gz: buitenstal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

gz: buitenstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 20:35

Hallo allemaal,
weet iemand waar ik mooie, goedkopere buitenstallen vandaan kan halen.
Heeft iemand misschien goede internetsites waarop ik informatie zou kunnen vinden.
dank je, dank je, dank je groetjes Mariska!



Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:59

Hey Mariska,

Wat voor een buitenstal zoek je.... zoek je een container of zoek je een houtenstal die nog helemaal gebouwd moet worden! Wellicht wil/kan je iets duidelijk zijn in wat je wil/bedoel...?
Wellicht kan ik je dan verder helpen...??

..........................................................

Pauline
Berichten: 12186
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:56

Bij ons is de stal zelf gemaakt, en dat was niet zo moeilijk. ALs je wilt zou je eens moeten komen kijken naar de constructie.

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 10:30

ik zoek een houten stal voor 2 paarden met een schot ertussen, en nog een hokje voor het voer, en misschien een zadelkamer!!
Het moet nog gebouwd worden bij ons thuis. Als ik iets leuks kan vinden dat ook niet al te duur is in vergelijking tot de kwaliteit, dan mag mijn paard bij mijn huis komen te staan en dan mag ik er nog een pony bij en dan mag ik er ook nog een rijbak bij. Maar alleen willen ze eerst een prijsbegroting ofzoiets zien!

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 10:31

en om leuke stallen te zien wil ik graag links van jullie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:31


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:52

Mariska15 schreef:
ik zoek een houten stal voor 2 paarden met een schot ertussen, en nog een hokje voor het voer, en misschien een zadelkamer!!
Het moet nog gebouwd worden bij ons thuis. Als ik iets leuks kan vinden dat ook niet al te duur is in vergelijking tot de kwaliteit, dan mag mijn paard bij mijn huis komen te staan en dan mag ik er nog een pony bij en dan mag ik er ook nog een rijbak bij. Maar alleen willen ze eerst een prijsbegroting ofzoiets zien!


Mijn vriendin heeft nog zoiets te koop staan. Een stal van 3 boxen (hout) met een overkapping ervoor, een dakpanplaten-dak en dubbelwandig. Geen fundering nodig, en echt nog in prima staat. Je kan dus 2 paarden stallen en 1 overgebleven stal gebruiken om als hooi/stro/voer/zadelopslag te dienen!

Toos paardloos

Mariska15
Berichten: 818
Geregistreerd: 30-12-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 06:45

imker"]
[quote="Mariska15 schreef:
ik zoek een houten stal voor 2 paarden met een schot ertussen, en nog een hokje voor het voer, en misschien een zadelkamer!!
Het moet nog gebouwd worden bij ons thuis. Als ik iets leuks kan vinden dat ook niet al te duur is in vergelijking tot de kwaliteit, dan mag mijn paard bij mijn huis komen te staan en dan mag ik er nog een pony bij en dan mag ik er ook nog een rijbak bij. Maar alleen willen ze eerst een prijsbegroting ofzoiets zien!


Mijn vriendin heeft nog zoiets te koop staan. Een stal van 3 boxen (hout) met een overkapping ervoor, een dakpanplaten-dak en dubbelwandig. Geen fundering nodig, en echt nog in prima staat. Je kan dus 2 paarden stallen en 1 overgebleven stal gebruiken om als hooi/stro/voer/zadelopslag te dienen!
[/quote]

Klinkt goed maar kun je misschien een foto voor me regelen of niet, en weet je de afmetingen uit je hoofd?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Evito_06, Flew, Jane808 en 43 bezoekers