Goede inrijd-adressen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Goede inrijd-adressen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 17:00

Het duurd nog even, maar voor ze ingereden word, wil ik vast rond gaan kijken naar een adres waar dat goed gebeurt. Zo kan ik ook eerst even langs komen ed. en zien of het bevalt.
Wie weet iemand die pony's op een vriendelijke manier inrijd?
Het gaat om een haflingermerrie, ze word in April 3 jaar, maar ze hoeft niet perse dan ook meteen ingereden te worden.

Waar hebben jullie je pony gebracht, en waar vinden jullie dat het goed gebeurt? Plaats waar ze heen moet maakt niet zoveel uit, als het maar goed gebeurt daar. (Het liefst omgeving Rotterdam maar mocht je totaal ergens anders iets weten dan hoor ik dat ook erg graag)



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:04

Ik vind dat Marco Lambooy (springruiter) het erg netjes doet. Zit tegenwoordig in Pijnacker. Ik weet niet of hij ook ponys doet. Hij heeft een internetsite dus moet te vinden zijn via een zoekmachine, ik weet alleen even niet of het Lambooy of Lambooij is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:01

Even op Google gezocht en dit gevonden:http://www.stal-lambooy.nl/
Bij mij komt er een foutmelding, maar in de cache gekeken en daar staan adres en telefoonnummer.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 18:31

Bedankt Ik had idd ook even op google gezocht maar helaas doet de page het niet. Hopelijk binnekort weer Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 18:40

Wij kunnen m ook inrijden! pb me maar voor meer info

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:24


Galactica Wadim X Gemini

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:26

Kun je niet iemand vragen om te helpen? Dan kun je het zelf doen! Wij rijden ook al onze 3 jarigen in en ik vind het steeds leuker worden! En anders breng je hem maar bij ons Haha!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 20:53

Waarschijnlijk gaat Gijsenkim haar inrijden

Bedankt voor de reacties Lachen

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:42

Ik vind dat Marco Lambooy (springruiter) het erg netjes doet.
Helemaal mee eens. Hij doet het supernetjes, is eerlijk tegen het paard. Heeft ook heel veel ervaring met probleempaarden. Vaak is het zo dat de paarden waar niemand wat mee kan, bij hem komen. Voordeel is dat hij superhandig is, veel geduld heeft en voor een man klein en licht is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:48

En qua humeur niet kapot te krijgen! Ik heb 'm met paarden gezien die ieder ander eigenhandig de strot afgesneden zou hebben, maar hij schold niet, werd niet boos, bleef gewoon rustig doorgaan.
Ik heb die man echt nog nooit onterecht een paard zien slaan oid. En inderdaad, hij had regelmatig "draken" staan waar niemand wat mee kon, maar verdomd of 't niet waar was, binnen no time zat Marco d'r op en stuurde hij er netjes mee rond....
Petje af voor zo'n grote kleine man hoor!!!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 12:01



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 36 bezoekers