wat vind je ervan als je na een BN'er moet starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

wat vind je ervan als je na een BN'er moet starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 16:44

dat vraag ik me dus even af Haha!

ik kom nml altijd 'bekende ruiters' tegen, en dan bedoel ik niet bekend in deze regio, maar landelijk bekend

en oke, ze rijden super, maar sommige jury's vergeven foutjes wel eens iets te gemakkelijk bij hun, en niet bij ons 'gewone ruiters'

ik wil heel graag mn laatste 3 wp bij elkaar krijgen, maar nu mag ik de komende wedstrijd na een BN'er, waardoor mijn proef dus echt 3x nix lijkt en ik ook minder punten krijg omdat ik 1) een minder super-paard heb 2) minder goed kan rijden 3) geen naamsbekendheid heb

oftewel, mijn proef valt in het niet, na de proef van de BN'er
als ik normaal een proef rijd na een gewoon iemand heb ik meestal meer punten dna wanneer ik een zelfde pref laat zien na een BN'er

over 5 weken moet ik voor die persoon, dat maakt me dan niets uit
hun mogen gewoon meedoen aan de wedstrijden volgens het reglement, maar ik baal er wel een beetje van als ik er na moet starten, gewoon omdat het niveauverschil zo groot is
ik kom redelijk tot goed mee in de M2, maar hun rijden ook landelijk en vliegen ook door de klassen heen(wel verdiend ook hoor!) maar ja die paar x dat je ze tegenkomt is het wel n beetje vervelend

heeft iemand hier ook ervaring mee?

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 16:51

Nee geen ervaring mee, misschien komt het ooit nog eens..
Maar kan me het wel voorstellen dat het lichterlijk frustrerend is. Het enige wat je kan doen is hopen dat de jury gewoon eerlijk beoordeeld bij elke combinatie, of ie nou "bekent" is of niet..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 16:53

Renske, je bedoelt eigenlijk dat het lijkt alsof de lat ineens een paar gaten hoger komt te liggen?

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 16:55

Misschien is het juist wel een goede oefening voor als je straks Z wilt starten.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 17:00

ja niet banketstaaf bedoed tegenover de BN'er(heb diegene weleens horen zeggen dat ie de 1e plaats niet had verdiend!) maar sommige juryleden die vinden alles geweldig wat ie laat zien en geven iets te makkelijk de punten weg
kleine foutjes worden vergeven, terwijl ze bij de andere ruiters wel worden bestaft met een lager cijfer

dus ik ga zaterdag heel erg goed mn best doen(fokker/vorige eigenaar van mn paard is er ook altijd als ik daar start, t is de oude club van mn paard ook nog eens) en ik ga gewoon voor alles of niets

ik moet wel zo'n geweldigde gedurfde proef laten zien om nog aan punten te komen, met een gewone nette brave proef val ik sowieso al in het niet na een superactieve showende proef voor me
maar ja mijn foutjes/slordigheidjes leveren dus wel een lager punt op, terwijl dat bij die ander niet altijd het geval is

al moet ik er wel bij zeggen dat sommige juryleden wel eerlijk beoordelen zonder naar de naam te kijken!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:27

Ik heb zelf geen ervaring met landelijke ruiters. Wel met regionaal bekende ruiters en die dan een tijd daarvoor weleens prix st. georges gereden hebben. Ik vind het dan ook wel minder als ik na een van hen moet. Tja ze hebben vaak paarden met van nature een mooie schwung er in. Dan kom ik er aan met mijn pony. Ik wil mezelf niet afkraken, maar dat valt dan gewoon een beetje in het niet. Haha!

