Idiote starttijden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Idiote starttijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 01:08

Wat zijn jullie meest extreme tijden waarop jullie ooit een proefje hebben gereden of een parcours hebben gesprongen?

Mijn eigen uitersten staan op zondagmorgen om 8 uur starten voor een dressuurproefje. (na het stappen zo door Schijnheilig ) Ook heb ik ooit eens 's avonds om 00.15 een parcours gesprongen... (jaja, het liep een beetje uit, man belde al waar ik bleef Haha! )



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 08:35

ik heb nog nooit voor 9.00 moeten rijden, gelukkig

maar komende weken heb ik 2x een wedstrijd van max 30 deelnemers, die om 20.00 begint
8/9 per uur, dus reken maar uit hoe laat de laatste moet Haha!

maar ja, liever 's avonds laat dan 's ochtends vroeg

al weet ik niet of Quentin wel fit&actief enzo is 's avonds laat, 's ochtends vroeg vind ie meestal niet zo geslaagd, dus laten we hopen dat ie 's avonds laat wel oke vindt Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:03

Niet zo zeer dat ik heb moeten rijden maar toen ik nog voor een ruiter werkte was 2.30 's nachts toch wel heel apart maar ja dat was wel een heel gaaf concours...

...Dreaming with my eye's wide open...

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:38

Mijn vroegste moest ik om half 8 weg... me laatsteom 7 uur ofzow. Ik zou een keer 6 uur moeten wachten na het springen op mijn dressuur proefje. (en het was 35 graden) Ik ben niet gestart want rikky was kreupel... (vondik op dat moment niet zo erg)

Mijn lieve Rikje heeft een nieuw baasje...

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:57

's ochtens om half negen een dressuurproefje starten in Vlaardingen (en ik kwam vanuit Den Bosch) voor een sgw wedstrijd. 's Nachts om ver na twaalven springen, en nee het was niet eens uitgelopen.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 16:05

Uhm half 10 op de gelderse in groenlo, maar dat was asociaal omdat ik daardoor om 4 uur moest opstaan.( ja het was s'morgens Haha! )
Verder heb ik weleens om half 9 s'ochtends gemoeten en om kwart over 8 s'ochtends.S'avonds echt laat heb ik nog nooit hoeven rijden.Al kan je soms wel tot 10/11 uur op de prijsuitreiking wachten.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:33

Het vroegste is iets van 9.30 in de B of zo want eerst komen dan de A/B pony en dan de C ponys en dan nog eens de D ponys en dan eindelijk de E ponys waar ik dan tussen zit Knipoog maar 00.15 vind ik wel heel erg extreem hoor!!

Live,LOve,'ndLaugh

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 12:47

Ik heb eigenlijk nog niet zulke extreme tijden gehad... het laatste wat ik ooit gestart heb is iets van 20.30 en vroegste 8.00 uur.
Wel heb ik wel is van die leuke dressuurproef tijden op SGW... ik woon in het oosten en heb dan bijvoorbeeld om half 9 een dressuurproef in noord-holland of noord-brabant ofzo.. dat valt dan erg zwaar, moet je 's nachts als van huis weg om dan 's avonds een keer weer thuis te komen.....

Anne_GTI

Berichten: 18199
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 23:11

Ik zat net te lezen in ons jubileumboek van de vereniging. 's Nachts om 3 uur van huis en de volgende nacht pas terug.... Gelukkig wisten de paarden de weg naar huis want ze lagen allemaal in de kar te pitten. (drank was hier een grote oorzaak van)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:07

Mn vroegste is gelukkig 9.00 uur. Valt nog wel mee. Tong uitsteken En mn laatste rond 21.00, dat valt ook nog best mee gelukkig.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:53

Gisteren als eerste gestart om 8:30 en 8:45 in de ochtend. Zelfs wel eens om 8 uur s'ochtends gestart.. en dat is vroeg hoor... Om 5 uur mijn nest uitrollen en voor 6 uur op stal staan een gapend paard poetsen en voeren om daarna om 7 uur te laden en weg te rijden.. errrrrggggg vroeg.

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:21

Dat had ik dus gisteren ook
Om acht uur 's morgens reed ik mijn eerste proefje. Dat was dus inderdaad 5 uur mijn bed uit, een kwartier onder de douche om wakker te worden. Naar mijn paard, wat te eten geven, poetsen, spullen in de auto. Om kwart voor zeven laden en gelukkig was het dichtbij dus we hoefden niet zo lang te rijden. In het donker uitladen en opzadelen(hele slechte verlichting), even in de binnenbak inrijden en toen moest ik eruit omdat de eerste start begon. Nog even tien minuutjes buiten inrijden in de motregen en in de prut en in het donker want de verlichting deed het niet. Scheve mond

Hele aparte ervaring moet ik zeggen. Maar om kwart over negen stonden de paarden weer in hun stal....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Marije112 en 42 bezoekers