Oud en nieuw ideeën ???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Oud en nieuw ideeën ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 09:25

heb zin in iets leuks met oud en nieuw.
ik kan geen gekke dingen doen ivm dat ik nog lang niet genezen ben, maar heb zin in iets gezelligs.

heb nog geen idee wat we kunnen gaan doen

wat gaan jullie doen, misschien kom ik op een idee...


Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:57

Gewoon lekker eten met vrienden/familie, iedereen neemt iets te eten mee, dan heb je er zelf niet te veel werk aan. En maak je bijvoorbeeld zelf het toetje. En daarna aftellen Knipoog

Jokonootje

Berichten: 4830
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:04

ik lig knock out op bed Boos! elk jaar weer...
moet elke keer de 29 30 en 31 december weer de vuurwerk verkoop in.. dat zijn uren draaien van 7 uur `s ochtends tot een kleine 10 uur `s avonds en dat drie dagen achter elkaar :'(

Maar heb geen idee wat je kan doen normaal ging ik altijd naar vrienden toe en dan daar lekker zitten gezellig doen wat borrelen en wat hapjes erbij... en dan dat tot vroeg in de ochtend ...

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:19

Nouuu om heel eerlijk te zijn heb ik ook nog geen idee wat ik kan gaan doen! Aangezien me beste vriendin nu een vriend heeft heeft ze nu dus kleine familieverplichtingen.. Me ouders gaan bij familie op bezoek, en ik tjah dat zien we tegen die tijd wel weer!

CELVIN

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:26

uuhh gewoon vuurwerk afsteken Haha!

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 12:46

BeNGeL schreef:
Maar heb geen idee wat je kan doen normaal ging ik altijd naar vrienden toe en dan daar lekker zitten gezellig doen wat borrelen en wat hapjes erbij... en dan dat tot vroeg in de ochtend ...



ja wij dus ook, en is hardstikke gezwellig maar.........


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:48

Je zou natuurlijk een oud & nieuw bokt party kunnen houden Knipoog... of een avond met allemaal lekker eten, gezellige mensen en leuke spelletjes... filmmarathon... of idd 'gewoon' uit eten... of een weekendje weg maar ja, wintersport zit er nog even niet in voor je vrees ik en zal rond die tijd wel schreeuwend duur zijn...

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:49

Hmmm, misschien saai voor de meesten. MAar ik blijf lekker gezellig alleen thuis. Lekkere dingen in huis halen wat ik heerlijk vindt. Gewoon lekker onderuit hangen met een lekkere glas wijn voor de buis. Na 12 uur wel ff de familie bellen en daarna de deur uit om het vuurwerk te bekijken (nadat ik de 4 katten weer enigszins heb gekalmeerd). Bevalt me eigenlijk uitstekend.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:53

Ik weet ook nog niet wat ik dit jaar ga doen met oud en nieuw. Dit jaar heb ik geen familieverplichtingen (om het jaar bij mijn ouders) dus ben vrij om te gaan en staan waar ik wil. Maar ik weet nog niet goed wat ik wil Clown Haha!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:54

Klinkt als de perfecte avond Eleonoor! OK dan! Zoiets ga ik ook doen... lekkere hapjes en drankjes, wat spelletjes uit de kast trekken, leuke films halen bij de videotheek, mijn gezellige familie om me heen... Heerlijk zo'n relaxed avondje... misschien een beetje veilig siervuurwerk halen (houd ik niet zo van maar voor mijn vriend wel leuk denk ik).

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 12:56

Ik ben dit jaar met oud en niieuw op de boerderij aan het passen van Marieke en haar familie (marieketencate op bokt). Misschien nodigen we daar een paar vrienden uit, maar ik heb er eigenlijk nog niet echt over nagedacht.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 17:02

Eleonoor schreef:
Hmmm, misschien saai voor de meesten. MAar ik blijf lekker gezellig alleen thuis. Lekkere dingen in huis halen wat ik heerlijk vindt. Gewoon lekker onderuit hangen met een lekkere glas wijn voor de buis. Na 12 uur wel ff de familie bellen en daarna de deur uit om het vuurwerk te bekijken (nadat ik de 4 katten weer enigszins heb gekalmeerd). Bevalt me eigenlijk uitstekend.



nou saai saai............kweet niet
maar ik heb altijd nog een beetje in m'n hoofd dat oud en nieuw een speciale avond is, komt omdat we daar vroeger altijd zooooo naartoe leefden, ging je stappen met vrienden enzo de stad in, spannend.
maar ja, je wordt ouder he...............en dan is het allemaal niet zo bijzonder meer................ Cool

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 17:07

Ik vind het heerlijk om op zo'n avond thuis voor de buis te hangen met lekkere hapjes Lachen
Afgelopen jaar heb ik de hele middag en avond gewerkt ivm de voorbereidingen op de friezenhengstekeuring.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:28

Boek een hotel voor zijn 2en(als dat nog vrij is en betaalbaar is).
Ga lekker uiteten en neem champange en oliebollen mee naar de kamer.

Kaarsjes aan en maak het lekker knus/romantisch.


Zorg dat je op de bovenste verdieping zit zodat je al het vuurwerk kunt bekijken.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, amy495, Bodan, chocky84, dollyspikkel, GrapeshotBot, heidy_wilco, HELder, Kaetibangsi, KellyR, Kmbrly, lina1998, luuntje, Milando, Mirre1415, Miss_Mii21, mooney, Roos_h, RoronaZorro, Sourire, sunshine, Suusw, Syzygy, Thrive, twinducklin, Unoo, Zwerte en 84 bezoekers