last van nek en VD

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

last van nek en VD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 21:17

gaat dit samen als je paard last van zijn nek heeft en dan toch buigen enzo. kan dat ook juist de oorzaak zijn. doe eigenlijk heel af en toe eens VD. Pling


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:12

last van zijn nek is nogal een breed begrip...
Wellicht even met je DA overleggen?


shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 11:57

Oke waarschijnlijk een hele domme vraag maar wat is vd???

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog

Aimee

Berichten: 11795
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:16

Same question here: wat is VD???

Alles gaat weg! Nieuw LeMieux dekje, Veredus beschermers, drie keer gedragen Juuls wedstrijdjasje, Döbert en Stübben hoofdstellen, Neue Schule en andere bitten, Trust flexi watertrens, dekens, Schleese dressuursingels.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:22

VrijheidsDressuur?

De meeste vrouwen prefereren schoonheid boven intelligentie,
omdat ze weten dat de meeste mannen beter kunnen zien dan denken..:+

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:20

Idd, Vrijheids dresuur.

Je moet dingen als buigen natuurlijk opbouwen, anders krijgt je paard idd last van z'n nek.
Als je het niet vertrouw even de VA er bij.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:51

ooo vrijheids dressuur, kon er echt niet op komen!

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 21:55

ja het zit zo me paard had al eens lastvan zijn nek gehad 2e halswervel na een tijdje rust was het over 4 maanden maar net een 2 week voor ze nu weer last kreeg heb ik ook vrijheidsdressuur gedaan. maar deed wel altijd opwarmen en zo. maar de veearts was al geweest voor haar nek en nu dacht ik kan iki als ze strx weer beter is dat wel doen of beter van niet

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 09:14

Hoi,

Ik denk dat dat er aan ligt wat er met haar 2e halswervels aan de hand is. Als ie ie niet meer helemaal goed in het rijtje ligt, dus verschoven is, dan lijkt het mij van niet. Ik denk dan dat je er door de hals teveel te buigen problemen kan veroorzaken. Het lijkt mij ook dat ze het wel aan geeft wat ze aankan en wat ze niet prettig vindt of niet?

Doe in ieder geval voorzichtig!

Groeten,
Judith

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 11:26

Voice schreef:
Hoi,

Ik denk dat dat er aan ligt wat er met haar 2e halswervels aan de hand is. Als ie ie niet meer helemaal goed in het rijtje ligt, dus verschoven is, dan lijkt het mij van niet. Ik denk dan dat je er door de hals teveel te buigen problemen kan veroorzaken. Het lijkt mij ook dat ze het wel aan geeft wat ze aankan en wat ze niet prettig vindt of niet?

Doe in ieder geval voorzichtig!

Groeten,
Judith


ja ze geeft t wel aan soms wil ze gewoon ook echt niet en kan je van alles proberen maar nee is nee bij haar. thx. we weten nog niet precies wat er met die wervel is mag nu weer met haar een beetje aan het werk en als ze dan weer er last van heeft dan moet ze naar een kliniek om verder onderzocht te wroden dus ga nu zowiezo geen vd doen maar wou dus weten of het strax wel weer zou kunnen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, Eve_16, HappyFlow, LiDi, Rubio en 24 bezoekers