daarnet haidas little smoke op ned 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

daarnet haidas little smoke op ned 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 21:38

wie heeft dat gezien of weet wanneer de herhaling is?

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:42


DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:43

Ik heb het ook gezien. Leuk stukje hoor en knap dat hij er zo voor open staat.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:44

Ja, net gezien. Ik plaatste ook al een topic, maar toen ik zag dat die van jou er al stond, heb ik hem gauw weggehaald... Haha!
Ik vond het maar een vaag verhaal. Maar dat heb ik met die "Char" ook, ik kan daar niet zoveel mee. Wat Celia zei, had ik zelf bij wijze van spreken ook kunnen verzinnen.

off-topic: hebben jullie ook die overleden hond gezien, daar net voor? Het verhaal is niet te checken. Hij wilde nog niet dood. Nee, wie wel... En hij loopt nu met iedereen mee die iets moeilijks moet doen die dag. Tuurlijk, dat willen we graag horen als "nabestaande", of het nou om een mens of een dier gaat... Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Elles op 28-11-03 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:46

Ik miste hem al Lachen
Vorige week met de wolven vond ik heel knap. Daar zei ze dingen die ze echt niet kon weten.

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 21:53

weet iemand wanneer het word herhaald?

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38710
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:35

Sugarmiss schreef:
Ik miste hem al Lachen
Vorige week met de wolven vond ik heel knap. Daar zei ze dingen die ze echt niet kon weten.

En was ook niet te controleren Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:48

Iemand een iets uitgebreider verslag????

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:56

Het probleem van Paul was dat ondanks dat hij heel goede resultaten had met de hengst in shows en de trainingen ook goed gingen hij het gevoel had dat de hengst er af en toe gewoon niet bij wilde zijn. Zijn vraag was waar hem dat in zou kunnen zitten.

Cecilia antwoordde dat de hengst gelukkig was in zijn 'relatie' met Paul maar af en toe zichzelf moest kunnen zijn en dus even zijn eigen gang moest kunnen gaan.
Cecilia omschreef hem als een persoonlijkheid die soms 'ruimte' nodig had.
N.a.v. haar vraag aan Paul of hij nog iets wilde weten over zijn verleden (hij wist alleen dat hij in Amerika in een donkere stal gestaan had), wilde de hengst niets kwijt. Hij sloot zich af en wilde die periode afsluiten.

Verder waren er wat beelden van de bizons. En de hengst natuurlijk.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:05

Sugarmiss schreef:
N.a.v. haar vraag aan Paul of hij nog iets wilde weten over zijn verleden (hij wist alleen dat hij in Amerika in een donkere stal gestaan had), wilde de hengst niets kwijt. Hij sloot zich af en wilde die periode afsluiten.

Niet om het één of ander... maar dit vind ik ook een beetje dubieus. Goed antwoord, als je het gewoon niet weet. OK dan!

Ik geloof best dat ook dieren (misschien wel juíst dieren) ook hun eigen spirituele belevingswereld hebben. Maar uit deze verhalen komt imo geen overtuigende informatie los. Met dieren is het denk ik sowieso al moeilijker, omdat je als ze in léven zijn al moet raden naar wat ze bezighoudt of wat ze dwars zou kunnen zitten, omdat ze nu eenmaal niet kunnen praten...

BTW:
[AM] Dierentolk gezien?

ElCid

Berichten: 9228
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:21

Ik heb er ook, vol verbazing naar zitten kijken, niet alleen naar het verhaal over Haida's little smoke, maar ook de anderen. Ik doe zelf aan dierencommunicatie, psychometrie, etc ( zie profiel) en ben niet echt kapot van wat hier gepresteerd word. Het was allemaal erg dun en de feiten die op tafel kwamen waren of niet te controleren of het waren dingen waar iedereen op kan komen. Over de periode van Haida's in Amerika wilde de hengst niets loslaten zei Cecilia, dat kan , maar aan de andere kant is het ook wel erg makkelijk om je er zo van af te maken.
Ik heb ook wel eens met dieren gecommuniceerd die in 1e instantie niet mee wilde werken, maar uiteindelijk vertellen ze hun verhaal wel. Het kost wat meer moeite en energie, maar, net zo als mensen willen dieren ook hun problemen kwijt als ze daar de kans voor krijgen en doet de een dat makkelijker als de ander.
Ik vond het geheel een heel hoog " Jomanda" gehalte hebben.

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 23:30

Ach voor Paul was het weer mooi gratis reclame Lachen

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:54

Ik weet niet hoor...ergens zou ik wel willen weten wat mijn paardje in zijn verleden heeft meegemaakt en of ie heppie is bij me... aan de andere kant hebben dieren volgens mij een andere belevingswereld..ze kennen geen heden of verleden of herinneringen van oja dat was leuk of dat vodn ik niet leuk. Wel onthouden ze wat aangenaam is en wat niet, maar ik denk niet dat ze ons gevoel hebben van kon ik maar terug naar die tijd of nog even volhouden want later wodt het beter enzo.

Misschien is Celia gewoon erg goed in de brug tussen dierenemoties en mensenemoties te overbruggen. Houd alrijd in je achterhoofd dat de media nooit een objectief beeld geeft van de werkelijkheid. Je kent het bekende vertel een verhaal aan de een en het komt na vier mensen totaal anders bij je terug...? dat gaat ook op voor tv en krant e.d.

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 13:07

De aflevering wordt aanstaande maandagmiddag herhaald, ik dacht op Nederland 1.
Ik heb de vorige aflevering gezien en was niet zo onder de indruk, inderdaad dingen die je zelf ook kunt verzinnen als je er goed in verdiept.
Het verhaal van het schaap "Bo" (vorige keer) vond ik wel heel grappig.