Pakketdienst TPG post?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Pakketdienst TPG post?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 14:59

Afgelopen woensdag is er vanuit een plaatsje bij Drachten in de buurt een flink pakket de deur uitgegaan op weg naar Opperdoes. In dit pakket zit mijn nieuwe zadel die ik dolgraag zo snel mogelijk wil hebben.
Gisteren heb ik de hele dag zitten wachten op de pakketdienst maar geen pakketje gezien, vanochtend heb ik naar de winkel gebeld om te vragen of ze zeker te weten op woensdag het pakket de deur uit hebben gedaan.

Het vrouwtje keek het na en het klopte, dus zij vertelde mij dat het wel eens voor komt dat de pakketdienst niet de volgende dag bezorgd maar die dag erna en dat het pakket vandaag gerust wel aan zou komen. Dus ik zei dat als ik voor 6 uur vanmiddag niks ontvangen heb dat ik dan hun op bel (hun hebben een pakketzegel lijkt mij en dat kunnen ze dan toch traceren Verward ) toen zegt dat vrouwtje: nee dat is niet nodig, zodra het hier de deur uit is kunnen wij er niks meer mee.
Ik had geen zin in een discussie dus ik heb het hierbij gelaten, maar maak ik me druk om niks?? Wat zouden jullie doen?? Zouden jullie voor 6 uur naar de winkel bellen als er nog geen pakketje bezorgd is Verward

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:10

Als het goed is hebben hun idd een pakketzegel met daarop een traceerbaar nummer.
TPG klantenservice: 058-233 33 33, misschien kunnen zij nog iets voor je doen.

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:29

Als je vandaag nog niets binnen hebt zou ik toch echt vragen om de code die bij de pakketzegel hoort. Dan kan je op www.tracktrace.nl nagaan waar het pakket (ongeveer) is.

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:56

ik zou het niet pikken en gewoon om 6 uur terug bellen

maak lol met je paard, doe gek met je paard!!!!!!!!!!!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:07

Het kan soms ook wel 3 dagen duren, maar hun hebben idd een nummer gekregen waarmee ze wel degelijk het pakket na kunnen gaan.

- Offline -

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:56

Als je een pakket verstuurt, krijg je altijd een strookje met daarop het verzendnummer.
Een pakketzegel bestaat uit 2 delen: het eerste deel wordt op het pakket geplakt, en het tweede deel wordt aan de verzender gegeven als bewijs dat het pakket afgegeven is.
Ze moeten dus weldegelijk dit nummer terug kunnen zoeken !
Het versturen van pakketten duurt soms iets langer dan de gewone briefpost, maar 2 werkdagen is nagenoeg altijd haalbaar.
Ik zal zometeen even een voorbeeld van zo'n strookje inscannen en aan je versturen, dan weet je waarover het gaat !

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:58

Pakketdienst bezorgd niet alleen 's ochtends maar ook 's avonds!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:29

Op die manier ben ik een pakket studieboeken kwijtgeraakt.
Ik had ze besteld bij www.bruna.nl. Nou ik krijg een mail met een taceerbaarnummer erin. Dus ik dat pakketje natrekken. Het zou de dag erna bij mij bezorgd worden. We zijn nu bijna 4 maanden verder maar nog steeds geen boeken.
Bruna is er achter aan gegaan, en wat blijkt?? TPG had het zoek gemaakt....
MAAR die blijven tevens volhouden dat ik heb heb gekregen. Het was aangetekend verzonden maar het briefje met de handtekening waren ze spontaan kwijt Boos! Boos!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 18:58

ik werk zelf bij TPG post en het kan best gebeuren dat het drie dagen duurt... of 4 dagen kan ook nog... het kan hooguit een week duren.... 4 maanden dat kan echt niet! dan is er echt wel wat mis! succes allebei OK dan!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:16

e_l_m_o schreef:
ik werk zelf bij TPG post en het kan best gebeuren dat het drie dagen duurt... of 4 dagen kan ook nog... het kan hooguit een week duren.... 4 maanden dat kan echt niet! dan is er echt wel wat mis! succes allebei OK dan!


Ze zijn mij pakje echt kwijt. Ik heb met van alles en nog wat telefonisch contact gehad, maar je wordt van het kastje naar de muur geslingerd en visa versa, en om hopeloos van te worden. Bah en het is hier in mijn woonplaats alleen maar ellende met de TPG.

Sorry Elmo maar ik ben niet echt onder de indruk van de "service" vn de TPG..