Dus ik kan het wel van je snappen. Maar inderdaad wat jezelf zegt, neem gewoon wat risico door een flitsende proef te rijden. Dat wordt vaak wel erg gewaardeerd.
Ja er bestaan ook juryleden die bij een landelijk bekende ruiter evengoed een kritische blik werpen. Maar soms leidt dat voor hen nog naar een overwinning, omdat ze het geheel goed voor elkaar hebben...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 22:27

klpt, soms verdienen ze hun ruime overwinning gewoon!
maar soms als ik hun proef heb gezien en een proef van een niet bekende ruiter, dan ben ik welesn verbaasd over eht verschil in punten, in t voordeel van de BN'er dus Knipoog

en idd, na een superflitsende proef met een geweldig lopend paard dat flink loopt te showen, val ik ook compleet in het niet
gebrek aan rijkunst en gebrek aan zo'n flitsend paard!

maar ja ik maak er gewoon het beste van, ik rij toch voor mezelf en niet zozeer voor de punten(al is een wp altijd leuk!) en al helemaal niet om de prijzen, maar toch rij ik liever na een onbekend persoon dan na een BN'er Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:35

Volgens mij denk jij nu net als ik dacht in mijn topic over de selectie van afgelopen week.

Daar had je toen (bij mijn weten) een weerwoord op, omdat het nu eenmaal een jurysport is.

Nu zeg je zelf dat het eigenlijk niet eerlijk is om tegen zo'n persoon te moeten rijden. Ik neem aan dat je personen als B.B. bedoelt? Idd, het is niet leuk om daartegen te rijden, maar in mijn klasse doen 3 van die figuren mee, en probeer daar maar eens tegenop te boksen. Dat lukt niet, dus kun je maar beter proberen je erboven te verheffen.

Het heeft mij deze week veel hoofdbrekens gekost, maar ik laat me er niet meer door uit het veld slaan.

Toos paardloos

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:18

o, het gaat over dressuur... Tja, als het nu over springen ging... De hindernissen blijven nl. even hoog alleen als er veel BN-ers op het startlijstje staan wordt het technisch allemaal zo moeilijk gebouwd dat je als amateurtje wel heel erg uit moet kijken om niet letterlijk op je bek te gaan.

Wat dressuur betreft; gewoon rijden zo goed als je kunt en niet miepen. Better luck next time. Als je een beetje geluk hebt met de jury wordt het normaal gepunt ongeacht wie er voor/na je start.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 07:31

imker schreef:
Volgens mij denk jij nu net als ik dacht in mijn topic over de selectie van afgelopen week.

Daar had je toen (bij mijn weten) een weerwoord op, omdat het nu eenmaal een jurysport is.

Nu zeg je zelf dat het eigenlijk niet eerlijk is om tegen zo'n persoon te moeten rijden. Ik neem aan dat je personen als B.B. bedoelt? Idd, het is niet leuk om daartegen te rijden, maar in mijn klasse doen 3 van die figuren mee, en probeer daar maar eens tegenop te boksen. Dat lukt niet, dus kun je maar beter proberen je erboven te verheffen.

Het heeft mij deze week veel hoofdbrekens gekost, maar ik laat me er niet meer door uit het veld slaan.



ik had geen weerwoord op t feit dat diegene met t stakende paard boven je eindigde,maar op je tegenvallende punten Knipoog
dat er iemand die grove fouten maakt, bovenaan eindigd dat kan als de rest van de proef perfect was
maar t is alleen jammer dat er juryleden zijn die nogal soepel jureren bij een BN'er en bij de rest van de ring wel streng zijn

en annegti: als diegene ze punten verdiend of gewoon echt beter rijdt dan mij, dan hoor je me er echt niet over hoor!
tuurlijk dressuur is en blijft ee jurysport, dan moet ik gaan sprngen want een balk er af is gewoon een balk eraf, bestaan geen misverstanden over

maar ik vroeg me af of er meer mensen ervaring mee hebben dat proeven van BN'ers soepeler gejureerd worden dan die van gewone mensen, en hoe andere bokkers hun proef rijden als ze na een BN'er moeten starten
want hoe leuk&aardig je ook rijdt, je proef lijkt gewoon een stuk minder na een flitsende proef van een BN'er met een toppaard

je zal mij nooit horen zeuren of klagen over mn punten of dat t aan de jury ligt of dat ik meer punten heb verdiend of weet ik veel, maar vraag me alleen af of er meer mensen het idee hebben dat er bij BN'ers soepeler gejureerd word dan bij de rest van de ring

