ZIEK

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

ZIEK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 19:54

nog altijd...

Drie weken terug begon ik me al ziekjes te voelen, maar tot vandaag heb ik nog niet echt de tijkd genomen om uit te zieken. Het resultaat?

Ging vanochtend met de klas naar de rechtbank en daarna gingen we nog wat drinken met z'n allen voor het college. Ik werd al een beetje duizelig in die kroeg en de gesprekken drongen niet helemaal meer tot me door dus ik dacht: HO dit gaat mis...nu gan ik naar huis....toen werd ik op straat vervolgens nog duizeliger toen ik naar het station liep en dacht echt dat ik flauw ging vallen maar dat gelukkig net niet.

Nou ja en nu lig ik al de hele dag in bed en dat haaaat ik echt Boos! Morgen maar even naar de dokter want ik heb nog nooit van die duizelingen gehad, maar het zal wel een verwaarloosde griep zijn die nu twee keer zo hard terugkomt

Nog iemand hier last van?

fiesta
Berichten: 151
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: aarle rixtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 19:59

ik herken het wel! Alleen ben ik tot 4 x toe wel flauwgevallen! echt niet fijn, maar bij mij kwam het inderdaad door veel te lang doorlopen en je lichaam te negeren! Goed ziek geweest erna, en sindsdien ook niet meer flauwgevallen!!
Beterschap!