Kan dit met Word?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Kan dit met Word?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 16:57

Ik ben aan het proberen om een plaatje en horizontale streep daaronder standaard door mijn worddocument te laten lopen. Plaatje heb ik inmiddels voor elkaar met koptekst, maar ik krijg er geen lijn onder...

Wie o wie kan me ermee helpen?

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:58

huh? ik snap het in ieder geval ff niet

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 16:59

e_l_m_o schreef:
huh? ik snap het in ieder geval ff niet


Boven in mijn vel, wil ik een logo plaatsen van een bedrijf, daaronder een horizontale lijn, en daaronder gewoon mijn tekst...

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:00

liggend streepje helemaal doorlaten lopen tot het einde van de regel en dan enter. Je krijgt dan een horizontale streep die op elke pagina in de koptekst doorloopt. Succes!

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:01

misschien kun je hem in paint eerst maken en dan overzetten naar een word bestand

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 17:23

Mistic schreef:
liggend streepje helemaal doorlaten lopen tot het einde van de regel en dan enter. Je krijgt dan een horizontale streep die op elke pagina in de koptekst doorloopt. Succes!


Bedankt, dat is me gelukt.

Nu loop ik met de paginanummering te klooien...
Invoegen -> paginanummers -> onder aan pagina -> rechts-> OK Noppes.

Wat zie ik over het hoofd?

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:15

Uhm hier krijg je dan gewoon een nummertje :S

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:44

PAgina nummers staan onder kope en voettekst!!!

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Genieten van mijn 2 prachtige dochters! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

IcePrincess

Berichten: 7740
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:46

hiervoor kun je beter indesign of quarkexpress gebruiken, kun je het ook gewoon opslaan zodat je elke keer hetzelfde hebt Lachen


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:10

Misschien moet je nog een marge instellen voor voettekst onder paginainstelling

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 00:24

IcePrincess schreef:
hiervoor kun je beter indesign of quarkexpress gebruiken, kun je het ook gewoon opslaan zodat je elke keer hetzelfde hebt Lachen


Hoe werkt dat dan?

Ik heb nu voor elkaar dat ik een logo heb, streep eronder en paginanummer rechtsonder in beeld.

dus:

logo
------------------------------------------

tekst




Kan je ook de oneven nummer rechtsonder en de even linksonder krijgen? (boekvorm?)
En is het mogelijk om zeg maar naast het logo, rechtsboven in beeld een tekst te zetten? Ik heb het geprobeert met koptekst, maar dan komt in elke pagina hetzelfde te staan...[/list]

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:40

hmmm na al deze eisen was ik ALLANG overgestapt op publisher, daar kunnen dit soort dingen echt heel makkelijk... ik vind echt de opmaak in publisher ZOVEEL fijner als in word, ik vind eigenlijk publisher hetzelfde als word, alleen uitgebreider en je moet dus tekstvlakken maken....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:56

Die underscore reeks.. heb je die al geprint? Dat wil nog wel eens een rare lijn worden Tong uitsteken
Probeer eens via 'Beeld', 'Werkbalken', 'Vormgeving' (even uit mijn hoofd, en ik werk nooit met de NL versie) het teken menu tevoorschijn te halen.. dan kan je heel makkelijk een rechte lijn trekken.

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 10:35

batje schreef:
Die underscore reeks.. heb je die al geprint? Dat wil nog wel eens een rare lijn worden Tong uitsteken
Probeer eens via 'Beeld', 'Werkbalken', 'Vormgeving' (even uit mijn hoofd, en ik werk nooit met de NL versie) het teken menu tevoorschijn te halen.. dan kan je heel makkelijk een rechte lijn trekken.


Is geprint en helemaal goed... Maar idd, waarschijnlijk had ik gemakkelijker een lijn eronder kunnen trekken... Dat ik daar zelf niet op kom Scheve mond

Shiloh, wat is dat publisher voor iets dan?

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:32

Er zit in word ook een apart knopje om strepen te trekken over de gehele breedte van de pagina (of lengte, dat kan ook). Dat kun je ook gewoon in de koptekst regelen.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:22

jah das ook zo'n microsoft programma, maar zit niet altijd standaard in het pakket. De meeste mensen kennen het niet, maar het is echt het enige programma waar ik i.v.m. tekstverwerking overweg kan... en ook met dit soort dingen.

Misschien eens rondvragen bij andere mensen, misschien heeft iemand die je kent het programma wel en kunnen die je uitleggen hoe het werkt, dat is namelijk erg lastig over het internet....

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, L_Flo, silvericathy, Tigerboy, YandexBot en 161 bezoekers