Tweede proef in de L2 gereden met 160 punten.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Tweede proef in de L2 gereden met 160 punten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 13:45

Vorige week reden we onze eerste L2 proef ( [WD] L2 Debuut Mickey en Laiser ) .

Vandaag had ik weer een wedstrijd. Alleen deze keer een onderlinge waarvan de punten niet mee telden. Het was een wedstrijd die de jongste dochter (11 jaar) van de staleigenaresse georganiseerd had. (en tot in de puntje hoor Knipoog )

Gisteren moest ik tijdens het rijden nog even de puntjes op de i zetten, aangezien Laiser nog aan het nagenieten was van zijn geweldige springervaringen. Hij probeerde mij er nog van te overtuigen dat dat dressuren toch maar niks was Schijnheilig . Maar helaas, pindakaas... Ik wilde toch ook nog gewoon dressuren. Met als gevolg dat het gisteren er af en toe even pittig aan toe ging.

Vanochtend bleek dat het toch goed was geweest gisteravond. Laiser liep namelijk de showbink uit te hangen en liep zich behoorlijk te verkopen.

Eenmaal in de ring, bleef hij nog steeds lekker actief en af en toe gooide hij er weer een showmoment tussen door. Maar hij bleef lekker te rijden. Ik reed nu wel de juiste middendraf Haha! en lette op de puntjes die vorige week wat minder waren gegaan. Er zaten nu wel wat kleine foutjes is ivm het showgedrag van mijn stoere bink, maar het ging zeker niet slecht.
En dat vond de jury ook. We hadden 160 punten gekregen voor onze tweede proef in de L2. (toch jammer dat ze nu niet meetellen Knipoog )

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:56

Wel lekker om zo nog even te oefenen Lachen. Was het een officiele jury?

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 14:00

Jep het was een jury die ook op officiƫle wedstrijd jureert.
En eigenlijk is het iedereen zoi goed bevallen, dat we willen gaan kijken of we dit ieder jaar een keer kunnen gaan doen op Stal.

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:15

Wij hebben in het winterseizoen altijd een serie van 5 onderlinge wedstrijden. Regelmatig wordt daar een officiele jury voor gevraagd en anders een instructeur oid. Het wordt vaak gezien als een mooie kans om vast een klasse hoger te oefenen. Mensen die nog niet starten gebruiken het vaak als eerste oefening om te kijken of ze een startkaart zullen aanvragen.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:33

Gefeliciteerd !
Jammer dat je wp niet meetelt, maar het is toch vast een goede ervaring geweest.
Zeker omdat je pas net in de L2 rijdt en dan is het altijd fijn om thuis even te kunnen testen.
Zo wordt je ook weer wat wijzer over de punten waar je nog aan moet werken en hoe de beoordeling precies verloopt.

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:41

Netjes!
Een goede ervaring zo. Lekker thuis in je vertrouwde bak en dan toch met een echte jury.
Precies wat Oscar zegt, nu weet je wat er thuis nog niet echt lekker gaat, daar kan je dan goed aan werken zodat het op wedstrijd ook beter gaat. Thuis gaat het bijna altijd fijner dan ergens anders.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:42

mooi zo nu ook nog met de officiele wedstrijden!! wel knap dat dat meisje van 11 het helemaal heeft georganiseerd!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:18

Hee wat netjes, gefeliciteerd! Party!!

Toch een bevestiging dat jullie het echt wel kunnen, en een goede motivatie voor de toekomst! Grote kans dat die echte wp niet lang meer op zich laat wachten, de capaciteiten zijn iig bij jullie aanwezig!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:36

Goed zo!! Zie je wel dat het winstpunt in het L2 er aan zit te komen.... volhouden dus!!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:33

Super zeg! Nou, dan moeten die officiele punten ook geen probleem worden schat ik zo Knipoog
Ik denk dat wanneer Laiser een beetje de showbink uit blijft hangen dat dan de punten je om de oren vliegen. Als je het met zijn geshow ook nog eens kan blijven afwerken dan is dat de combinatie voor een super proef. En ik ben er van overtuigd dat jullie het kunnen. Ik heb het namelijk al eens gezien Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 11:52

Super hoor!Heb gister ook mn L2 debuut gemaakt, dat ging niet echt goed haha.Maar ik denk dat als je op n officiele wedstrijd net zo rijd je zeker een wp zult halen Haha!
Gefeliciteerd, en veel succes verder!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 17:44

Ja het was zeker goed georganiseerd door een 11 jarige meisje.

En of dat winstpunt er echt ana zit te komen...
... we zullen het zien.
Zondag 14 december hebben we weer wedstrijd in Waspik. Duimen jullie dan weer mee?

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:49

Tuurlijk duimen we zondag 14 december!
En tuurlijk komt er een winstpunt aan. Zolang je lekker doortraint dan weet je dat die erin zit! Het komt wel goed.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:12

Goed gedaan joh!

Als de jury gewoon gejureerd heeft als op een officiele KNHS-wedstrijd, dan zit dat wel snor voor de volgende keer!

OK dan!