Laatste winstpunt behaald (M1)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Laatste winstpunt behaald (M1)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 20:04

Ik ben net terug van een wedstrijd in Druten. Dat is voor ons ongeveer een half uur rijden. Ik moest rond 3 uur de eerste proef rijden. De M1 begon om 14.00. We waren er al om 2 uur, want er zijn nog weleens wat uitvallers.
Dat bleek nu ook, er kwamen een aantal mensen niet opdagen. Zelfs mensen die zich van de week pas hadden ingeschreven, omdat er uitvallers waren. Ik ben rond 14.30 gaan los rijden. Om 15.00 mocht ik starten. Risco liep al snel lekker los, maar in de galop hadden we nog al wat problemen om hem laag lekker aan het lopen te krijgen.

Het is een heel klein stukje om los te rijden, dus ik heb de galop maar even in het midden gehouden. Ik dacht ik kan wel rond gaan scheuren, maar dan worden we allebei sachie. Dus daarna maar hoog ingesteld. Dat ging vrij aardig. In de oefeningen wilde hij nog wat vast houden.
Toen de proef in. Er kwamen weer wat zenuwen op, maar gelukkig wel door kunnen rijden. Aan het einde van de proef wilde Risco al voor G stoppen, hij weet dat schijnbaar precies, ik gaf hem al wat meer been, maar reageerde te weinig. Toen gaf ik hem een por, gaf ie een paar keer een bokje. Volgens mij een grappig gezicht geweest.... Jammer genoeg geen foto's van. Haha!

Daarna een tijd lekker aan een lang teugeltje gestapt. Toen combinatie voor mij de ring in ging, heb ik hem weer op gepakt en even wat scherper aan de hulpen gezet. Hij was toch redelijk fris toen we een half uur later weer gingen. Deze proef vond ik zelf wat lekkerder gegaan.
Goed uitgestapt, want het weer was veradelijk. Er waren naast de manege politiehonden aan het trainen, wat waren die herders steeds aan het blaffen. Ze vonden de paarden maar niks volgens mij..

We moesten nog een uur wachten dus alles op mijn gemak gedaan. Lekker chocomelk gedronken Vingers aflikken en een broodje kroket. Gezellig gekletst met een meisje uit de buurt.
De jury had al gezegd dat er niet goed gereden was. We moesten toch wat beter rijden wilde hij nog terug komen. O jee dacht ik... Dat word dus niks. Ik bleek de 1e proef tweede te zijn met 159 punten. Jury had maar 3 combinaties een winstpunt gegeven.
De 2e proef was ik 1e met 160 punten. En 2 combinaties maar een winstpunt. Het niveau lag vrij laag. Dat was wel jammer. Maar ik ben toch harstikke blij dat ik een prijsje en winstpunten heb . We mogen nu M2 starten, maar dat doe ik voorlopig nog niet. Eerst goed dooroefenen!
M'n ponytje doet het nog niet zo slecht tussen de grote jongens.


beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:03

gefeliciteerd!
dus ook nog twee winstpunten,dat is wel netjes.

maar hoe bedoel je pony'tje?
hoe groot issie? Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:05

ik keek net even in je profiel,is dus een e-pony he?
mooi paardje is het Lachen

en veel suc6 in de m2!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 09:41

Hee Fabje van harte gefeliciteerd met je mooie eerste plaatsen! En nu op naar het M2!
(Wie was de jury?)

Heb net ff op de website van de Musketiers gespiekt, maar er staan nog geen uitslagen van gisteren op http://home.hetnet.nl/~musket/


Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 10:59

Ja Risco is 1.52 ongeveer. Dus nog een echte pony Haha! .
De jury was de heer D. Zaayer. Ik had hem nog nooit gezien. Dank jullie wel voor de leuke reacties! Ik ga in ieder geval wat meer oefenen op de oefeningen uit het M2, want dat valt nog niet mee .

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:15

Gefeliciteerd!! OK dan!
Hele nette punten hoor!

Op naar de Z Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, Fiesta14, Kirrietje, marte_kandia, vordur en 33 bezoekers