al die bomen....

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:00

Nog even een bericht en nu over het bos, ik vond het een mooi bos, alleen veel bomen.
Maar ja in een bos staan natuurlijk altijd veel bomen (daar is het een bos voor), maar hier stonden wel heel veel bomen.
Bij ons heb je lang niet zoveel bomen, maar veel meer land ertussen door.
Maar goed trouwens dat ik amu niet meehad, ik had minstens tien keer m'n knie tegen zo'n boom gehad, als hij er al niet helemaal tegenaan was gedenderd Haha!



Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:01

ik zie nu pas; wat een gezever over bomen...tttsss Bloos

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:03

Maar je hebt wel gelijk! Haha! . 't Was flink bukken of limbodansen af en toe!! *LOL* *LOL* *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 17:04

ik ben AL een keer achter een boom blijven haken, ik bleef hangen en die pony liep door Boos! dus toen heb ik me maar pop mijn tere kont laten vallen Haha!
Maar heb ik toch wel een beetje gelijk met mijn gezever over bomen, boompje hier, boompje daar

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:17

Ik moet zeggen: was blij dat ik mijn cappie op had! Heb heel wat takken tegen mijn hoofd gekregen, en nog even: sorry Elles dat ik die ene tak zo lang vasthield! *LOL* Liet je daardoor je zweepje vallen?

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:04

Ja, leuk hè, al die takken! Ik was ook erg blij dat ik m'n cap ophad!
Op Mickje heb ik daar nooit last van, maar die is dan ook 60 cm. lager Schijnheilig

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:33

Tsja, richting Haren zit je al veel platter en weidser he? Daarom willen wij liever niet die kant op te verhuizen.... Maar die laaghangende takken waren af en toe een crime! Gelukkig hadden we allemaal een cappie op.... Met des was ik veel natter geworden, die vind het leuk om, als jij plat op haar hals ligt om de takken te ontwijken, nog dichter tegen de struiken aan te gaan lopen.... Verward

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:33

Ha ha, ik was wel blij dat die van mij niet zo groot was.Ik kon er nog naast gaan hangen, maar die van Honeybee kon er zonder haar nog niet eens onderdoor!!! Soms wel makkelijk, die wat kleinere paardjes

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:41

Ja Marije, door die tak van jou belande mijn stokje in de prut. Maar gelukkig was Maaike zo vriendelijk om hem daar even voor me uit te vissen... *LOL* Heb dat stokje trouwens maar 1 keer nodig gehad. De eigenaar van de manege vroeg er nog naar. Hij dacht dat ik dat ding wel op Berta kapot geslagen zou hebben. Zijn wenkbrouwen gingen een heel eind omhoog toen ik hem vertelde dat ik haar alleen maar 1 klein tikje had hoeven geven voor 2 uur rij-plezier... Haha! Haha!

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:56

Wat dat betreft was ik ook blij dat ik niet op mijn eigen paardje zat Lachen
Ach, een cap doet ook wonderen Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers