koliek: mij + DA gefopt !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

koliek: mij + DA gefopt !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 21:15

N.a.v. het topic op VMR heb ik besloten mijn blunder van een paar weken geleden op te biechten Clown Mijn schimmel...die dus nooit ziek is deed raar tijdens een buitenrit; ze stopte namelijk een paar keer om naar haar buik te schoppen. De schim stopt nooit !!! stoppen is juist een probleem bij haar, vooral op een buitenrit. Dus ik weer terug naar huis.

Ik heb zelf een stethascoop, genoeg darmgeluiden aanwezig....maar toch besloten een DA in te schakelen, een belgische (het was toen ook een feestdag in Belgie- dus ik kreeg een DA die ik niet kon) Aan de telefoon zei ik "koliek-achtige verschijnselen" binnen 20 min. was hij er. Na een zeer uitgebreid onderzoek, kon hij niet echt iets ontdekken. Het enige dat ikzelf kon verzinnen was dat ze teveel eikels had gegeten (eikenbomen rond de wei) maar dat had nog nooit problemen gegeven. iig heeft hij haar, voor de eerste keer in haar leven (of althans in de 19 jaar dat IK haar heb) antibiotica gegeven. Echt beter werd ze er niet van, want ze maakte geen zieke indruk Scheve mond

Tot ik 2 dagen laten een nieuw dekje onder het zadel deed, en erachter kwam dat ze aan de rechter kant vlakbij de singel een vuist-grote bult had, die bij navraag bij een vriend van mij die DA is, waarschijnlijk een spinnenbeet was. En die binnen 2 dagen daarna helemaal weg was. Maar hij jeukte verschrikkelijk (ben ik achter gekomen Bloos ) Waarschijnlijk heb ik die tijdens het rijden met mijn kuit aangeraakt........

Ik schaam me......
Dat ik het niet gezien heb tijdens het poetsen....
dat ik daarvoor een DA heb langs laten komen....
Party!!

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:21

Als hij wat langer in het haar zit is het soms ook moeilijk om te zien of het kan zijn dat het tijdens het rijden pas is onstaan.
Toch fijn om te weten wat het nu wel was en dat het in iedergeval geen koliek was

Mariska_28

Berichten: 10502
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:35

Oepss.. maar kan gebeuren. En beter zo dan andersom. Niet bellen en je paard kwijtraken aan koliek omdat je niet gebeld hebt..