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 08:29

Niet om het een of ander hoor, maar waarom zo stellig uiten dat een jury bij voorbaat 'foutjes' vergeeft? Ik zie regelmatig 'bn' combinaties juist strikter gejureerd worden dan ons 'huis tuin en keuken ruiters'! Het komt op mij over dat de lat juist voor hen hoger gelegd wordt, niet voor de doorsnee ruiter die erna start.

Gewoon starten, gewoon voor jezelf rijden en trainen. Het woord beoordelingssport says it all.

Jaffel sprak ooit de wijze woorden:"Hij was not amused dat ik als poesierazzi achter hem aan joeg" Haha!

Fitzroy

Berichten: 25039
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 09:08

Ik ga met Yokie mee. Heel vaak werkt het juist tegen hen omdat ze een naam hoog te houden hebben en er extra kritisch gekeken wordt.
Dus niet zeuren en rijden Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 09:32

yokie schreef:
Niet om het een of ander hoor, maar waarom zo stellig uiten dat een jury bij voorbaat 'foutjes' vergeeft? Ik zie regelmatig 'bn' combinaties juist strikter gejureerd worden dan ons 'huis tuin en keuken ruiters'! Het komt op mij over dat de lat juist voor hen hoger gelegd wordt, niet voor de doorsnee ruiter die erna start.

Gewoon starten, gewoon voor jezelf rijden en trainen. Het woord beoordelingssport says it all.


das hier in t zuiden toch echt anders
die bn'ers geven dat hier zelf al toe, dat ze soms te makkelijk hun punten kijgen!

maar nogmaals, het gaat mij niet zo zeer op de punten die ik wel/niet krijg en die die bn'er wel/niet krijgt, maar wat de ervaring van anderen er mee is, en hoe ik mn proef redelijk toonbaar krijg na een supergereden proef met een superpaard&ruiter die voor mij moeten starten

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 09:59

Ik rijd voor mijzelf en niet om een prijs te winnen. Vind prijzen sowieso oninteressant, wat mot je met zo'n beker. Punten zijn me tig x meer waard, en dan alleen als ik ze verdien. Dit klinkt erg heilig maar ik meen t wel!

Culemborg here I come!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 10:11

das de goede instelling OK dan!

al zijn de geldprijzen soms wel erg aantrekkelijk als je aan t eind van de maand beetje blut bent Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Plop
Berichten: 53
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:16

Je rijdt toch voor jezelf. Dan maakt het toch niet uit wie er voor je rijdt.
Volgens mij wordt voor BN de lat zelfs hoger gelegd, zij kunnen zich geen foutjes veroorloven, want ze zijn bekend.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:35

Het maakt mij niet uit wie ik in de ring krijg, al is het Anky. Ik punt gewoon hoe er gereden wordt. En ik ga bekende combinaties zeker niet strenger beoordelen dan anderen. Stel je het volgende voor: een bekende combinatie heeft een heel goed paard bij zich en maakt een volte waarbij het paard net iets te weinig buiging vertoond. Ruiter zit er verder heel mooi op. Daarna komt er een onbekende combinatie met een paard dat ook netjes loopt, maar minder schwung heeft. Ook die maken een volte met net te weinig buiging en ruiter zit er netjes op. Dan kan het zijn dat de bekende combinatie een 7 krijgt en de onbekende een 6. Dat heeft dus niks met bekendheid te maken, maar met het feit dat dat andere paard gewoon betere gangen had, of meer schwung had. En zo komt het dat sommige mensen denken dat bij bekende combinaties fouten eerder vergeven worden.
Ik heb ook een keer een hengst in de ring gehad die Nederlands kampioen was geworden bij een bepaald ras. Dat dier had echt waanzinnige gangen, maar kwam met 141 punten de ring uit. Er zaten negens in de proef maar ook een 1 en nog veel meer onvoldoendes. Die hengst zag ergens een enge hoek in de ring en ging zich op die plek heel erg verzetten. Zo kan het dus ook.

