Plekken door beschermer antischuur BH

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Plekken door beschermer antischuur BH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 21:15

Mijn paardje heb ik een soort elastische BH aangedaan om schuurplekken te voorkomen door de dekens! Nu blijkt na twee weken dat dit te strak zit en broeiplekken heeft veroorzaakt met als gevolg korsten op de schoft. Ik ben er redelijk op tijd achter gekomen en toen bleek dat er meerdere mensen op mij stal dezelfde ervaringen hebben met een antischuur BH. Dan maar schuurplekken, maar hebben meer mensen deze ervaringen? Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:18


Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 21:21

Ja, wat een ellende. De mijne ligt in de kast. Dan maar duurdere dekens kopen, alles beter dan drukkingen van die BH's.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:04

Ja had ik dus ook.Koop ik er 1 zodat de schouders niet kaal worden, gaat de schoft eraan Boos!
Dit jaar heb ik betere winterdekens gekocht, en nu heb ik nergens last van.

Mariska_28

Berichten: 10499
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:23

Ik heb alleen maar goede ervaringen tot nu toe, en ik heb hem al een hele winter gebruikt vorig jaar. Ik heb een Rambo Turnout lite deken en die heeft een vrij scherpe boord. Gevolg, een groot deel van Katinka`s manen waren opeens een stuk korter. Toen heb ik zo`n bh gekocht en sindsdien geen problemen meer.. Het kan dus ook anders..

baudyh

Berichten: 4274
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:26

ik heb teddy vorig jaar ook zo'n bh omgehad.Maar die werkte prima hoor.Ik deed hem niet om vanwege de kale plekken op zijn borst maar juist vanwege een overgevoelige schoft.Werkte prima.Inmiddels heeft ie minder last van zijn schoft en kan ie ook dekens zonder hals op.Maar je kan die bh's toch stellen.Ze zijn toch niet een maat?