dieeten??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 22:38

mag ik ook mee doen met bokt dieet! ben nog al dik weet je! alleen wil k dan ffies wat info over wat ik moet doen!

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 01:37

Nee, jij mag niet meedoen!!!! Je bent nog veel te jong, en als ik de foto's in je profiel bekijk ben je absoluut niet te dik.
Je lichaam heeft nu nog alles nodig om te kunnen groeien, en dan moet je zeker niet gaan lijnen.
Gewoon normaal eten en niet te veel snoepen, dan komt het allemaal best wel goed Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:45

Ik denk ook dat je het beter niet kan doen, want je bent nog jong en volop in de groei.
Bovendien lijk je mij op je foto's hartstikke slank!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 10:41

k heb anders een behoorlijk buikje hoor!! K verberg het nog al in me kleren Haha!
Jammer dat k niet mee kan doen. maar zou k dan echt dunner worden als k ga groeien?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:49

Ja hoor!
Wacht alsjeblieft tot je helemaal uitgegroeid bent. Dan kun je eens kijken of je een buikje hebt (so what) en dan kun je eens zien of je een beetje om je eetgewoontes moet denken.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:41

Je kunt beter buikspieroefeningen gaan doen als je vind dat je een buikje hebt.
Niet lijnen...ik weet overigens niet of je al ongesteld wordt maar dat heeft er ook mee te maken. Als je niet ongesteld nog wordt dan maakt je lichaam de 'vrouwelijke' hormonen nog niet in zo danige hoeveelheid aan dat je er iets van merkt.