Te gekke rit!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-01 19:20

Ik heb vanmiddag z'on te gekke rit gemaakt, ik dacht ik zal het jullie ff vertellen!

Isolda, Waldi (de hond) en ik hebben vanmiddag een lekkere staprit gemaakt. Het was zo fijn en het zonnetje kwam ook nog achter de wolken te voorschijn. We zijn welgeteld 3 personen tegengekomen toen we eenmaal buiten het dorp kwamen! Geweldig niet, ik was helemaal samen met mijn beessies!!
En mijn Issi had lol voor tien. We gingen aande lange teugel, in de zogenaamde race- stap. Zo hard stappen als mogelijk is en net niet draven. Ze had zoveel pret, haar oortjes flitsten van hot naar her. Op het strand wilde ze eigelijk wel even scheuren, maar ze heeft zich keurig netjes gedragen. Aan het lange teugeltje en netjes luisteren.
Af en toe maakte ze een sprongetje of een dribbeltje maar bleef keurig onder me, aan de lange teugel. Het was echt zo heerlijk!!!!
Hmmm.. ik kan daar echt heerlijk van genieten, mijn paardje, mijn hondje, het strand en de duinen en niemand die je lastigvalt. De meeuwen die over je hoofd vliegen en de strandlopertjes rennen voor je uit. Lekker met de beentjes stampen in het water...

Nou ja, dat was dus z'on rit en dan kom ik thuis en dan denk ik: Wat houd ik toch veeeeeel van mijn beessies!!


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 11:31

dat onderschrift is ook lachen!
Ik heb dat ook hoor. GIster was Voltrack gewoon ronduit irritant, maar ik heb heerlijk gereden. Hij sprong bij elke boom tien meter omhoog en opzij, enik bleef zitten. Als hij gek deed kon ik hem terugkrijgen, en ik moest gewoon lachen als hij ergens bijna door zijn kont zakte van angst (tja, hij overdrijft altijd alles een beetje erg).... Maar wij kwamen WEL irritanten hondjes tegen.... Grommmmmm.

Laudine

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 13:12

geweldig nog even en dan mag ik ook....
oooh heb er zo zin in joh! vanavond komt Eduard Visser trouwens naar ons toe das ook wel leuk hij zou kaarten van Ameland meenemen voor me.
Hij zal wel blijven slapen is altijd gezellie!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 14:57

allemaal leuk dingen. je merkt het....het wordt weer beter weer.

Ik zie me nog niet het bos in gaan met barley voorlopig. haha

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 15:31

Ik ben jaloers op iedereen die bij het strand of bos woont! Dat wil ik ook wel zeg! Maar ik ben druk aan het sparen voor een trailer dan kan ik ook af en toe met mijn paard naar het strand of bos. Maar ja, dan moet ik wel alleen en aangezien ik snel verdwaal weet ik nog niet hoe ik dat ga doen...


Kitty

Berichten: 7683
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 15:55

Wij wonen helemaal in de buurt van Assen. Niet in de buurt van het strand dus. Das best wel balen. Maar goed, dan is het wel extra speciaal als ik eens een buitenrit maak met een vriendin die wel aan het strand woont. En wij hebben het Balloërveld. Een enorm uitgestrekte heidevlakte waar je heerlijk kunt rijden. Ach, en anders ga ik toch lekker het bos in...

Erika
Berichten: 56
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-01 15:59

Lekker is dat hè, zo een beetje rondstappen. Het hoeft niet altijd hard, lang of veel te zijn. Al is het maar een uurtje lekker in de buitenlucht. Lekker hoor, dat je nog maar veel van die (ont)spannende ritjes mag hebben.
Groetjes Erika

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-01 15:05

Lekker he.. Ik vind dat echt heerlijk, kalmpjes aan. En nu moet ik ook wel, Isolda ik drachtig en ik doe dus kalm aan. Stappen en draven, galop doen we niet meer. En alhoewel ze er zelf wel zin in heeft geloof ik, vind ze het ook niet erg! Ze doet dan gewoon in plaats van een race galop, een race stap!!
En als ik eens goed wil scheuren, dan neem ik Berber. Vind zij heeeerlijk!! Maak ik twee wezens blij, Berber en mijn zus. Die rijd niet meer zoveel namelijk. (tot mijn grote ergernis!!)

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 16:06

Weet je wat ook wel jammer is. Als je wel wat bos in de buurt hebt, maar geen eigen paard.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:30

hahaha die is goed amina!

inderdaad dat is ook niet leuk. Maarre met Julius was het wel leuk in het bos he?

We zijn maar een keer geweest maar wel meteen lekker lang!

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lauralarissa, YandexBot en 24 bezoekers