[VD] mijn eerste vd ervaring!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

[VD] mijn eerste vd ervaring!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 23:04

vandaag voor het eerst geoefend met mijn knollie van 1.80!!
ik liet hem zijn voorbeen optillen en strekte die naar voren,daarna zette ik hem weer neer.
omdat hij dit de normaalste zaak van de wereld vond,dacht ik dat het wel iets ingewikkelder kon.
ik deed het opnieuw,maar hield zijn been wat langer vast.
ondertussen hield ik een snoepje tussen zijn voorbenen...die hij natuurlijk allang gezien had!!!
toen hij laag met zijn hoofd was,zette ik rustig zijn voorbeen neer(bijna spit!!haha)en tatatata het leek al wat!!
het komische was dat hij dacht dat er misschien nog meer snoepjes lagen op de grond en dus ff de tijd nam om de grond te bestuderen in deze houding!!!
mijn moppie vindt werkelijk alles best en ziet altijd de positieve kant van wat ik hem leer!!
want op deze manier je eten zoeken....nee,daar was hij zelf nog niet achter gekomen!!!
enne....fotos volgen,eerst sparen voor die camera!!

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:15

FOTOS!!
Wat leuk dat het gelijk al zo goed gaat!!
Ik ben ook net begonnen Haha!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:39

gaat de goeie kant op
vergeet je niet het commando er bij te geven:P
succes allebei en nog veel succes verder

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:14

Laat dan je 2e VD ervaring zijn dat er [VD] voor vd topic's moet Haha!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 01:57

wat leuk dat het zo goed lukt!!!!!
ik was er ook mee begonnnen met mijn paard maar dat verwaterd een beetje Schijnheilig Bloos
deed nog geen kunstjes ofzo maar meer dat ze me achterna liep! ga er misschien nog wel verder mee lijkt me namelijk wel heel erg leuk! heb er denk ik alleen het geduld niet voor Schijnheilig

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:11

Je hebt toch eerst de basis geoefend (Oh-oh, daar ben ik weer met m'n basis oefenen Schijnheilig ) Maar heel goed dat het zo goed gaat

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 00:05

ja,volgen,blijven staan tot ik zeg dat hij weer mag lopen,achteruit lopen en los longeren(circels in een rechthoekige(!)bak )dat doet hij allemaal prima! vorige week was er een jongen die met hem wilde spelen in de paddock...hij zei dat hij het niet leuk vond om met mijn paard te dollen,hij rende namelijk niet!!!
toen ik hem uitlegde dat mijn knollie op zijn lichaamstaal let en die jongen de weg niet vrij liet,deed mijn paard dus letterlijk wat hij vroeg!!
WACHTEN!
als mijn paard links in de hoek stond dan rende hij vanaf het midden naar links...waarop mijn paard langs de a-zijde naar rechts rende...en hij dus ook...waarop mijn paard datzelfde stuk dus weer naar links ging!!
zowel hij als mijn paard snapte er niks van!
(over miscomunicatie gesproken!)
toen ik hem dit uitlegde,hebben ze heerlijk gespeeld!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 18:01

haha leuk hor Lachen leuke verhaaltjes allemaal en leuk dat je een paard heb die alles zo goed snapt Knipoog ik ben mijn pony ook aan het leren buigen en spaanse pas een het leren, maar dan geeftie alleen maar een voetje Verward hahah agja we komen er wel uit Knipoog doeiii