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:29

ik heb gister een zadel opgestuurd naar boxer hier op bokt, kreeg vandaag al een blijde reactie van haar dat het binnen was.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 20:08

Ik heb vanmiddag contact gehad met de winkel, het blijkt dat ze het opsturen via DHL. Vanochtend om 6 uur was het pakket in Amsterdam, het had daar gisteren al moeten zijn, om 8.13 uur is het met allerlei andere pakketten de vrachtwagen ingegaan en vanaf die tijd is het
dus niet meer traceerbaar.
Ik heb hem nu nog steeds niet, morgen zullen ze wel niet werken en
als ik hem maandag niet heb dan word ik een partijtje giftig Boos!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 20:14

Volgensmij levert DHL niet op zaterdag Verward

'Paint' it 'Black'

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 21:46

yeeeaaaahhh, het is binnen hoor *LOL* die stumperd heeft mijn briefje op de bel niet gezien (daar stond op dat hij even naar achteren moest naar de schuur) dus hij heeft het bij mijn overbuurman afgeleverd. Ik ben happy Haha!

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:00

Sorane schreef:
Op die manier ben ik een pakket studieboeken kwijtgeraakt.
Ik had ze besteld bij www.bruna.nl. Nou ik krijg een mail met een taceerbaarnummer erin. Dus ik dat pakketje natrekken. Het zou de dag erna bij mij bezorgd worden. We zijn nu bijna 4 maanden verder maar nog steeds geen boeken.
Bruna is er achter aan gegaan, en wat blijkt?? TPG had het zoek gemaakt....
MAAR die blijven tevens volhouden dat ik heb heb gekregen. Het was aangetekend verzonden maar het briefje met de handtekening waren ze spontaan kwijt Boos! Boos!


er is een kantoor in utrecht waar alle onbezorgde pakketen naar toe gaan. daar kijken ze of er iets waardevols in zit en dan wordt het een jaar bewaard. Het nummer weet ik niet, maar dat kun je denk ik wel bij je postkantoor navragen.

- Offline -

Marjolein_

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: Medemblik, NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:24

hoi barbara
heb je ene nieuw zadel gekocht voor welke paard van de 5

Yelte! :+:

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 22:39

voor het mooiste en liefste paard van stal Knipoog

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 09:09

DeesDeBest"]
[quote="Sorane schreef:
Op die manier ben ik een pakket studieboeken kwijtgeraakt.
Ik had ze besteld bij www.bruna.nl. Nou ik krijg een mail met een taceerbaarnummer erin. Dus ik dat pakketje natrekken. Het zou de dag erna bij mij bezorgd worden. We zijn nu bijna 4 maanden verder maar nog steeds geen boeken.
Bruna is er achter aan gegaan, en wat blijkt?? TPG had het zoek gemaakt....
MAAR die blijven tevens volhouden dat ik heb heb gekregen. Het was aangetekend verzonden maar het briefje met de handtekening waren ze spontaan kwijt Boos! Boos!


er is een kantoor in utrecht waar alle onbezorgde pakketen naar toe gaan. daar kijken ze of er iets waardevols in zit en dan wordt het een jaar bewaard. Het nummer weet ik niet, maar dat kun je denk ik wel bij je postkantoor navragen.
[/quote]


Is ook al contact mee geweest, maar ook daar ligt het niet...
Het is gewoon waarschijnlijk gestolen, net als zoveel...
Ik zit onder andere nog steeds te wachten op een software pakket wat ik ook besteld heb. Let wel das bijna twee jaar geleden. Ook aangetekend opgestuurd. De verzender heeft mij het verzend bewijs opgestuurd. En TPG blijft volhouden dat het getekend is. Maar ook dat bewijsje zijn ze op magische wijze kwijt geraakt. Ik ben trouwens niet de enige die erover klaagt, zo ongeveer de hele wijk heeft er last van.
Ik vind het ook heel jammer dat je van TPG afhankelijk bent. Want gewone post komt ook niet aan. Ik kreeg een paar maanden geleden het geboorte kaartje van mijn nichtje die al bijna 2 jaar is Boos!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:34

dat zijn dingen die echt niet kunnen Sorane, misschien ligt het wel aan degene die bij jullie de post bezorgd in die wijk, is er veel criminaliteit in de buurt o i d?
(ennu, spreek ik je snel weer op msn Knipoog )

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JackieT, zivazoef en 53 bezoekers