Schriktraining :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Schriktraining :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 00:13

Haaai Allemaal!!

Ik had vandaag voor de 2e x schriktraining Haha!
helaas geen fotows want dat lukte niet door de erge mist maargoed...

We begonnen weer met tussel parasollen en parraplus door te draven nou en dat ging allemaal heel goed.

toen kregen we weer een doek, waar we mee konden wapperen en over de hoofden van de ponys doen, en mee draven enzoo.. nou dat ging ook super!!

toen ging die met een hele grote witten vlag naast Pasha lopen en moest ik hem ( de vlag Tong uitsteken ) met 1 hand vast houden, naahhh dat vond pasha toch wel een beetje eng, zo iets wapperends bij haar kont ( hooo vervelende merrie Tong uitsteken )

maar toen werd het spannend kwam die met een paraplu boven pasha en mij hahaha... dat was toch wel spannend, maar ze bleef er toch wel een tijdje onder lopen Lachen, zegt ie, kom het regent kommaar onder de paraplu daarna komt ie met een Parasol..
zegt ie: Nou... pfff heb je het ook zo warm, kom ga maar onder de parasol. ... Tong uitsteken maar die was toch wel heeel groot, en daar wou ze maar eventjes onder ... hahaha

toen ging ie voetballen Tong uitsteken hahaha Pasha had zoiets van mzz... wat moek daarna mee, maar ze schopte hem toch 1 x weg OK dan!

En TOEN haha toen kwam hij met rammelde BLIKJES Haha! haha dat was leuk, hahahah je had pasha moeten zien, die ging er als een klein kind achteraan Verward hahhaha.. helemaal oortjes naar voren en heel hard achter die blikjes aan hahaha Haha!

Nou daarna, legde hij een oranje zeil lang uit over de grond, dus ik denk daar moeten we overheen lopen, nah stuur ik Pasha erop af, zet ze er 2 voeten op, maar schrikt van het krakende geluid en jumpt weer achter uit Tong uitsteken hahaha Haha! maar daarna liep ze er toch zo in 1x braaf overheen,
bleek dus dat dat helemaal nog niet moest, je moest ze eerst laten wennen en er langs heen ..... Maar mijn pony vind dat toch NIET ENG Schijnheilig

nou natuurlijk even spelen met dat zeil, overheen stappen, overheen draven en overheen galoperen Haha!
pasha liep er netjes overheen, terwijl een paar andere ponys reuze sprongen maakten om het maar niet aan te raken Tong uitsteken

en daarna gingen we weer springen tussen paraplus en parasollen Lachen
eerst wat verder uit elkaar en ertussen door springen maar daarna stonden ze helemaal tegen elkaar en moest je erover heen Haha!
Dit ging ook weer super OK dan!

Nou ik vond het weer heel erg leuk, en Pasha vond het toch niet echt eng, en ze luisterde weer super Haha!:D:D

hahaa wou ik gewoon even vertellen Haha!

Doeeiiii Greetz Laura Haha!

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:23

heej wat leuk zo`n schriktrainig... als er niks misgaat Haha!
maar het is iig wel goed voor het vertrouwen van je pony

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 10:41

eg cool om dat te doen Haha! wij hebben het ook welis gedaan. Met ook paraplu's, zeilen, een ding met touwen waar je onderdoor kon, springen over tonnen enz. Sommige paarden scheten na 3 lessen nog in hun broek. En linards viel natuurlijk half in slaap. Zat ie daar met zijn oogjes halkf dicht over een zijl te draven Haha! sukkel Knipoog
Ga je t nog vaker doen ? Lachen

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 10:55

Gaaf! Ik wil dat oookk!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:39

Linardsje23 schreef:
eg cool om dat te doen Haha! wij hebben het ook welis gedaan. Met ook paraplu's, zeilen, een ding met touwen waar je onderdoor kon, springen over tonnen enz. Sommige paarden scheten na 3 lessen nog in hun broek. En linards viel natuurlijk half in slaap. Zat ie daar met zijn oogjes halkf dicht over een zijl te draven Haha! sukkel Knipoog
Ga je t nog vaker doen ? Lachen



Haha Rocky dan Knipoog

Das idd leuk ja! Wij doen dat ook weleens, zoals Linardsje23 al vertelde

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:42

Yep, zoals Linardsje23 en RockyLover al zeiden, doen wij dat ook! En Jessica is één van de schijters die er na 3 keer nog van aan de kletter gaat...

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 16:34

Waahaaa jaa leuk man!!!
Vorige x had ik ook fotows gemaakt staan er wat van in me profiel,
maar het is nog neit zeker of we het vaker krijgen maar als het door gaat,
komt hij met een TRACTOR waahaaa.. dat word spannend, want dan vind Pasha wel eng, als ie rijd tenminste Haha!

dagami

Berichten: 2323
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:41

Gaaaaaf!! Wel heel jammer dat je geen foto's hebt Verdrietig Maar volgende keer wel weer toch? Schijnheilig

Ik ben wel jaloers hoor.. Tong uitsteken t lijkt me zó leuk om dat ook met Mirei te doen (alleen weet ik nu al dat die alles eng vindt en er niet bij in de buurt wil komen *LOL* )