Mijn nieuwe bijrijdpaard, stalgenootjes en YLVA!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 02:21

Hieronder foto's die op stal bij mijn nieuwe bijrijdpaard Propala zijn gemaakt. Ylva was ook mee en uiteraard is ook zij te bewonderen Lachen (sorry Ylva }> )

Hieronder twee foto's van mij en mijn paardje Propala (Ferro x Sit this one out)

[img]../upload/305/ikpropala1.jpg[/img]

[img]../upload/305/ikpropala2.jpg[/img]


Hieronder een foto van Impala, de moeder van Propala (vader = Sit this one out). Momenteel is Impala pleegmoeder van een bont moederloos veulen (Fries x KWPN)

[img]../upload/305/impala.jpg[/img]

[img]../upload/305/bontveulen.jpg[/img]


Hieronder een foto van de enter Today, waarvan de moeder ook weer Impala is. Tevens een foto van Today en YLVA!!!! Lachen

[img]../upload/305/today.jpg[/img]

[img]../upload/305/ylvatoday.jpg[/img]


Hieronder een foto van Ylva en de driejarige hengst. Ook hiervan is Impala de moeder Lachen

[img]../upload/305/ylvahengst.jpg[/img]


Hieronder twee foto's van mij en Isabel en Ylva met Isabel. Isabel wordt gereden door Nico. En Isabel is de moeder van Warore. Warore is een ruin, waar ik helaas geen foto van heb.

[img]../upload/305/ikisabel.jpg[/img]

[img]../upload/305/ylvaisabel.jpg[/img]


Helaas zijn alle andere foto's mislukt. Dus wordt het toch maar tijd om de wegwerpcamera af te schaffen Knipoog Zeer binnenkort dus meer foto's Lachen

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 02:26

Leuke paarden hoor! Die driejarige is ook mooi, zo vanaf de foto te zien tenminste..
En die enter... wat een lief kolletje.
Ja en jouw Ferrootje ziet er ook erg mooi uit.
Over een tijdje kom ik ze graag een keertje in het echt bewonderen! (Je moet nu natuurlijk niet teveel mensen mee naar stal slepen, eerst die mensen maar eens leren kennen enzo....)

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 02:34

Ach, dat zit wel goed Kitty Knipoog 'k Weet het zeker.. Lachen
Ik ben er vanavond dus ook weer heen geweest en hij schept al behoorlijk over mij op bij andere stallen. Dat betekend dat ik me maar eens moet gaan bewijzen.. Schijnheilig
Ik zal eens kijken of ik ergens niet een niet al te duur normaal toestelletje kan kopen, die wel fatsoenlijke foto's maakt. En ja, ik ga er waarschijnlijk morgen ook overdag naartoe, dus dan kan ik weer wat foto's maken met het nog overgebleven wegwerptoestelletje (is bijna vol Lachen )

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 07:13

Die zou goed moeten kunnen springen!
Jammer het zo slecht te zien is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:27

Joyce, Maaike en ik hebben lekker nog een extra foto gezien in de auto die Honeybee bij de HEMA heeft liggen omdat hij toch te donker was om te scannen Tong uitsteken
Maar daar zie je dus nog beter op wat een reus Propala (propeller) is omdat die man even de schoft aanwijst. Jeetje mina, ik zou een trapje kopen ipv een nieuwe camera, het trapje zul je uiteindelijk meer aan hebben!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:29

Wauw, Propala is stoer!! Echt heel erg mooi! Kwijl De andere paarden ook trouwens!! Party!!

Chucky
Berichten: 179
Geregistreerd: 23-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:30

Mooie beessies hoor die donkere 3 jarige lijkt mij ook errug mooi!!!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:29

Toch jammer dat er zoveel foto's niet gelukt zijn, en cody heeft helemaal gelijk, op deze foto's komt de ware stokmaat van propala niet helemaal tot uiting, wacht maar tot jullie haar in het echt zien }>

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:09

sit this one out heeft een maandje ofzo gestaan op de stal waar ik gewerkt heb das eg een leuke hengst.....
enne mooie paardjes hoor

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 13:56

Ach, als het een beetje meezit, maak ik deze week nog wat foto's die wél gaan lukken, maar ja.. dat is natuurlijk eerst nog maar te bezien. Lachen
En ja, de foto die het meest liet zien hoe groot Propala wel niet is, heb ik bij de HEMA achter gelaten, die was toch veeeeel te donker. Lachen

superdoos

Berichten: 24
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:16

ach, ik vind dat veulen cool!!!! Leuk zo'n bonte! Andere paarden zijn ook gaaf hoor, maar vooral dat veulen... Hoe heet hij/zij en van wie is het?
groetjes Esther

_________________
Die van jouw is leuk maar mijn paard Nina blijft het leukste!En de paarden van mijn vriendinnen (Iwan Rowan en Goliath) natuurlijk!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: superdoos op 2001-10-25 20:17 ]</font>

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 21:35

Hoe het bonte veulen heet is mij onbekend evenals de afstamming en wie de eigenaar is weet ik ook niet.

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 22:29

zo die is echt groot (het spreekt denk ik vanzelf over welke het gaat }> )
Dat bonte veulen i ook leuk !

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 00:02

wat een coole paarden
echt tof!!! Party!!

Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 11:42

Hoi Sandra

Leuk dat je een nieuw bijrijdpaard hebt. Maar rij je niet meer op die andere?
Bij welke stal rij je nu?

Groetjes Jannie

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 08:36

Sodemieters.... Daar kijk je echt tegen op.... Dat wordt een heel geklauter! (mischien tijd voor een stijgbeugel die uit te klappen is?