passen van een halster....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

passen van een halster....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 14:52

ik was benieuwt hoe het zit met jullie veulens passen die al een gewoon halster(waarschijnlijk een ponyhalster) die van mij is bijna 5 maanden en past alleen nogsteeds veulenhalster.ik had een leer shetland halster gekocht maar die is nogsteeds te groot.volgens mij heeft mijn veulen best een groot hoofd maar toch past ze dat nog niet.de tinker veulens hebben al een tijdje gewoon een pony halster om.ik heb een kwpn'er......hoe zit het met jullie?

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:59

Ik heb 3 Shetland veulens (inmiddels zijn ze al 6 maanden), maar in het begin pasten nog niet het kleinste halstertje dat er was. Ik heb er gewoon wat gaatjes bijgeprikt, dus dan kon het wel. Nu past de grootste al een gewoon halster en voor de andere heb ik zo'n veulenhalster die je heel ver kan verstellen.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 15:02

ik snap dat het met shetlanders anders is.maar mijn kwpn veulen past alleen nogsteeds een veulenhalster en die zit nog geen eens op het laatste gaatje.terwijl die tinker veulens en een arabieren veulen bij mij op stal al wel een gewoon pony halster dragen.en het hoofd van mijn veulen vind ik niet aan de kleine kan hoor.daarom was ik benieuwt hoe het met andere veulens zat.

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 16:07

Voor mijn veulen had ik vorigjaar een halstertje die ook voor honden gebruikt kan worden!!! Erg mini, maar paste haar wel perfect. Ik heb nog een tweede halstertje liggen, een touwhalstertje, op maat gemaakt voor héél kleine koppies . M'n tinkerveulen zat met 5 maand al op het laatste gaatje van een ponyhalster Bloos!

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

taverno

Berichten: 4216
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Zoetermeer Aladin in Stompwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 16:08

Ons kwpn-veulen is heeft al 2 maanden een pony halster om, hij is ong.7 maanden.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 17:56

dat bedoel ik dus ik snap er niks van.dat pony halster past voor geen meter bij die van mij het zit veel te wijd.ze is ongv. 5 maanden.

mijn liefste appie....chinook
ik ben nog opzoek naar een mylerbit.
ik heb ook nog spullen te ruil/te koop western en engels.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction, Unleash en 83 bezoekers