoopt. Ik las hier dat dat oa Global zadels zijn. Maar wat voor zadelmerken hebben ze er nog meer en wie heeft hier een Global zadel en kan mij daar wat meer over vertellen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, J_emma en 14 bezoekers