Filmpjes van Shalan, Brenda en Magic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Filmpjes van Shalan, Brenda en Magic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 12:44

Op mijn site heb ik allemaal filmpjes geplaatst. Ik kan ze wel hier ook allemaal neerzetten met een link alleen het is veel handiger om het zo te doen want nu kun je ook gelijk lezen welk filmpje het is.

Het zijn filmpjes van mij en Shalan (lievelingspony op de manege), van mij en Brenda (verzorgpony), van Lieke (eigenaartje) en Misting (bijrijdpony op zaterdag)

Ook zijn er nog een paar van een hackney en een tinker bij de wei van mijn verzorgpony.

In de zomervakantie ben ik naar Antoinette geweest. Daar heb ik ook op haar paard magic gereden en daar zijn filmpjes van gemaakt. Dus alle filmpjes ondereen met Magic erin zijn van het paard van Antoinette en ik lift mee

Hier is de link, je hoeft dan alleen op het filmpje te klikken wat je wilt zien.

http://groups.msn.com/fleuriehappy/filmpjes.msnw

Laat even weten hoe jullie het vinden (en ook in de lay out van mijn site nog tips daarvoor?)

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:46

Ik heb niet alle filmpjes gezien, maar ik heb het idee dat Misting zijn hoofd de hele tijd kantelt, en volgens mij loopt hij in draf scheef... Wel leuke pony's verder *LOL*
En het eerste filmpje van de draf van Magic vind ik er goed uitzien. Wel oppassen dat je niet teveel achter de loodlijn rijdt hoor! Bij Magic deed je dat niet, maar persoonlijk vond ik Misting veels te diep lopen.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:21

Ik had laatste de filmpjes nog een keer gezien. Magic was echt super braaf nietwaar? Knipoog

Ik vind Magic trouwens het leukste paardje Schijnheilig

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:36

super!!!!!!!!!!!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 11:41

LEUKE filmpjes !! *LOL*
Echt kei leuk , en magic is eigenlijk ook wel een goed maatje voor jou als ik zo zie. *LOL* . en brenda kei lief Haha!