jacobien

Berichten: 533
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:04

Scum schreef:
Stel je het volgende voor: een bekende combinatie heeft een heel goed paard bij zich en maakt een volte waarbij het paard net iets te weinig buiging vertoond. Ruiter zit er verder heel mooi op. Daarna komt er een onbekende combinatie met een paard dat ook netjes loopt, maar minder schwung heeft. Ook die maken een volte met net te weinig buiging en ruiter zit er netjes op. Dan kan het zijn dat de bekende combinatie een 7 krijgt en de onbekende een 6. Dat heeft dus niks met bekendheid te maken, maar met het feit dat dat andere paard gewoon betere gangen had, of meer schwung had.


Ik vind niet dat je in alle onderdelen de gangen mee in overweging moet nemen. De gangen beoordeel je gewoon bij middendraf, middengalop etc. Een 7 voor een volte geven die niet correct is uitgevoerd kan gewoon niet ondanks dat dat paard met zo veel "schwung" loopt.
Ook krijg je dan het verhaal wanneer een paard nou wel of niet met schwung loopt, dit is bij ieder persoonlijk.

Zo krijg je dus die kromme uitslagen. BN met duur paard met fantastische draf die veel oefeningen niet correct uitvoert en dan met dikke winst ervandoor gaan. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 14:26

En nog leuker als je na afloop boven die BN'er blijkt te staan... niet zo miepen dus, vind ik.

Weet je, je hebt alleen maar invloed op je eigen prestatie, als je goed genoeg rijd krijg je je punten heus wel hoor!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 17:54

daar heb je gelijk in Zep en dat is ook zo
en wat Scum schrijft daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen

maar lees daarna de reactie van jacobien, en dan begrijp je dus ook wat ik bedoel

en na een spectaculair paard val je zelf met je gewone paard al snel in het niet.

maar t is verder niet zo dat ik er morgen al gestressed heen ga en er geen zin in heb, omdat ik moet na .... moet starten, echt niet, want t is een hele fijne bak waar de wedstrijd wordt gehouden, mn paard loopt er met losrijden altijd heel erg lekker, dus ik heb morgen sowieso fijn gereden, en als mn proef dan tegenvalt, jammer dan
als ik me daar echt druk om zou maken was ik jaren geleden al gestopt met dressuur wedstrijden rijden Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 22:35

Ik snap geheel wat je bedoelt.
Moet je voor een bekende ruiter rijden dan word je geheel vlekkeloos gepunt, maar het is idd moeilijk om na zoiemand te starten en vooral als die ook nog eens verrekte goed rijd, want de eerst volgend die aan de start verschijnt word daar toch onbewust mee vergeleken.
Nu heeft het voor mij niet uitgemaak of ik voor of na een bekende ruiter moest rijden, want het verging mij ook altijd super. Ik had met een jongen uit mijn regio altijd grote lol, we gokte voor de wedstrijd wie eerste en tweede ging worden van ons twee(in de winter dan he) en als een bekende ruiter meedeed, dan gokte we erom wie 2 en 3 werd van ons. We reden namelijk in het winter seizoen altijd tegen elkaar en om de beurt wonnen we. En we wisten ook heel goed dat als een bekende ruiter meedeed, dat hij zou gaan winnen, en daar maakte wij ons niet echt druk om, je gaat voor jezelf en jijzelf zult een super proef moeten neerzetten wil je ook je verdiende punten halen. Sorry voor de andere ruiters maar ook ik ben iemand die meerdere jonge paarden voor andere uitbracht...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 14:58

ben net terug, en ga dalijk nog even de uitslag ophalen

t ging niet slecht, maar voor mij reed dus een mooi bewegend paard een hele gave proef met die bekende ruiter dus Knipoog )
dus ik had zoiets van oke met een nette brave proef scoor ik geen punten en heb hem dus wat actiever gereden, daardoor werd hij wat kijkerig en gespannen, en halverwege de proef kwam hij in verzet

de jury zei na het afgroeten nog tegen me dat ik gewoon door moest blijven trainen en dat als ik de proef kon rijden zoals de 1e helft, ik er wel zou komen Haha!

ben benieuwd naar mn punten verwacht er niet heel veel van, maar ik heb lekker gereden Lachen

de bak was trouwens voor t eerst erg mooi versierd, normaal staat er alleen een juryhokje meer niet maar nu hingen er groene&rode kleden over de bakrand, 5 grote bloemstukken van bijna 1 meter doorsnee waarvan er 2 aan het juryhokje hingen en er stonden nog een stel coniferen
maar ik kreeg hem overal langs!das ook al een hele grote vooruitgang!
dus ik ben best tevreden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:34

Sja... het lijkt altijd moeilijker. Daarom kijk ik nooit naar de namen op de lijst, niet naar de vaders van de paarden en niet naar wie de jury is.
Gewoon niet zeuren, rijden. Doen wat je thuis hebt geleerd. Kijken of je vooruit komt ten opzichte van de vorige keren dat je een proef reed.

En als het echt zo oneerlijk is, wees blij, des te eerder zijn ze uit jouw klasse en dan kan je weer normaal rijden. Ook al heeft een dressuurruiter dan vaak weer een andere smoes!

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 16:07

153 punten, veel 7ens en een paar 8en in t begin, eind van de proef wat verzet en dus wat 4en en 5en, maar mag niet klagen, en dat doe ik dus ook niet

ik hoef niet te zeggen wie nr 1 was Knipoog maar het was deze keer zeker wel verdiend, want hij liet een goede proef zien, en had t paard echt goed aan t lopen, was trouwens ook wel echt een super-kwijl paard, die kon lopen zeg!

nog even en die zit in de Z maar hij komt met 2 andere paarden vanuit de M1 naar de M2
ach ja ik maak me er verder ook niet druk over, maar ik blijf er wel bij dat je niet tegen zulke talentvolle paarden&ruiters op kan als amateur, en sommige juryleden zijn weleens te geimponeerd door het super bewegende paard, zodat ze kleine foutjes vergeven(zie reactie van scum in dit topic)
maar ja t gaat mij niet om wie er 1e wordt, ik rij voor mezelf en voor mn eigen punten, en ben inmiddels overtuigd dat als ik Quentin echt flink aan t werk zet ook na een supergoede proef van mn voorganger goede punten kan halen, jammer van het verzet, maar zoals de jury al zei ik moet zo door blijven gaan, dan kom ik er wel, dus wat gedurfder blijven rijden
ik kijk trouwens nooit naar wie de jury is(weet dat ook nooit van te voren, waar kan je dat zien als je dat van te voren wil weten?) en ik bedenk ook nooit smoesjes of wat dan ook waarom het niet goed ging(hoor nogal eens ja mn paard dit of mn paard dat, maar ja de ruiter zit er niet voor nix op, die zal t samen met t paard moeten doen, dus t ligt hoe dan ook altijd ook voor een deel aan jezelf)

volgende week zondag mag ik weer Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:11

Netjes gedaan hoor Renske OK dan! . Er zal wel weer een grote groep in de M2 geweest zijn of niet?
De jury heeft dan in ieder geval duidelijk gemaakt welke punten slechter waren, maar dat zal je zelf ook wel weten. Zoals de jury ook al had gezegd, door gedurfde proeven te rijden kom jij er ook wel!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, SemrushBot en 1 bezoeker