Het is lastig om vrijgezel te zijn als...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Het is lastig om vrijgezel te zijn als...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 19:51

je gaat verhuizen en je moet je hele huis nog opknappen Haha!

Jaja, ik ben vandaag in de weer geweest met grof materiaal. Ken je die clip van 'satisfaction'? Nou zo ongeveer stond ik er ook bij Tong uitsteken Haha! Gat in de muur maken, plamuren, schilderen... tsja bij gebrek aan kerel zal je er toch zelf aan moeten he? Dozen sjouwen bij de Ikea, koelkast twee trappen omhoog tillen...

Komende week de grootste uitdaging: zelf laminaat leggen. Heb in mijn wanhoop eerst alle vriendjes van mijn vriendinnen gebeld (te druk ) en vervolgens bijna alle nummers van mannen die ik in de kroeg een keer in mijn handen geduwd heb gekregen. Ik dacht, zijn die ook nog eens ergens goed voor. De heren hadden echter wel door dat er geen uitprobeerronde van mijn nieuwe bed aan zat te komen en voor niks gaat de zon op, dus dat kon ik ook vergeten.

Toen heb ik dus maar besloten dat ik als dé ultieme vrijgezel me als 'independent woman' ga gedragen. Kwam er achter dat ze bij de Praxis en Gamma hele handige foldertjes hebben 'hoe verf ik een muur' 'hoe leg ik tapijt' etc. Voor een blondje als ik Blond was dat al heel handig. Dus gewapend met die briefjes door de Praxis, aardige verkoper gevraagd wat nou precies het verschil is tussen 'zijdeglans' en 'hoogglans', of ik planken kon plakken met houtlijm, etc etc.

En ach, er liepen toch wat werklui door het huis om in het kantoor te klussen dus daar heb ik al mijn charmes al op uitgeprobeerd Nagelbijten / Gniffelen en die wilden wel een leidinkje omleggen en een verwarming verplaatsen. Ik bedoel, ik kan veel, maar zo'n klusvrouw ben ik ook niet. Nerd

Mooie blonde actie van me trouwens: ik vroeg met mijn allerliefste stemmetje of meneer de electricien voor mij alstublieft de koelkast kon aansluiten. Keek ie heel moeilijk, nou speciaal voor mij wilde ie dat wel doen. Kon ie me meteen uitleggen hoe dat moest. Liep ie naar de koelkast toe, pakte de stekker, deed hem in het stopcontact; 'et voila'
Frusty Bloos!

Maar tot nu toe gaat het top! (afgezien van het feit dat ik te weinig verf had gekocht, te korte gordijnen en beter éérst de muur had kunnen verven vóór de verwarming geplaatst werd)
Mannen? Helemaal niet nodig!!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:04

whahahahahahha Haha!:D:D

Marilyn Manson was extreem cool gaaf te gek hip vet stoer geil sexy lief leuk knap en ik ben met hem getrouwd *LOL* Haha! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:14

Laura schreef:
Mooie blonde actie van me trouwens: ik vroeg met mijn allerliefste stemmetje of meneer de electricien voor mij alstublieft de koelkast kon aansluiten. Keek ie heel moeilijk, nou speciaal voor mij wilde ie dat wel doen. Kon ie me meteen uitleggen hoe dat moest. Liep ie naar de koelkast toe, pakte de stekker, deed hem in het stopcontact; 'et voila'
Frusty Bloos!


Doet me denken aan die recalme van jaren geleden, vader en zoon zitten heel interresant de PC aan te sluiten maar krijgen het ding niet aan de gang.
Eigenwijs klein zusje, pakt de stekker en zegt heel wijs: "...of je stopt de stekker erin" Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:20

Go girl! Jij redt het wel zonder mannen...

* To Belg, or not to Belg *

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:30

So, the indepent women.
Wel een beetje een blonde actie hoor van die koelkast .
zulke blonde acties overkomen mij nou nooit o:).
Veel plezier nog met al het klusen Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:08

Als je nog iets te vragen hebt: mijn ouders zijn heel handig, dus voor tips...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:26

Volgens mij is dit verhaal gewoon een oproep aan de mannelijke bokkers om te komen helpen Tong uitsteken Nou... daar trappen we dus mooi niet in Haha!

Succes met verven, timmeren en weet ik het al niet meer Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:54

WHOEHOEE U go girl Tong uitsteken
*lol* succes met je nieuwe huis *LOL*


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:31

Laura,

Kijk dat je nog niet zoveel ervaring hebt, prima....................maar dat je op bokt gaat zeggen dat je de koelkast wilde aansluiten en niet wist dat het gewoon met een stekker ging..............das wel een beetje dom.

EN gelijk VOER voor mannelijke bokkers om te zeggen dat vrouwen niets kunnen. Daarom.....................nooit op bokt zeggen dat je dat soort dingen niet kan.


Overigens heren, dit bovenstaande verslag is niet repre voor alle vrouwen hoor...........

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:35

ja die stekker had je natuurlijk best zelf kunnen weten, want zelfs pipo weet nu hoe ze een CV moet ontluchten.

maar uit die enorme telefoonlijst van zwijmelende mannen zal er toch best 1 zijn die laminaat voor je wilt leggen?

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:37

Cv ontluchten is wel wat moeilijker dan een koelkast he! Overigens Sp weet jij nog hoe dat meisje heet wat bij jou toen was om mij uit te leggen hoe dat moest. JIj wist het namelijk niet.............Haha!

Inderdaad..............vanavond de kroeg in en eentje aan de haak slaan die laminaat kan leggen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:42

tuurlijk wist ik dat wel.

ik ben benieuwd wanneer je weer een computerprobleempje hebt Haha!

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:45

Dan bel ik jou.............kan verdorie toch niet alles weten!

Heb hier thuis.........de vloer gelegd, ook laminaat ( met behulp van broerlief)

De muren gestucked.............of hoe schrijf je dat........alles geverfd. Gordijnen opgehangen, en ga zo door...............

Dus zo onhandig ben ik niet SP

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:49

ja hoor wel een vloer leggen maar geen cv kunnen ontluchten. sorry maar daar geloof ik dus geen drol van.

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:51

Jou probleem.............................

Grote bek maar niet kunnen vertellen hoe je een cv ontlucht...........WHAHAHAHHAHAHAH en nog man ook...........

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 23:07

Laura, mocht je me een avond je nodig hebben.... Ik heb dit allemaal net achter de rug.

Alleen ben ik geen vent Schijnheilig En de waterleiding heeft mijn vader omgelegd.

Maar ik ben net klaar met gordijnen en gordijnrails ophangen.
Neem als je blieft niet zo'n houten rails Wat een 'piep' werk is dat. De 'gewone' rails hing zo.

:evaw:

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:16

Laura schreef:
Mooie blonde actie van me trouwens: ik vroeg met mijn allerliefste stemmetje of meneer de electricien voor mij alstublieft de koelkast kon aansluiten. Keek ie heel moeilijk, nou speciaal voor mij wilde ie dat wel doen. Kon ie me meteen uitleggen hoe dat moest. Liep ie naar de koelkast toe, pakte de stekker, deed hem in het stopcontact; 'et voila'
Frusty Bloos!



Wahahaha, geweldig!! *LOL* Haha!

    Dance to express, not to impress.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 00:32

Laura, je kunt ook in de buurt van parket/laminaatwinkels gaan posten om te zien wanneer de "buitendienst" terug komt. Zodra je eentje ziet, direct aanschieten en je verhaal doen met 100 euro op je voorhoofd Haha!.
Of je gaat op een grote stal staan waar je alle beroepen aan stalgenoten wel hebt, dus óók laminaatleggers Haha!.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:11

Giiiirrrrllllpowerrrrrr!!!!
Ik ben intussen ook best handig geworden.
Mijn ex-schoonvader was er een van het model: het zit toch.
Maakte dus niet uit hoe lelijk hij het gefixed had, als het het maar deed..... NOT! Toen ben ik zelf maar gaan knoeien en het gaat me best aardig af.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 12:21

SP; je weet toch wat een zielige figuren ik in de kroeg tegenkom? Geloof me, als daar eentje tussen had gezeten die laminaat wilde leggen was ie meteen in waarde gestegen; van 'telefoonnummer' naar 'potentieel aantrekkelijk object'
Haha!
Lov, ik sta op een redelijk grote stal maar bij ons hebben we alleen een loodgieter, en die had ik nou net níet nodig *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:05

Ik lig half dubbel, zelfs IK ( ik ben 15 ) moet helpen klussen in huis: vloer eruit halen, gordijnen maken is ook geen punt. koelkast kan ik oook Tong uitsteken verven = makkie... Moest je dat thuis nooit of.. Scheve mond

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie