ervaring met het kopen van elctronica bij de aldi?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

ervaring met het kopen van elctronica bij de aldi?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 09:43

hi
wie heeft er ervaring met het kopen van electronice dingen bij de aldi
dus in dit geval mischien een digitale camera
hoe is het je bevallen enz enz
wil graag het een en ander weten
dankjewel

Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:22

Probeer de zoekfunctie eens!

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:24

Mijn digitale Medion camera maakt prima fotos en is heel uitgebreid geleverd.... prima aankoop.
Jammer vind ik wel de trage sluitingstijd. Tussen indrukken en foto zit veel tijd, en dat maakt leuke bewegingsfotos maken lastig. Maarrrrr, hij kan wel weer een filmpje maken, en op de 128mb bijgeleverde smartdisk kan je er plenty op kwijt

De muis van de Aldi werkt prima, de computers van de Aldi zijn dezelfden als MediaMarkt 'en mas' verkoopt. Prima spul, nederlandstalige handleiding, no-nonsense. Eerlijke handel.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 10:26

ok
want er is dus nu ook weer zon aanbeiding en ik ben nogal een leek dus ben erg benieuwd of er mensen zijn die zeggen van ja prima of juist niet
Haha!

Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:29

Onze computer komt van de Aldi en werkt prima, nog geen last mee gehad!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:33

Ik ben nu met een Medion PC van den Aldi aan het bokken se, werkt prima, ben er tevreden over. Zeker als je kijkt naar de prijs, en wat er daarvoor inzit (dat nog werkt ook!). Heb soms wel eens een (softwarematig) probleem, maar ach dat heb ik met alle PC's Lachen

Ik heb ook een digitaal fototoestel van medion. Daar ben ik over het algemeen tevreden over. Alleen, zoals Dees zegt, het duurt lang tussen het drukken op het knopje en het maken van de foto. Ik heb ook soms een beetje last met het scherp foto's trekken, terwijl ze andere keren wel degelijk scherp zijn. Ik denk dat het eerder ligt aan het feit dat ik niet de juiste instellingen op het juiste moment neem en aan het feit dat ik er vele betere ken die natuurlijk ook wel meer als het dubbel kostten Schijnheilig . Ik ben er, zeker voor de prijs die ik er toen voor betaald heb, tevreden over Er kunnen ook veel foto's en redelijk wat filmpjes op Haha!

Over de digitale videocamera heb ik tot nu nog niet veel positieve reacties gehoord. Vooral reacties van mensen die er niet zo tevreden over waren. Maar heb er zelf geen ervaring mee.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:37

Hier ook niets dan positieve ervaringen met elctronica van de Aldi. Degelijk spul, goede handleiding en een aantal jaar garantie (waar ik nog nooit gebruik van heb hoeven maken). Over de specificaties voor die bep. camera zou ik idd gewoon even met Google zoeken.

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:45

Ik heb de digitale camera van medion. Die volgende week ook weer in de aanbieding is.. Was er een tijdje blij mee maar de camera doet het eigenlijk niet goed. De lens of dat ding waar je mee in en uit kan zoomen die loopt vast. ZOom je in word het beeld vager, zoom je uit hoor je een ontzettend gekraak! Heb hem dus teruggestuurd maar natuurlijk konden ze niks vinden!! Hij gaat vanmiddag weer terug inclusief een dikke brief aan de consumentenbond! Extreme duivel Klinkt aso maar de service vind ik er niet geweldig van medion. Heb gewoon pech met mijn camera.Mijn nichtje heeft er ook 1 en die doet het prima! !Verder electronica weet ik niet zoveel van maar wel veel positieve verhalen!!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 11:42

Wij hebben een paar jaar geleden een kleurentelevisie van Medion bij de Aldi gekocht. Prima ding!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 11:48

heb een laptop van de Aldi, super ding!!

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:11

Deze PC doet het iig prima! En m'n vader heeft er ook een van de Aldi op de zaak en daar is ook nooit wat mee.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:20

wij hebbende pc van de aldi en die doet het goed dus ik denk de digi ook wel

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:07

Ik heb een paar jaar geleden een cd brander gekocht bij de aldi, deze gaf net voor het eind van de garantieperiode de geest. Ik heb hem toen naar medion opgestuurd, en had binnen een week een nieuwe. Die wel 2x zo snel was als de oude, omdat ze die niet meer op voorraad hadden. Ik vind dat ze erg goede service leveren.

sorayalover

Berichten: 2207
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:45

nu we t tovh over de aldi hebben ik heb net leren handschoene gkocht voor paardrijden 12,50 en vet warm

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:19

Heb een Aldi USB memory stick.
Prima ding, super goedkoop, en installeren was gewoon TE simpel.

Medion is een goed merk, die kopen gewoon de binnenkant van een "echt" merk en doen er dan een medion kastje omheen.

Veel IT-ers die ik ken kopen bewust Medion, en zij kunnen het weten....

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:24

Mijn collega (een echte computer nerd) koopt ook zijn PCs bij de Aldi (hij heeft er meerderen). Hij zegt, net zoals Rivano zegt, dat binnenin de PC gewoon A-merken zitten, met een Medion kastje eromheen.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:38

wij hebben er een tijdje geleden een digitale camera gekocht. het aan- en uitsysteem daarvan was een beetje raar en dat ging dus kapot, wij kregen gewoon geld terug. toen bij een andere lidl weer een nieuwe camera gehaald omdat ze ze bij ons niet meer hadden. even daarna was weer hetzelfde kapot als eerst, wij weer terug en we kregen weer ons geld terug. op zich dus wel een goede service alleen jammer dat de camera tot 2 x toe kapot ging.

Gamble

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:39

We hebben er ooit een HP printer gekocht, in het begin twijfelde we ook maar uiteindelijk toch gedaan en nog geen spijt van gehad We hebben hem nu al ruim een half jaar en nog steeds perfect

    Lovers ... marko ...
Marko is verkocht...

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:43

Elke schreef:
We hebben er ooit een HP printer gekocht, in het begin twijfelde we ook maar uiteindelijk toch gedaan en nog geen spijt van gehad We hebben hem nu al ruim een half jaar en nog steeds perfect


Een HP psc 2105?
Die hebben wij er gekocht, super-ding!

Don't dream your life, live your dreams!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:46

Tv kaart: prima
CD brander: Prima

Merk van beide: Medion

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:48

een zus van mij heeft ook een computer van de aldi en die werkt perfect Lachen

photodude

Berichten: 173
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:01

Als je meer wilt weten over een bepaald merk en type digitale camera kun je op deze site http://www.dpreview.com een review lezen.
Kijk bij reviews of cameras.
Medion komt er niet in voor en wat ik ervan weet zijn het niet de allerbesten.
Niet de beste kan natuurlijk wel goed genoeg zijn Lachen .

fluffyfox

Berichten: 1793
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 00:26

k
dit klinkt best ok namelijk
vind het wel moeilijk
moet ik nou wel of niet die camera kopen denk ik dan Haha!

Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
"Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:31

De mijne komt van de Lidl. Prima ding, helemaal niets mee mis Haha!
En je kunt altijd ruilen als het niet bevalt.

... And we like all the fluffy animals.


germie

Berichten: 25888
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:09

De pc komt bij de Aldi vandaan, en doet het nog prima. De scanner van de aldi was binnen een jaar kapot, maar via de Aldi kon je die scanner gratis opsturen ter reparatie. we kregen een volledig nieuwe terug na 3 weken Haha!. Dus ook daar is niets mis mee.
Enige nadeel: als na 2 jaar de garantie vervallen is, dan doen ze werkelijk niets meer voor je. De DVD-speler was bij ons na zo'n 2 jaar en 2 maanden kapot gegaan. En dan moet je van alles in eht werk stellen om nog iets gedaan te krijgen. We hebben er toen maar zelf een cd-rom ingezet, want dvd's heb ik nog nooit op de pc gedraaid.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Ann, Astrid_Brann, Besje, Bloemetje75, ComscoreBot, IASCrawler, Jacquelinee_, karelien, kimwilliam, meggiemeg, Melzazu, pinto_1, Rinkex, scappa, Telpeva, tiwi1969, Typhoon, xSannee, YandexBot en 77 bezoekers