Gaan jullie wel of niet uit voor een wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Gaan jullie voor een wedstrijd uit??

Ja
16 (48%)
Nee
14 (42%)
Alleen voor een belangrijke wedstrijd niet.
3 (9%)

Totaal aantal stemmen: 33


Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Gaan jullie wel of niet uit voor een wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 11:26

Zoals jullie hierboven al kunnen lezen zou ik graag jullie mening willen hebben over het uitgaan voor een wedstrijd.

Zouden jullie er ook een motivatie bij kunnen zetten.

Ben benieuwd wat de uitkomst is.

Alvast bedankt

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:43

Niet, ga nog niet uit Tong uitsteken
En anders ook denk ik niet, ben je denk ik hartstikke moe de volgende dag enzo..

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:47

nou wedstrijden zijn meestal op zaterdag.
Dan ga je toch zaterdag avond uit?

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:42

Dat ligt er aan. Als ik 's morgens best vroeg moet, dan ga ik niet. Soms heb ik ook geen zin en dan ga ik niet. Ook al hoef ik niet te starten.
Toen ik bij de pony's reed ging ik gewoon uit, kwam om 3 uur 's nachts terug en dan om 7 uur weer op. Het voordeel was dat ik dan niet echt zenuwachtig was Haha! . Aan het einde van de dag was ik dan wel helemaal kapot.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:47

Mijn wedstrijden zijn meestal op zaterdag dus s'avonds kan je zo weg.
En als ik vroeg zou moeten starten op zondag dan ga ik een keertje niet, met je brakke kop rijden gaat toch niet.

Nimmy

Berichten: 3945
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:40

soms wel ff maar dan gewoon een beetje op tijd naar huis, en zorgen dat je niet teveel drinkt. gaat prima, en meestal rij ik op zaterdag en op vrijdag uitgaan is niet zn succes ivm ouders duzz ga ik na die tijd gewoon ff de stad in.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:22

Ligt eraan wat je bedoelt met uitgaan. Naar een kroeg of disco kan ik niet, omdat ik allergisch ben voor rook. Naar een feestje kan wel, maar dan ga ik wel vroeg naar huis, omdat ik veel slaap nodig heb. En ik kan gewoon niet m'n bed uit als ik te laat ga slapen.

Aimee

Berichten: 11806
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:43

Hahaha, mijn 'geheime' tip: heb je op zondag wedstrijd? Lekker zaterdag gaan stappen, zuipe je een behoorlijke roes, maar niet zo dat je er ziek van bent. De wedstrijd is vergeten en de stress is voorbij, nooit meer last van zenuwen!!!

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:58

Voor een kampioenschap en voor een SGW niet, je moet dan gewoon helemaal fit en geconcentreerd zijn. Voor een kampioenschap omdat je daar zo goed mogelijk wilt rijden en voor een SGW omdat je anders ongelukken maakt.

Voor een gewoon proefje hier in de buurt maakt het me niet zoveel uit.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:24

Ik heb het liever niet maar het is 1x voorgekomen.
Ikke ga meestal op vrijdag en toen had ik de volgende dag een dressuurwedstrijd, 1 proefje. Ik hoefde gelukkig niet zo heel erg vroeg dus toen was ik gewoon gegaan. Had verder geen problemen de volgende dag dus maakte niet zoveel uit.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:44

nee, ik ga toch al niet meer zo vaak uit Knipoog Ik ga wel eten met vrienden oid maar dan drink ik ook niet. Niet eerlijk tov mijn paard als ik er als een zoutzak op zit

LouB
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:49

Ja ik ga zeker wel uit!!! Heb geen zin om de avond voor de wedstrijd thuis te blijven, dan word ik alleen maar zenuwachtiger. Oke... dan heb ik maar 3 of 4 uurtjes geslapen ofzo, maar dan zit ik tenmiste niet in de stress en dan heb ik ook geen zenuwen. Nergens last van dan!! Lachen

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:59

Neuh, liever niet. Heb het wel eens gedaan geloof ik, maar dan maak ik het gewoon niet echt laat.
Ik vind het toch niet de ideale manier om me voor te bereiden Knipoog

EvelienH
Berichten: 3714
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:00

Het ligt er aan hoelaat ik moet starten.. Als ik pas aan het eind van de dag moet starten ga ik wel uit, anders niet.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:01

jah ik rijd bij mijn club wedstrijden en op de manege bij mij in de buurt onderlinge wedstrijden maar verder is het nog niet gekomen...Haha!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:57

Ik kan er vrij goed tegen als ik uitga, en de volgende ochtend weer vroeg opmoet. Zelf heb ik er dus geen problemen mee, maar mn moeder wel. Die meent dat ik dan niet fit ben, terwijl ik nergens last van heb....

Als ik heel laat moet starten de volgende dag is het geen probleem voor mn moeder trouwens, dan mag het wel gewoon.
Alleen als ik een belangrijke wedstrijd heb ga ik niet uit van te voren, dan wil ik echt zeker weten fit zijn, goed uitgeslapen zodat ik geen enkel risico loop.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:03

ik ga gewoon uit, als ik nu om 3/4 uur thuis kom van de stad, of als ik dan in bed lig en dan pas in slaap val, maakt ook niet veel verschil hè.
maar dat wil niet zeggen dat ik voor elke wedstrijd uitga, zoveel geld heb ik niet en ik drink dan niet zo veel, doe ik normaal ook niet exept carnaval dan Knipoog en als ik heel vroeg op moet dan zou ik eigenlijk ook niet uit moeten gaan, maar achja ik merk pas de avond erop dat ik moe ben, heb er overdag nooit last van!

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 08:15

Nou bedankt voor de reacties. Ik ga zelf ook nooit uit voor een wedstrijd omdat ik dan van mezelf weet dat ik me niet volledig kan concentreren op mijn proef. Aangezien hier dan af en toe commentaar op word gegeven dacht ik dat ik misschien de enige was die niet uitging voor een wedstrijd. Maar dat is gelukkig niet. Bedankt voor jullie reacties.

En nog veel plezier met uitgaan en dergelijke.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N